Og³oszenie z dnia 2021-01-19
"¦wiadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Us³ug Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA w 2021 roku"
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: www.umtychy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"¦wiadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Us³ug Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA w 2021 roku"
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): CUW.2610.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawid³owo¶ci± funkcjonowania oprogramowania zwi±zanego z obs³ug± zasobu geodezyjnego i kartograficznego u¿ytkowanego przez pracowników Wydzia³u Geodezji UM Tychy.
Us³uga ta sk³ada siê z dwóch czê¶ci:
1. czê¶ci rycza³towej z tytu³u opieki autorskiej p³aconej w okresach kwartalnych, na któr± sk³ada siê:
1.1. w zakresie nadzoru autorskiego: informowanie o zmianach w Oprogramowaniu, aktualizacjê platformy IUIP i SOWA – udostêpnianie niezale¿nych uaktualnieñ nowych wersji modu³ów Oprogramowania, wzbogacaj±cych funkcjonalno¶æ i/lub cechy niefunkcjonalne (np. wydajno¶æ, stabilno¶æ) wersji poprzednich, wraz z opisem modyfikacji oraz instrukcj± instalacyjn±. Udzielenie dostêpu do elektronicznej wersji dokumentacji w zakresie oprogramowania poprzez platformê Mantis. Warunkiem koniecznym jest to, ¿eby w okresie trwania asysty, obowi±zywa³a bezwzglêdnie gwarancja na u¿ytkowane oprogramowanie. Oznacza to odnowienie/wyd³u¿enie gwarancji w sytuacji, w której jej okres usta³/usta³by przed up³ywem okresu ¶wiadczenia asysty, subskrypcjê dla SOWY oraz udzielenie dostêpu do elektronicznej wersji dokumentacji.
1.2. w zakresie serwisu oprogramowania:
a) rozwi±zanie problemów zg³aszanych przez u¿ytkowników oraz administratorów lokalnych Oprogramowania w formie telefonicznej, mailem, faxem oraz przez system zdalnych formularzy zg³oszeñ Helpdesk dla operatorów i administratorów Oprogramowania. Us³uga ¶wiadczenia wsparcia serwisowego zawiera m.in.: mo¿liwo¶æ zg³aszania problemów, zwi±zanych z u¿ytkowaniem systemu, zadawania prostych pytañ dot. obs³ugi aplikacji, konfiguracji zasilania, rozpoznawania b³êdów i ostrze¿eñ wraz z analiz± plików ¼ród³owych, je¶li to konieczne, konfiguracji aplikacji u¿ytkowych planu miasta, zarz±dzania serwerem ORACLE itp.;
b) usuwanie b³êdów Oprogramowania w zakresie systemów objêtych umow± i wynikaj±cych z winy Wykonawcy. Przez b³±d nale¿y rozumieæ usterkê polegaj±c± na dzia³aniu niezgodnym ze specyfikacj± funkcjonaln± modu³ów, na które zosta³a udzielona licencja. B³êdy dzieli siê na:
krytyczne tj. takie, które uniemo¿liwiaj± korzystanie z Oprogramowania – czas naprawy – do 16 godzin roboczych od momentu zg³oszenia, z czasem reakcji na zg³oszony b³±d krytyczny – do 8 godzin roboczych. Za godziny robocze uznaje siê czas od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pomiêdzy 8.00 a 16.00 z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
niekrytyczne tj. takie, które nie wstrzymuj± mo¿liwo¶ci korzystania z Oprogramowania, ale uniemo¿liwiaj± wykonywanie za jego pomoc± czynno¶ci niezbêdnych w bie¿±cej pracy wiêkszo¶ci u¿ytkowników – czas naprawy – do 5 dni roboczych od momentu zg³oszenia,
drobne usterki tj. takie, które nie wstrzymuj± mo¿liwo¶ci korzystania z Oprogramowania i maj± znikomy wp³yw na wykonywanie za jego pomoc± czynno¶ci niezbêdnych w bie¿±cej pracy wiêkszo¶ci u¿ytkowników – czas naprawy – do 30 dni roboczych od momentu zg³oszenia;
c) pomoc w reinstalacji Oprogramowania, w przypadku wyst±pienia awarii narzêdzi/sprzêtu serwera lub innej sytuacji, która wymaga wykonywania czynno¶ci instalacyjnych realizowana w formie konsultacji telefonicznych, mailowych oraz przy u¿yciu narzêdzia zdalnego dostêpu;
d) weryfikowanie procesów automatycznego zasilania, obejmuj±ce prowadzenie weryfikacji wyników procesów zasilania danych, zw³aszcza w przypadkach, kiedy zosta³y zdefiniowane jako zadania inicjowane cyklicznie w sposób automatyczny (np. zasilanie danych SWDE), awaryjne odtwarzanie zawarto¶ci baz danych sprzed zasilania, w sytuacjach tego wymagaj±cych (np. zdekompletowanie danych wynik³e z nag³ego przerwania procesu zasilania). Weryfikacja procesów zasilania odbywaæ siê bêdzie 1 raz w tygodniu;
e) wykonanie przegl±du konserwacyjnego sprzêtu i Oprogramowania eksploatowanego w Urzêdzie Miasta Tychy. Us³uga obejmuje wykonanie jednego przegl±du konserwacyjnego sprzêtu i Oprogramowania wraz ze sporz±dzeniem raportu.
