To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
Usługa wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”, ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju PO WER 2014-2020". Nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-Z301/18-00
Numer ogłoszenia: 609730-N-2020
Numer ogłoszenia: 540234174-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: http://us.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.068.2020.UG
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP, zwanego dalej „Systemem”, w
łącznej liczbie do 120 osobodni (1 osobodzień = 8 godzin roboczych). 2) Zakres zamówienia obejmował: a)
naprawę awarii, błędów i usterek systemu SAP wraz z przekazaniem dokumentacji wykonanej zmiany w
Systemie; b) udzielanie administratorom systemu wsparcia w czynnościach związanych z wgrywaniem
poprawek oraz not aktualizacyjnych system zgodnie z obowiązującymi w organizacji Zamawiającego
procedurami; c) udzielanie administratorom i użytkownikom kluczowym wsparcia w zakresie rozwiązywania
problemów aplikacyjnych związanych z użytkowaniem systemu SAP; d) udzielanie wyznaczonym przez
Zamawiającego użytkownikom systemu SAP profesjonalnej pomocy (konsultacje zdalne lub w miejscu
wskazanym przez Zamawiającego) w korzystaniu z systemu z użyciem funkcjonalności, jakie posiada
wdrożony system Zamawiającego; e) udzielanie administratorom systemu wsparcia w zakresie wykonywania
prac konfiguracyjnych w systemie SAP; f) aktualizacje systemu, dostosowywanie systemu SAP do
zmieniających się przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego; g) realizowanie prac
polegających na modyfikacji i rozwoju systemu SAP wraz z opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu
dokumentacji dotyczącej realizowanej modyfikacji. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił
załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 5)
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewidywał
udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt
6 ustawy Pzp. 7) Zamówienie będzie realizowane w terminie od daty zawarcia umowy przez okres 12
miesięcy albo do wyczerpania 120 osobodni świadczenia usług w zależności od tego, które z wymienionych
zdarzeń nastąpi wcześniej. 8) 1) Wymagany maksymalny czas reakcji liczony od zgłoszenia serwisowego: a)
Awaria do 1h, b) Błąd do 6h roboczych, c) Usterka do 24h roboczych. W przypadku, gdy zgłoszenie
serwisowe zostanie dokonane poza godzinami roboczymi (tj. poza godzinami 8:00-16:00), uważa się je za
złożone o godz. 8:00 następnego dnia roboczego po dacie tego zgłoszenia. Nie dotyczy to zgłoszeń awarii. 2)
Wymagany maksymalny czas rozwiązania problemu liczony od zgłoszenia serwisowego: a) Awaria do 8h, b)
Błąd do 16h roboczych, c) Usterka do 56h roboczych. Czas rozwiązania problemu stanowi pozacenowe
kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego czasu, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe
punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia
oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 10) Zamawiający nie
przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11) a) W przypadku, gdy Wykonawca
zamierzał zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żądał wskazania
przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust.7 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W
przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom,
Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega
obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.25.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 262000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SI-Consulting Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ślężna 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 309960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 309960
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
- Wykonanie czyszczenia przewodów kominowych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w prowadzonej przez Katowickie Centrum Onkologii inwestycji. p
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie serwisu oprogramowania AGFA IMPAX 6 i systemu AGFA CR, DR.
- Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku (SCW) w GUM Warszawa i ŚKL GUM Kielce
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Świadczenie usługi asysty technicznej, konserwacji systemu RBOCSS w okresie 36 miesięcy
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.