To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
Dostawa i montaż tablic edukacyjnych wraz z drewnianymi stelażami
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: POIS.02.04.00-00-0042/16 Obszary Natura 2000 szansą wzbogacenia różnorodności biologicznej Puszczy Gorzowskiej.
Numer ogłoszenia: 759516-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 48957284350
faks: 48957284353
e-mail: bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl
www: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_bogdaniec
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż tablic edukacyjnych wraz z drewnianymi stelażami
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.85.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotemzamówienia jest „Dostawa i montaż tablic edukacyjnych wraz z drewnianymi stelażami”. Zamówienieobejmuje: a) Zaprojektowanie, w tym opracowanie merytoryczne i graficzne, wykonanie, dostawę,montaż i posadowienie 10 jednostronnych zewnętrznych tablic edukacyjnych wraz z drewnianymistelażami o tematyce związanej z przedmiotem projektu pn. „Obszary Natura 2000 szansą wzbogaceniaróżnorodności biologicznej Puszczy Gorzowskiej”, wokół Ścieżki Dydaktycznej w NadleśnictwieBogdaniec przy ul. Dobrej (pętla ok. 2 km) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Materiały dowykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. Lokalizacja Ścieżki Edukacyjnej przy ul.Dobrej została wskazana na mapie, stanowiącej Załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ, Zamówienie nie zostało podzielonena części Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych 3.6. Miejscem realizacjiprzedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Bogdaniec, Leśnictwo Łupowo, 3.7.Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – co najmniej 48 miesięcy od dnia protokolarnegoodbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
mecenasa/ZP400PodgladOpublikowanego.asp...5/20Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji, aniżeli minimalny określony w niniejszympostępowaniu, o czym stanowi rozdział 13 SIWZ - "Opis kryteriów, którymi Zamawiający będziekierował się przy wyborze oferty oraz sposobu oceny i porównania ofert" We wszystkich miejscachSIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lubszczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm,europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, októrych mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne,oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lubrównoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnieniaparametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologiiwykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, coskutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. 3.10. Wykonawca może powierzyć realizację elementów(części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotuzamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercieczęści zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ipodania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. Wskazanie takie należy umieścić naOfercie (Załącznik nr 1 do SIWZ) . W przypadku braku wskazania w Ofercie (Załącznik nr 1 do SIWZ)podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkachokreślonych w umowie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na któregozasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, w celu wykazaniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu,że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszymniż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „proceduryodwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisówZamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostałaoceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości niższej niżkwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP Termin realizacji zamówienia do 31.12.2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.50.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25475.61 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Pracownia Plastyczna studio 22
Email wykonawcy: biuro@studio22.eu
Adres pocztowy: Przyrowo 22
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn Zdrój
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20120
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35200
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie PN na podstawie 24aa ust. 1 i 2 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy PZP na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena - 60 %, długość okresu gwarancji jakości – 40%. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100, obliczoną zgodnie ze wzorem i w sposób określony w SIWZ.Oferta spełnia warunki udziału określone w SIWZ
INNE PRZETARGI BOGDANIEC
więcej: przetargi BOGDANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych UE dla projektów realizowanych przez CKPŚ
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.