1.3. w zakresie zgodno¶ci z przepisami dotycz±cymi ochrony danych osobowych: bie¿±cej aktualizacji dokumentacji opisuj±cej sposób przetwarzania danych osobowych, a w szczególno¶ci:
a) opisu struktury zbiorów danych wskazuj±cy zawarto¶æ poszczególnych pól informacyjnych
i powi±zania miêdzy nimi;
b) wykazu pól informacyjnych, w których przetwarzane s± dane osobowe wraz z opisem ich znaczenia;
c) wykazu tabel z danymi osobowymi w oprogramowaniu wraz opisem ich znaczenia. Wykonawca dostarczy zaktualizowan± dokumentacjê w terminie do jednego miesi±ca od daty podpisania umowy serwisu i nadzoru autorskiego oraz zobowi±zany jest do podpisania odrêbnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
2. czê¶ci nie objêtej rycza³tem, w zakresie wykonania prac wykraczaj±cych poza ramy opieki autorskiej, maj±cych na celu wykonanie pe³nej reinstalacji Oprogramowania w siedzibie Zamawiaj±cego w przypadku, gdy sytuacja tego wymaga, po uzgodnieniu przez Strony zakresu oraz w przypadku przeprowadzenia wizyt konsultacyjno-szkoleniowych jak równie¿ wykonanie drobnych prac wdro¿eniowych na zlecenie Zamawiaj±cego w zakresie pe³nego wykorzystania Oprogramowania w ramach puli do 50 godzin prac dodatkowych.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Nie
II.5) G³ówny kod CPV: 72.25.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (warto¶æ bez VAT): 134400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: HyperView sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@hyperview-gl.pl
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 44b pok. 403
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowo¶æ: Gliwice
Kraj/woj.: ¶l±skie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: Tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem: 162852.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem: 162852.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie z wolnej rêki na podstawie 67 ust. 1. pkt 1) b ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne
Art. 67 ust. 1. pkt 1) b ustawy Pzp Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia z wolnej rêki, je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) dostawy, us³ugi lub roboty budowlane mog± byæ ¶wiadczone tylko przez jednego wykonawcê z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych wynikaj±cych z odrêbnych przepisów – je¿eli nie istnieje rozs±dne rozwi±zanie alternatywne lub rozwi±zanie zastêpcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawê¿enia parametrów zamówienia;
Uzasadnienie faktyczne
Firma HyperView Sp. z o.o. jest w³a¶cicielem opartego na platformie IUIP oprogramowania objêtego niniejszym zamówieniem. Z uwagi na specyfikê us³ug zwi±zanych z nadzorem autorskim i serwisem technicznym nad oprogramowaniem mog± one byæ ¶wiadczone tylko przez jednego wykonawcê (autora oprogramowania) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, oraz w zwi±zku z ochron± w³asno¶ci intelektualnej struktur wykorzystanych do utworzenia systemów informatycznych.
W zwi±zku z powy¿szym w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego staje siê zasadne zastosowanie trybu zamówienia z wolnej rêki.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodleg³o¶ci 12/2 administrowanego przez Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarz±d Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjêcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w zwi±zku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Us³ugi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Przed³u¿enie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiaj±cego licencji HCL DOMINO
- Zakup licencji oprogramowania wraz z wdro¿eniem
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.