Ogłoszenie z dnia 2021-01-21
Usługa ochrony mienia i monitoringu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 61 6550200, 6550275
faks: 616 550 301
e-mail: office@igr.poznan.pl
www: www.igr.poznan.pl, https://www.e-bip.org.pl/igrpoznan/
adres profilu nabywcy: www.igr.poznan.pl, https://www.e-bip.org.pl/igrpoznan/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa ochrony mienia i monitoringu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IGR/ZP/272/2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących usług:
1.1 Usługa ochrony
1) Usługa ochrony sprawowana będzie przez jednego pracownika ochrony (osoba spełniająca odpowiednie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 838 z późn. zm.), w godzinach:
a) w dni robocze, przez które Strony rozumieją inne dni aniżeli soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1920 z późn. zm.) – od 15:00 do 7:00,
b) w soboty, niedziele i święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, a także inne dno wolne od pracy u Zamawiającego – całodobowo.
2) Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje:
a) działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń;
b) ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami;
c) świadczenie usług recepcyjnych w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego lub osób uprawnionych, przechowywaniu i wydawaniu kluczy wyłącznie Pracownikom i osobom uprawnionym za potwierdzeniem w odpowiednim rejestrze, obsłudze interesantów, udzielaniu informacji na temat rozmieszczenia poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego;
d) prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy;
e) telefoniczne informowanie właściwych pracowników Zamawiającego o przybyciu gościa czy interesanta.
3) Wymagania szczegółowe dotyczące pracowników ochrony, skierowanych przez Wykonawcę do wykonania Przedmiotu umowy:
a) jedna osoba w charakterze koordynatora zatrudniona przez Wykonawcę na umowę o pracę;
b) pracownicy wykonujący ochronę zatrudnieni przez Wykonawcę na umowę o pracę;
c) pracownicy ochrony nieskazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo;
d) pracownicy ochrony przeszkoleni w zakresie świadczenia usług recepcyjnych, aktualnych przepisów BHP i p.poż, udzielania pierwszej pomocy, posiadający wysoką kulturę osobistą i umiejętności interpersonalne, w tym kontakt z klientem,
e) wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni dla potrzeb wykonania niniejszej umowy winni być wyposażeni w imienne identyfikatory z logo firmy.
1.2 Usługa monitoringu.
Zobowiązania Wykonawcy:
1) posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy,
2) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w jego dyspozycji,
3) zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składających się z co najmniej dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny,
4) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 15 min w godz. 7.00 – 20.00 oraz 10 min w godz. 20.00 – 7.00. od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar, itp.) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
5) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak: otwarte drzwi czy okna, ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące z obiektu odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp.,
6) zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego,
7) utrzymanie systemu alarmowego w chronionym obiekcie w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, dokonywanie napraw i okresowych przeglądów zapewniających sprawność systemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie na usługi społeczne na podstawie art. 138o ustawy, o wartości poniżej 750 000 euro
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 243869.53 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „Protect” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: jankaczorowski@protect.net.pl
Adres pocztowy: ul. Wagrowska 6
Kod pocztowy: 61-369
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 299959.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 319629.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.