Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Dostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 550539132-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 91 573 35 36
faks: 91 573 35 36
e-mail: monika.marcinkiewicz@zzo.stargard.pl
www: www.zzo.stargard.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 8a/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dostawa w leasingu operacyjnym, przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa. Szczegółowe parametry wymagane dla ładowarki kołowej przegubowej: 1.1. Charakterystyka techniczna ładowarki kołowej nowej lub po odbudowie całkowitej – ogólne informacje: 1.1.1.1. – Rok budowy lub całkowitej odbudowy ładowarki w autoryzowanym serwisie producenta nie wcześniej niż 2019. 1.1.1.1.1 Ciężar roboczy – od 18,5 do 21 ton 1.1.1.1.2 Długość całkowita – powyżej 7,5 m 1.1.1.1.3 Szerokość całkowita – powyżej 2,7 m 1.1.1.1.4 Wysokość całkowita – od 3 do 3,5m 1.1.1.1.5 Prześwit pod pojazdem – powyżej 0,4 m 1.1.1.1.6 Wysokość podnoszenia łyżki do sworznia obrotu łyżki - min 4,20 m 1.1.1.1.7 Maszyna z przebiegiem 0 Mth lub niewielkim wynikającym z magazynowania lub technologii odbudowy. 2. Układ napędowy i jezdny 2.1. Oś przednia sztywna, 2.2. Oś tylna wahliwa do 250 2.3. Opony uwzględniające prace na składowisku odpadów wykonane w klasie L5 2.4. Hydrostatyczna w pełni automatyczna przekładnia układu napędowego 2.5. Przekładnia na osi tylnej, przełożenie napędu na przednią oś mechaniczne 2.6. Przegubowy system skrętu 2.7. Pompa hydrauliczna o podwyższonej wydajności min. 240 l/min, i min. ciśnieniu roboczym 280 bar. 2.8. Pompa główna zębata lub wielotłoczkowa lub podwójna o zmiennej wydajności 2.9. Napęd niezależny na wszystkie 4 koła 2.10 Nie więcej niż 4 biegi do przodu i 4 do tyłu 2.11 Układ sterowania osprzętu przez joystick - zapewniający płynne sterowanie maszyną 2.12 Hydrauliczny hamulec postojowy 3. Konstrukcja 3.1. Łyżka o pojemności nasypowej min. 5,0 m³ max. 6,0 m3 3.2. Konstrukcja ramy całkowicie zamknięta, wszystkie komponenty napędowe oraz podzespoły lokowane w dolnej części maszyny powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem oraz działaniem substancji agresywnych 3.3. Samo poziomująca łyżka 4. Silnik 4.1. Fabrycznie nowy, bez przebiegu (lub z przebiegiem wynikającym z technologii produkcji silnika, odbudowy całkowitej maszyny i logistyki z tym związanej), 4.2. Wysokoprężny, 6-cio cylindrowy 4.3. Chłodzony cieczą 4.4. Moc nominalna od 165 do 186 kW. 4.5. Ładowarka po odbudowie, spełanijąca normę emisji nie niższą niż STAGE IIIa/ Tier 3 4.6. Akumulator - min 200 Ah 4.7. Alternator - min. 110 A 4.8. Wyprowadzenie spalin powyżej lub na wys. dachu kabiny lub na wysokości połowy kabiny. 5. Kabina operatora 5.1. Kabina ogrzewana wentylowana z klimatyzacją z systemem filtrów (m.in. z aktywnym węglem) 5.2. Kabina zgodna z ISO: ROPS / FOPS (FOBS), 5.3. Fotel z amortyzacją pneumatyczną 5.4. Wytłumiona, z zawieszeniem odpornym na drgania 5.5. Wycieraczki szyb przód i tył 6. Niezbędne wyposażenie 6.1. Boczne lusterka 6.2. Wskaźnik poziomu paliwa 6.3. Liczniki godzin pacy 6.4. Lampa ostrzegawcza (Kogut LED) 6.5. Oświetlenie główne robocze i drogowe plus światła cofania. 6.6. Lusterka wewnętrzne i zewnętrzne 6.7. Klakson 6.8. Sygnalizacja ostrzegawcza jazdy wstecz (alarm cofania) 6.9. Gaśnica przeciwpożarowa G4 6.10. Deklaracja zgodności CE, katalog części zamiennych i instrukcja obsługi. 7. Inne wymagania 7.1 W przypadku dostarczenia ładowarki po odbudowie całkowitej w autoryzowanym serwisie producenta. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w dniu dostawy odpowiedniego dokument potwierdzającego fakt dokonania odbudowy całkowitej maszyny przez autoryzowany serwis producenta przedmiotowej ładowarki. 7.2 W przypadku dostarczenia ładowarki po odbudowie, opis odbudowy całkowitej maszyny, w którym będą wskazane użyte do odbudowy: 7.2.1 podzespoły fabrycznie nowe. 7.2.2 podzespoły po regeneracji – odbudowie np. łyżka wysypu, 7.2.3 podzespoły poddane jedynie odświeżeniu, konserwacji itp. poprzez odświeżenie warstwy wierzchniej np. przez polakierowanie. 7.3 Oferowana ładowarka nie może być prototypem, 7.4 Zbiornik paliwa o pojemności min. 260 l 7.5 Zamykany na kluczyk wlew paliwa i oleju hydraulicznego 7.6 Radio 8. Gwarancja 8.1 Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi – min. 12 miesiące/1000 mth w zależności co nastąpi szybciej od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 8.2 Wykonawca zapewni autoryzowany serwis mobilny dostarczonej ładowarki z dojazdem do Zamawiającego. Serwis realizowany będzie zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu pojazdu do serwisu pokrywa Wykonawca. 