To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-21
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku Klęka - Nowe Miasto
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 603558-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 7473487, 7477318
faks: 627 473 480
e-mail: tomasz.olszak@pwikjarocin.pl
www: www.pwikjarocin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku Klęka - Nowe Miasto
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie w formule „Zaprojektuj i Wybuduj” zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku Klęka – Nowe Miasto”.
3.2. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji.
3.3. Parametry określające wielkość sieci kanalizacji sanitarnej:
a) rurociąg tłoczny PEHD średnicy Ø125 o długości całkowitej 3100m,
b) rurociąg tłoczny PEHD średnicy Ø63 o długości 100m,
c) przepompownia ścieków, betonowa o wydajności średniodobowej 200,0 m3/d (maksymalny dopływ ścieków 6,5 dm3/s) i średnicy min. 3000mm, wraz z zagospodarowaniem terenu przepompowni, ogrodzeniem
i wewnętrzną linią zasilającą.
3.4. Przyłącze elektroenergetyczne do przepompowni ścieków po stronie Zamawiającego.
3.5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym – dodaje się słowa: lub równoważne.
3.6. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Zamawiający zatwierdzi harmonogram w terminie do 7 dni od dnia jego otrzymania.
3.7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta.
3.8. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego.
3.9. Za wytwórcę odpadów – w rozumieniu przepisów prawa – uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania.
3.10. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 30 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur częściowych.
3.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3.12. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Ścisłej współpracy z Zamawiającym,
b) Wykonania niezbędnych podkładów geodezyjnych lub uaktualnienia istniejących oraz przedstawienia zaprojektowanego przebiegu kolektora
na mapach,
c) Uzyskania warunków technicznych od Zamawiającego,
d) Uzyskania wypisów z rejestru gruntów i sporządzenia wykazu właścicieli gruntów wraz z aktualnymi adresami i numerami działek, przez które będzie przebiegać kolektor oraz uzyskania pisemnych zgód w/w właścicieli działek na lokalizację, wejście na teren i wbudowanie urządzeń z ich wyszczególnieniem,
e) Uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych,
f) Uzyskania zamiennej decyzji o środowiskowych uwarunkowania zgody
na realizację przedsięwzięcia w zakresie zmiany lokalizacji przepompowni ścieków – Zamawiający posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia nr OŚ.6220.1.2020 z dnia 03.07.2020 r. w pozostałym zakresie; docelowo przepompownia ma powstać na działce nr 24/1 lub 24/2 zlokalizowanej w Nowym Mieście nad Wartą (wraz ze sporządzeniem raportu o oddziaływaniu na środowisko),
g) Uzyskania decyzji administracyjnych na wycinkę drzew – jeśli zajdzie taka potrzeba,
h) Uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypisu i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
i) Uzyskania zatwierdzenia opracowanej dokumentacji przez Zamawiającego, przy czym dokumentacja musi być wykonana w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.),
j) Uzgodnienia dokumentacji w zespole uzgodnienia dokumentacji projektowej,
k) Dostarczenia 4 egz. uzgodnionej dokumentacji do Zamawiającego (w tym całość w wersji elektronicznej na płycie CD),
l) Przygotowania przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389),
m) Przygotowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego” (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.),
n) Uzyskania ostatecznego pozwolenie na budowę dla Zamawiającego,
o) Niezwłocznego usuwania wszelkich uchybień, wad i nieprawidłowości w treści opracowanych dokumentacji, wynikłych w trakcie realizacji inwestycji,
p) Wykonywania, bez dodatkowego wynagrodzenia, nadzoru autorskiego w trakcie trwania budowy (czas realizacji nadzoru autorskiego zależeć będzie od czasu trwania budowy),
q) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania,
r) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne,
s) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy,
t) Ubezpieczenia budowy,
u) Przejęcia placu i terenu budowy w terminie do 14 dni od dnia uzyskania ostatecznego pozwolenie na budowę,
v) Prowadzenia dziennika budowy,
w) Postępowania z wszystkimi odpadami, a zwłaszcza z odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z przepisami prawa, czego dowodem będzie m.in.: przedstawianie właściwych kart przekazania odpadów,
x) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego,
y) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy,
z) Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót,
aa) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia,
bb) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy,
cc) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego,
dd) Odwodnienia terenu budowy,
ee) Stałego nadzoru archeologiczno – konserwatorskiego nad całością prac – jeśli będzie wymagany,
ff) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji,
gg) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy,
hh) Odtworzenia elementów infrastruktury,
ii) Odtworzenia nawierzchni,
jj) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru robót,
kk) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza),
ll) Dołączenia do dokumentacji odbiorowej płyty CD z przebiegu inspekcji kanałów videokamerą wraz z raportem, który będzie zawierał: spadek podłużny, poprawność połączeń, owalność, drożność, listę punktów zgrzewów.
3.12. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, autorskie prawa majątkowe do utworów i prawo z korzystania z autorskich praw zależnych (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1231 ze zm.)), powstałe w wyniku wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia na polach eksploatacji. Numeracja zgodna z SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.24.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1058969.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD” Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: sekretariat@drobudjarocin.pl
Adres pocztowy: Golina, ul. Asfaltowa 1
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1444180.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1444180.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Przebudowa drogi gminnej Nalepy - rz. Bukowa"
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej i przebudowa istniejącego budynku OSP w Zakrzewie
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 70 w Leśnictwie Sarnice, Czeszewo.
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa gospodarki ściekowej w gminie Halinów 3 części
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
- Przebudowa, wymiana oraz rozdział instalacji kanalizacji ogólnospławnej (sanitarnej/deszczowej) w pomieszczeniach piwnicznych bu. adm. oraz kanalizacji deszczowej na parkingu wewn. OT KOWR w Opolu.
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.