To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
Świadczenie usług w zakresie monitoringu instalacji sygnalizacji pożaru, przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii instalacji przeciwpożarowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 762254-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 566 114 010
faks: 566 542 944
e-mail: bzp@umk.pl
www: https://www.umk.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług w zakresie monitoringu instalacji sygnalizacji pożaru, przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii instalacji przeciwpożarowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-200.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, z których:
1) część 1 obejmuje: monitoring instalacji sygnalizacji pożaru i przekazanie sygnałów do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu;
2) część 2 obejmuje: przegląd techniczny, serwis i usuwanie awarii w systemie sygnalizacji pożarowej, dźwiękowym systemie ostrzegania, systemie automatycznego gaszenia gazem oraz systemie oddymiania;
3) część 3 obejmuje: przegląd techniczny, serwis i usuwanie awarii w instalacji pompowni przeciwpożarowej, tryskaczowej i zbiorników przeciwpożarowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią odpowiednio do części załączniki nr 2a, 2b, 2c, do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty na jedną, dwie lub trzy części. Części określono w ust. 1 niniejszego rozdziału.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.61.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Monitoring instalacji sygnalizacji pożaru i przekazanie sygnałów do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42300.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wspólnicy spółki cywilnej o nazwie Fabisiak i S-ka S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lelewela 16a
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55202.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58124.88
Waluta: PLN
NAZWA: Przegląd techniczny, serwis i usuwanie awarii w systemie sygnalizacji pożarowej, dźwiękowym systemie ostrzegania, systemie automatycznego gaszenia gazem oraz systemie oddymiania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Teleradiomechaniczny "ALARMEX" Jarosław Boiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kornela Ujejskiego 48/64
Kod pocztowy: 85-168
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 73787.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 220170.00
Waluta: PLN
NAZWA: Przegląd techniczny, serwis i usuwanie awarii w instalacji pompowni przeciwpożarowej, tryskaczowej i zbiorników przeciwpożarowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Korporacja Gospodarcza "F-I" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Artyleryjska 14
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14145.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29212.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
- Wymiana centrali systemu sygnalizacji pożaru (SSP) ESSER w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
- Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności systemów kontroli dostępu, alarmowych przeciwpożarowych, antywłamaniowych oraz telewizji przemysłowej w budynkach Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.
- Usługa serwisu, konserwacji i asysty technicznej dla elektronicznych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w Morskim Centrum Nauki im. Prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.