eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRemont pomieszczeń kawiarni wraz z zapleczem w budynku Ełckiego Centrum Kultury w Ełku w ramach projektu "Zamknięci w celuloidzie - film jako narzędzie włączenia społecznego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-20

Ogłoszenie nr 510405578-N-2021 z dnia 2021-01-20 r.
Ełckie Centrum Kultury:

Remont pomieszczeń kawiarni wraz z zapleczem w budynku Ełckiego Centrum Kultury w Ełku w ramach projektu "Zamknięci w celuloidzie - film jako narzędzie włączenia społecznego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie inwestycyjne finansowane z Programu Współpracy INTERREG V-A Litwa - Polska
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614439-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540240207-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ełckie Centrum Kultury, krajowy numer identyfikacyjny 68740000000000, Wojska Polskiego 47, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: +48 87 621 80 00
faks: +48 87 621 80 00
e-mail: sekretariat@eck.elk.pl, waldemar.pienkowski@eck.elk.pl
www: www.eck.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń kawiarni wraz z zapleczem w budynku Ełckiego Centrum Kultury w Ełku w ramach projektu "Zamknięci w celuloidzie - film jako narzędzie włączenia społecznego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DK.0713.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot
zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia kawiarni wraz z zapleczem socjalnym
i kuchennym w budynku Ełckiego Centrum Kultury w Ełku według koncepcji aranżacji. Prace budowlane
będą prowadzone na czynnym obiekcie. 1.1. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: a)
zabezpieczenie i oznakowanie placu remontu, b) wykonanie robót rozbiórkowych wraz z wywozem i
utylizacją gruzu, c) wykonanie nowych ścian działowych, d) wykonanie posadzek cementowych, e)
wykonanie wypraw ścian i podłóg, f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, g) przebudowa instalacji
sanitarnych (wodnej, kanalizacyjnej, cieplnej), h) wymiana instalacji elektrycznych (oświetleniowa,
gniazdowa, nagłośnienie bez urządzeń, teletechniczna bez projektora i ekranu), i) wykonanie
dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach: - oświadczenia kierownika budowy i kierowników
robót, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na
użytkowanie. UWAGA: Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza elementy wyposażenia, tj.: meble,
nagłośnienie oprócz okablowania, projektor i ekran oprócz okablowania, wyposażenie kuchenne i części
socjalnej. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w media
bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robót budowlanych, b) uczestniczyć
w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej
gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
przedmiar robót, projekt koncepcji aranżacji pomieszczeń, szczegółowe specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót. Rozliczenie robót następować będzie w/g rzeczywiście wykonanego zakresu
prac określonych na podstawie obmiaru robót, wykonanego przez kierownika budowy zatwierdzonego
przez przedstawiciela Zamawiającego. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny
za wykonanie poszczególnych pozycji przedmiarowych. 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w
zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. 1.2.1. Wykonane roboty oraz użyte materiały do
wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z
późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi
zmianami. 1.2.2. Dokumentacja projektowa (koncepcja aranżacji), specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki
towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych
w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej (koncepcji aranżacji), specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one
uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej
(koncepcji aranżacji) lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze
pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz
parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 1.2.3. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy
przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 1.2.4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac
budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo
Budowlane”. 1.3. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji
przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty budowlane i instalacyjne, c) roboty tzw. wykończeniowe,
d) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między
innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy
odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w
szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie
potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę
złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr
PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
(Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które
podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem
odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez
wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze
umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie
jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych
wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może
zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA : minimalny
wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 209201.66 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Grundung Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Zwycięstwa 8/210
Kod pocztowy: 15-703
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 215876.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 215876.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 275040.92
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.