To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614106-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 0-43 8225652
faks: 0-43 8225652
e-mail: zamówienia@sp4.sieradz.eu
www: http://www.sp4sieradz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WOR-Z.271.37.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Dostarczana żywność powinna cechować się wysokimi walorami smakowymi, być w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości, spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty wymienione w formularzu cenowym lub równoważne.
3. Żywność dostarczana będzie zgodnie z zamówieniami wysyłanymi na adres e-mail Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku od godz. 06.00 do godz. 11.00 z wyjątkiem dostawy pieczywa, warzyw i owoców oraz artykułów mięsnych i artykułów drobiowych, które Wykonawca dostarczać będzie od poniedziałku do piątku od godz. 06.00 do godz. 08.00.
4. Dostawy odbywać się będą do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej przy ul. Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18 w Sieradzu.
5. Wykonawca dostarczy zamówioną żywność środkami transportu spełniającymi wymagania określone dla transportu żywności, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie żywność na czas załadunku, transportu i rozładunku.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonej zgodnie z zamówieniem żywności i wniesienia jej do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość dostarczanej żywności oraz zobowiązany jest do dostarczenia żywności z ważnym terminem przydatności do spożycia, przy czym termin przydatności do spożycia produktów dostarczanych w ramach realizacji danego zamówienia nie może być krótszy niż 2 dni od dnia dostawy
w przypadku pieczywa, 5 dni od dnia dostawy w przypadku artykułów mleczarskich oraz 30 dni od dnia dostawy
w przypadku pozostałych artykułów spożywczych.
8. W przypadku dostarczania żywności w opakowaniach, materiał opakowaniowy musi być dopuszczony do kontaktu
z żywnością. Produkty będące przedmiotem dostawy mają być oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 z późniejszymi zmianami).
9. Ceny żywności wyszczególnione w formularzu cenowym nie mogą ulec zwiększeniu w okresie trwania umowy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianej żywności w zależności od rzeczywistych potrzeb. W przypadku zaistnienia sytuacji, gdy Zamawiający nie zrealizuje zamówień w ilości określonej w formularzu cenowym z tego powodu, iż okażą się niepotrzebne, Wykonawca nie ma prawa żądania zapłaty jakiegokolwiek wynagrodzenia i nie przysługują mu żadne roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego w tym zakresie.
11. Dostarczone produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach o gramaturze określonej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza konfekcjonowanie produktów z opakowań zbiorczych do opakowań jednostkowych
o gramaturze określonej w formularzu cenowym wyłącznie wówczas, gdy opakowania jednostkowe posiadać będą etykiety, umożliwiające weryfikację składu i właściwości dostarczanych produktów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawa artykułów ogólnospożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57256.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy: handel@polaris-kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53974.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53974.10
Waluta: PLN
NAZWA: warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 105365.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OiM RABAT Aneta Grzelaczyk
Email wykonawcy: michoslaw5@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Cypriana Godebskiego 12
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 72771.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 88333.30
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa pieczywa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część nr 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp.
NAZWA: dostawa artykułów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32198.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska WART-MILK
Email wykonawcy: a.blaszczyk@osmsieradz.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 41/45
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24245.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24245.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa ryb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40980.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „MORFISH” Roman Ciołek
Email wykonawcy: pph.morfish@gmail.com
Adres pocztowy: Wróblew 52
Kod pocztowy: 98-285
Miejscowość: Wróblew
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33799.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34779.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2280.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OiM RABAT Aneta Grzelaczyk
Email wykonawcy: michoslaw5@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Cypriana Godebskiego 12
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2280.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa artykułów mięsnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 71676.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BOROWINA Zakład Mięsny Podsiadły Spółka jawna
Email wykonawcy: biuro@borowinabroszki.pl
Adres pocztowy: Broszki 34
Kod pocztowy: 98-270
Miejscowość: Złoczew
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 62600.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 62600.48
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa artykułów drobiowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32251.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Grupa Drobiarska DAKPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa
Email wykonawcy: janmar@janmar.eu
Adres pocztowy: ul. Długa 185
Kod pocztowy: 42-133
Miejscowość: Węglowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25463.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33879.30
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa preparatów do żywienia do i pozajelitowego
- Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.