To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-19
Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piaskach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piaskach współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.
Numer ogłoszenia: 761001-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 815 821 020
faks: 815 821 020
e-mail: um@piaski.pl
www: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piaskach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.32.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piaskach. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: - wszystkie roboty związane z ociepleniem ścian zewnętrznych - wymiana okien istniejących (na parterze i piętrze, klatce schodowej) - montaż drzwi do wiatrołapu - montaż projektowanych okien połaciowych - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego oraz montaż nowego - obróbka kominów - montaż daszków nad wejściami - malowanie istniejących balustrad zewnętrznych - instalacja fotowoltaiczna o mocy 10,0kWp zainstalowana na dachu budynku - montaż klimatyzacji zbiorczej dla budynku, instalacja zasilania klimatyzatora - przebudowa systemu grzewczego polegającego na wymianie pieców gazowych w istniejącej kotłowni na bardziej efektywne oraz wymianie grzejników w budynku. - wewnętrzne instalacje sanitarne Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, znaki bezpieczeństwa „B”, atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz Prawem budowlanym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów i urządzeń. Wykonawca przed zamówieniem materiałów i urządzeń musi przedstawić Inspektorowi Nadzoru dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do stosowania i dopiero po ich zaakceptowaniu może zamówić je oraz przystąpić do wykonania robót przy ich zastosowaniu. Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową. Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie obiektów przed zalaniem i innymi warunkami atmosferycznymi w czasie prowadzenia robót. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową – ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ (stanowiącą integralną i nierozerwalną część SIWZ), oraz z zapisami SIWZ, obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.32.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 912780.48 pl
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi remontowo-budowlane “BUDEX” Kamil Malinowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hugona Kołłątaja 9
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1122720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1984974.00
Waluta: pl
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czajowicach
- Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3 - budowa żłobka w Kamieniu Krajeńskim.
- Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian połączonych budynków Prokuratury Regionalnej w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 67 i 69
- Wymiana instalacji klimatyzacji VRV w budynku "B" Kancelarii Senatu - układ nr 6.
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.