To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-21
Świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 765278-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48(47)7228362, +48(47)7228454
faks: +48(22)8254979
e-mail: zamowienia@zer.mswia.gov.pl
www: http://bip.zer.mswia.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZER-ZP-17/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie, wraz ze wsparciem Grupy Interwencyjnej oraz konwojowaniem dokumentów niejawnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym wymagania i warunki realizacji zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838), ustawą z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 2418). 4. Zamawiający przewiduje w czasie realizacji zamówienia konwojowanie dokumentów niejawnych w liczbie do 6 zleceń, które będą wykonywane w godzinach roboczych na zlecenie telefoniczne potwierdzone zgłoszeniem dokonanym za pośrednictwem poczty elektronicznej osoby uprawnionej wskazanej przez Zamawiającego w umowie. Przez godziny robocze Zamawiający rozumie godziny pomiędzy 7.00 – 18.00 w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy wskazanych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 2015 r., poz. 90 z późn. zm.) oraz dni przyjętych przez Zamawiającego za dni wolne od pracy, o których Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę w formie pisemnej z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. Zamawiający wymaga, aby czas przyjazdu Grupy Interwencyjnej, o której mowa w pkt 1, wynosił w ciągu dnia (godz. od 6.00 do 22.00) w zależności od złożonej oferty w ramach kryterium oceny ofert określonego w pkt 15.3.2. Ogłoszenia, do 10 min. albo do 5 min. od momentu zgłoszenia wezwania. W nocy (w godz. od 22.00 do 6.00) Zamawiający wymaga aby czas przyjazdu Grupy Interwencyjnej wynosił maksymalnie 5 min. 6. Wykonawca w ramach zamówienia na swój koszt wykona/zamontuje na czas realizacji zamówienia Elektroniczny system kontroli obchodów, umożliwiający monitorowanie pracy pracowników ochrony przez całą dobę. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z ochroną osób i mienia, z wyłączeniem osób wchodzących w skład Grupy Interwencyjnej, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Zamawiający nie określa wymiaru etatu, zastrzega jednak, że każda godzina wykonywania usługi przez każdego pracownika Wykonawcy realizowana będzie w ramach umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, określa pkt I.14. OPZ, stanowiącego Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 574627.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: Lider Konsorcjum - "STEKOP" Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mołdawska 9
Kod pocztowy: 02-127
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Członek Konsorcjum - "STEKOP-OCHRONA" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kolonia Porosły 52
Kod pocztowy: 16-070
Miejscowość: Choroszcz
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 600189.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 600189.66
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.