8.3 Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 72 godzin od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia. 9. Przeglądy okresowe Koszty okresowych wymaganych przeglądów wraz z wszystkimi materiałami eksploatacyjnymi (filtry, oleje itp.) przewidzianymi do wymiany w karcie gwarancyjnej dla danego przeglądu w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne należy przewidzieć w miejscu użytkowania ładowarki tj. na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa (73-112). W przypadku konieczności transportu ładowarki w celu przeprowadzenia przeglądów okresowych i naprawy – wszystkie koszty i odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Ładowarka będzie dostarczona przez Wykonawcę i na jego koszt do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa (73-112) (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, należy uwzględnić w cenie ofertowej). 11. Ładowarka powinna posiadać wymagane prawem dokumenty oraz dokument określający warunki gwarancji a także kartę katalogową z danymi technicznym i parametrami ładowarkami. 12. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty i homologacje, certyfikat CE, katalog części zamiennych. 13. Wszystkie dokumenty dotyczące ładowarki sporządzone w języku polskim wykonawca przekaże zamawiającemu w dniu dostarczenia urządzenia do odbioru. 14. Warunki i wymagania ekonomiczne dotyczące zamówienia. 14.1. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: 14.1.1. Czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 % łącznej ceny netto + VAT płatny w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w sprawie odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 14.1.2. 60 - miesięcznych równych rat leasingowych płatnych w terminie nie krótszym niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres trwania umowy 60 miesięcy. 14.1.3. wartość resztowa (wykup - 61 rata): 5% łącznej ceny netto + VAT płatna w terminie nie krótszym niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty ostatniej 60-raty leasingowej. Wartość resztowa (wykup) płatna będzie, po złożeniu oświadczenia przez Zamawiającego o chęci wykupu przedmiotu leasingu. Zamawiający oświadczenie złoży w terminie 14 dni od daty płatności ostatniej raty leasingowej. Dopuszcza się e-fakturę po podpisaniu oświadczenia przez Zamawiającego oraz podaniu przez Wykonawcę adresu e-mail, z którego Zamawiający otrzymywać będzie e-faktury. 14.1.4. rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia OC, AC i NNW, w tym ubezpieczenia od kradzieży (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1- szym roku, - 100 % wartości ładowarki netto, w 2 - im roku – 90 % wartości ładowarki netto, w 3 – im roku – 80 %, wartości ładowarki netto, w 4 –tym roku – 60 %, w 5 – tym roku – 40 % wartości ładowarki netto. 14.1.5. oferta bez dodatkowych produktów finansowych. 14.2. Zamawiający wymaga aby w okresie trwania umowy leasingu przedmiot zamówienia był objęty ubezpieczeniem w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk do wysokości odtworzeniowej przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. 14.3. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu ładowarki wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 14.4. Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie będzie rozbita na wartość raty kapitałowej i raty odsetkowej, wartość ubezpieczenia i podatek VAT. Termin płatności rat leasingowych nie krótszy niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 14.5. Zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Leasingu upoważnia Wykonawcę do uwzględnienia nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat. 14.6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zabezpieczenia zapłaty ceny w postaci weksla własnego in blanco wraz deklaracją wekslową. 14.7. Zamawiający przewiduje spłatę przedmiotu zamówienia w 61 ratach leasingowych z uwzględnieniem 5% wartości resztowej (wykup).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 66.11.40.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 800973.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CNH Industrial Capital Europe SAS Spółka Akcyjna Uproszczona Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Suwak 3
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 985196.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 985196.79
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie 67. ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego było ogłoszone 16 listopada 2020 i opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 610483-N-2020. W wyznaczonym terminie tj. do 4 grudnia 2020 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Mikrobiologicznego w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 4 pakiety
- Remont, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek obsługi klienta oraz ochrony mienia.
- Obsługa eksploatacyjno-remontowa oraz modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Stargard w 2025 roku.
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Spokojnej 35A, 35B w Stargardzie
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z SPWZOZ w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- ,,Usługa leasingu operacyjnego na dostawę zamiatarki samojezdnej dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu''
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu osobowego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego 6 osobowego z opcją wykupu"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.