To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.7 Programy zapewniania i zwiększania dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Kontraktów Samorządowych, Tytuł projektu: „Mama i tata do pracy wraca” – utworzenie żłobka w mieście Wałcz, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.06.07.00-32- K001/16-00
Numer ogłoszenia: 599021-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 672 584 471
faks: 672 582 618
e-mail: kontakt@umwalcz.pl
www: http://www.bip.walcz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia jest realizacja dostawy obejmującej poniższe elementy: Doposażenie nowopowstałego żłobka
w Wałczu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: 2.1 Liczba części: 4. Wykonawca
jest uprawniony do złożenia oferty na wybraną przez siebie liczbę części zamówienia. 2.2. Doposażenie
żłobka obejmuje: Część 1 Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka. Wydatek 2.
Wyposażenie sal w meble i sprzęt RTV - Magiczny Dywan (urządzenie) - pakiet rewalidacyjny Część 2
Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka. Wydatek 2. Wyposażenie sal w meble i
sprzęt RTV - Wózek z napędem elektrycznym dla 4 dzieci - Wózek z napędem elektrycznym dla 6 dzieci
Część 3 Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka. Wydatek 2. Wyposażenie sal
w meble i sprzęt RTV - Zestaw klocków magnetycznych Część 4 Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na
potrzeby tworzonego żłobka. Wydatek 3. Doposażenie sal - pozostałe wyposażenie - Regał z półeczkami
na nocniki - Piankowy kącik zabawowy - Gablota wewnętrzna korkowa zamykana na klucz - Aktywny
stolik manipulacyjny - Półeczka łazienkowa na kubeczki i ręczniczki - Tablica korkowa - Zestaw
interaktywny 3. Miejscem dostaw FRANCO jest nowopowstały żłobek w budynku Przedszkola
Publicznego Nr 6 przy Alei Tysiąclecia 9, 78-600 Wałcz. 4. Każdy z dostarczonych artykułów winien
posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z
Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego
bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na
formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany
znakiem CE. 5. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla
każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie
będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach
posiadający Deklarację Zgodności CE. 6. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z
bieżącej produkcji. 7. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań
dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób
określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, ze
zm.) 8. Równoważność materiałów i urządzeń. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia
przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się
zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych
materiałów, które są wymienione w szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że
materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy
(urządzenia i materiały) lub usługi spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące
od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą
odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie
wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów
jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,
katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma
jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego
rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter
przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego
producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o
parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego
produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji
Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i
urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane
w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność,
przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. W
przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający
zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań
równoważnych opisanym w treści SIWZ i załącznikach. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej
SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania
„lub równoważna”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego
dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia jest
uzależniona od posiadania środków na koncie projektu. 10. Na każdym etapie realizacji zamówienia
wykonawca zobowiązany będzie do kontaktu z przedstawicielem zamawiającego – Kierownikiem
projektu, z którym uzgadniane będą szczegóły realizacji danej części zamówienia. 11. Standardy
jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy pzp. Zamawiający zastosował do oceny ofert
kryterium ceny o wadze nieprzekraczającej 60%, w związku z czym nie ma obowiązku określania
standardów jakościowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 34.91.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część 1 Zadanie 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15919 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Aktywnie w szkole Michał Grandyberg
Email wykonawcy: aktywnetablice@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Łubna Jakusy 26,
Kod pocztowy: 98-235
Miejscowość: Braszki
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15634.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29520
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie 1, wydatek 2, część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29268.29 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Dziecko Expert Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marusarzówny 8
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37298
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49200
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie 1, wydatek 2, część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3414.55 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4131
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6150
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie 1, wydatek 3, część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7872.68 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POW 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4794
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9516.51
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa sprzętu specjalistycznego na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa baterii do min narzutowych i zapalników ZN-97.1.
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2025 r.)
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.