eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczDostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-20

Ogłoszenie nr 510405773-N-2021 z dnia 2021-01-20 r.
Gmina Miejska:

Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.7 Programy zapewniania i zwiększania dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Kontraktów Samorządowych, Tytuł projektu: „Mama i tata do pracy wraca” – utworzenie żłobka w mieście Wałcz, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.06.07.00-32- K001/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599021-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska, krajowy numer identyfikacyjny 52712100000000, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 672 584 471
faks: 672 582 618
e-mail: kontakt@umwalcz.pl
www: http://www.bip.walcz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem
zamówienia jest realizacja dostawy obejmującej poniższe elementy: Doposażenie nowopowstałego żłobka
w Wałczu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: 2.1 Liczba części: 4. Wykonawca
jest uprawniony do złożenia oferty na wybraną przez siebie liczbę części zamówienia. 2.2. Doposażenie
żłobka obejmuje: Część 1 Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka. Wydatek 2.
Wyposażenie sal w meble i sprzęt RTV - Magiczny Dywan (urządzenie) - pakiet rewalidacyjny Część 2
Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka. Wydatek 2. Wyposażenie sal w meble i
sprzęt RTV - Wózek z napędem elektrycznym dla 4 dzieci - Wózek z napędem elektrycznym dla 6 dzieci
Część 3 Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka. Wydatek 2. Wyposażenie sal
w meble i sprzęt RTV - Zestaw klocków magnetycznych Część 4 Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na
potrzeby tworzonego żłobka. Wydatek 3. Doposażenie sal - pozostałe wyposażenie - Regał z półeczkami
na nocniki - Piankowy kącik zabawowy - Gablota wewnętrzna korkowa zamykana na klucz - Aktywny
stolik manipulacyjny - Półeczka łazienkowa na kubeczki i ręczniczki - Tablica korkowa - Zestaw
interaktywny 3. Miejscem dostaw FRANCO jest nowopowstały żłobek w budynku Przedszkola
Publicznego Nr 6 przy Alei Tysiąclecia 9, 78-600 Wałcz. 4. Każdy z dostarczonych artykułów winien
posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z
Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego
bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na
formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany
znakiem CE. 5. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla
każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie
będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach
posiadający Deklarację Zgodności CE. 6. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z
bieżącej produkcji. 7. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań
dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób
określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, ze
zm.) 8. Równoważność materiałów i urządzeń. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia
przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się
zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych
materiałów, które są wymienione w szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że
materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy
(urządzenia i materiały) lub usługi spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące
od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą
odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie
wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów
jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,
katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma
jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego
rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter
przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego
producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o
parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego
produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji
Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i
urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane
w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność,
przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. W
przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający
zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań
równoważnych opisanym w treści SIWZ i załącznikach. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej
SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania
„lub równoważna”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego
dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia jest
uzależniona od posiadania środków na koncie projektu. 10. Na każdym etapie realizacji zamówienia
wykonawca zobowiązany będzie do kontaktu z przedstawicielem zamawiającego – Kierownikiem
projektu, z którym uzgadniane będą szczegóły realizacji danej części zamówienia. 11. Standardy
jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy pzp. Zamawiający zastosował do oceny ofert
kryterium ceny o wadze nieprzekraczającej 60%, w związku z czym nie ma obowiązku określania
standardów jakościowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 34.91.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część 1 Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15919 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Aktywnie w szkole Michał Grandyberg
Email wykonawcy: aktywnetablice@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Łubna Jakusy 26,
Kod pocztowy: 98-235
Miejscowość: Braszki
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15634.16

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15634.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29520
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 1, wydatek 2, część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29268.29 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dziecko Expert Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marusarzówny 8
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 37298

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37298
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49200
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie 1, wydatek 2, część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3414.55 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4131

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4131
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6150
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 1, wydatek 3, część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7872.68 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4794

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4794
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9516.51
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.