To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
Remont pomieszczeń kawiarni wraz z zapleczem w budynku Ełckiego Centrum Kultury w Ełku w ramach projektu "Zamknięci w celuloidzie - film jako narzędzie włączenia społecznego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zadanie inwestycyjne finansowane z Programu Współpracy INTERREG V-A Litwa - Polska
Numer ogłoszenia: 614439-N-2020
Numer ogłoszenia: 540240207-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 87 621 80 00
faks: +48 87 621 80 00
e-mail: sekretariat@eck.elk.pl, waldemar.pienkowski@eck.elk.pl
www: www.eck.elk.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont pomieszczeń kawiarni wraz z zapleczem w budynku Ełckiego Centrum Kultury w Ełku w ramach projektu "Zamknięci w celuloidzie - film jako narzędzie włączenia społecznego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DK.0713.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot
zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia kawiarni wraz z zapleczem socjalnym
i kuchennym w budynku Ełckiego Centrum Kultury w Ełku według koncepcji aranżacji. Prace budowlane
będą prowadzone na czynnym obiekcie. 1.1. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: a)
zabezpieczenie i oznakowanie placu remontu, b) wykonanie robót rozbiórkowych wraz z wywozem i
utylizacją gruzu, c) wykonanie nowych ścian działowych, d) wykonanie posadzek cementowych, e)
wykonanie wypraw ścian i podłóg, f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, g) przebudowa instalacji
sanitarnych (wodnej, kanalizacyjnej, cieplnej), h) wymiana instalacji elektrycznych (oświetleniowa,
gniazdowa, nagłośnienie bez urządzeń, teletechniczna bez projektora i ekranu), i) wykonanie
dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach: - oświadczenia kierownika budowy i kierowników
robót, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na
użytkowanie. UWAGA: Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza elementy wyposażenia, tj.: meble,
nagłośnienie oprócz okablowania, projektor i ekran oprócz okablowania, wyposażenie kuchenne i części
socjalnej. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w media
bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robót budowlanych, b) uczestniczyć
w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej
gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
przedmiar robót, projekt koncepcji aranżacji pomieszczeń, szczegółowe specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót. Rozliczenie robót następować będzie w/g rzeczywiście wykonanego zakresu
prac określonych na podstawie obmiaru robót, wykonanego przez kierownika budowy zatwierdzonego
przez przedstawiciela Zamawiającego. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny
za wykonanie poszczególnych pozycji przedmiarowych. 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w
zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. 1.2.1. Wykonane roboty oraz użyte materiały do
wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z
późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi
zmianami. 1.2.2. Dokumentacja projektowa (koncepcja aranżacji), specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki
towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych
w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej (koncepcji aranżacji), specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one
uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej
(koncepcji aranżacji) lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze
pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz
parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 1.2.3. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy
przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 1.2.4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac
budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo
Budowlane”. 1.3. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji
przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty budowlane i instalacyjne, c) roboty tzw. wykończeniowe,
d) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między
innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy
odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w
szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie
potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę
złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr
PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
(Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które
podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem
odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez
wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze
umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie
jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych
wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może
zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA : minimalny
wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 209201.66 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Grundung Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Zwycięstwa 8/210
Kod pocztowy: 15-703
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 215876.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 275040.92
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
- Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1917N na odcinku Rożyńsk - dr. kraj. nr 16
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.