To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 761141-N-2020
Numer ogłoszenia: 540542540-N-2020, 540545296-N-2020, 540549919-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 7799300-1, 32 2130866
e-mail: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
www: https://muzeumslaskie.pl/pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MŚ-ZP-WW-261-7/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie kompleksowego ubezpieczenia Muzeum Śląskiego w Katowicach. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 9 zdań. Zadanie I. Ubezpieczenie mienia Zakres ubezpieczenia – od wszystkich ryzyk Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za nagłe, przyszłe, nieprzewidziane i niezależne od woli ubezpieczonego zdarzenia powodujące zniszczenie, uszkodzenie lub utratę przedmiotów ubezpieczenia objętych ochroną z zastrzeżeniem wyłączeń zawartych w ogólnych warunkach ubezpieczenia oraz z uwzględnieniem dodatkowych postanowień obligatoryjnych i zaakceptowanych warunków fakultatywnych w tym minimum od: pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, upadku statku powietrznego, silnego wiatru, huraganu, powodzi, deszczu nawalnego, gradu, ciężaru śniegu lub lodu, trzęsienia ziemi, zapadania się ziemi, osuwania się ziemi, lawiny, zalania (wydostawanie się wody, innych cieczy lub pary z urządzeń wodno-kanalizacyjnych lub technologicznych w tym wskutek nieumyślnego pozostawienia otwartych kranów itp. urządzeń przez Ubezpieczającego lub osoby za które ponosi odpowiedzialność), dymu, uderzenia pojazdu mechanicznego, uderzenia fali dźwiękowej, pękania rur oraz szkody powstałe w ubezpieczonym mieniu w następstwie akcji ratowniczej oraz klauzule dodatkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie II. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Zakres ubezpieczenia – od wszystkich ryzyk Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za nagłe, przyszłe, nieprzewidziane i niezależne od woli ubezpieczonego zdarzenia powodujące zniszczenie, uszkodzenie lub utratę przedmiotów ubezpieczenia objętych ochroną z zastrzeżeniem wyłączeń zawartych w ogólnych warunkach ubezpieczenia oraz z uwzględnieniem dodatkowych postanowień obligatoryjnych i zaakceptowanych warunków fakultatywnych w tym: 1) pożar, uderzenie pioruna, wybuch, deszcz, grad, huragan, sadza, dym, zalanie, powódź; 2) zdarzenia techniczne lub technologiczne (przepięcie, przetężenie, zwarcie, indukcja, zdarzenia wynikłe z wad projektowych, materiałowych, konstrukcyjnych, wadliwego wykonania i montażu lub błędów w produkcji); 3) niewłaściwa obsługa sprzętu na skutek nieostrożności, zaniedbania, błędu operatora; 4) zniszczenie lub uszkodzenie sprzętu przez osoby trzecie, kradzież z włamaniem lub rabunek; 5) tymczasowe magazynowanie lub chwilowa przerwa w eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie III. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Odpowiedzialność cywilna deliktowa, kontraktowa oraz pozostająca w zbiegu (deliktowo–kontraktowa) w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością oraz posiadanym, zarządzanym i administrowanym mieniem oraz odpowiedzialność cywilna z tytułu prowadzenia produktu do obrotu. Ubezpieczenie obejmuje w szczególności odpowiedzialność za szkody w związku z: 1) działalnością Zamawiającego zgodnie ze statutem oraz powszechnie obowiązującymi aktami prawnymi; 2) działalnością wystawienniczą, naukowo-badawczą, wydawniczą, edukacyjną, rozrywkową; 3) działaniami Pracowni Konserwacji Dzieł Sztuki (konserwacja malarstwa sztalugowego, rzeźby, papieru, drobnych przedmiotów użytkowych i wyrobów rzemiosła artystycznego); 4) usługami transportu dzieł sztuki i dezynfekcji chemicznej obrazów, grafik, tkanin, książek i innych przedmiotów w komorze fumigacyjnej, przechowania dzieł sztuki; 5) usługami Działu Archeologii (prowadzenie i koordynację badań archeologicznych w formie nadzorów archeologicznych nad inwestycjami; koordynowanie i wykonywanie ratowniczych prac wykopaliskowych; sporządzanie kwerend pod kątem obecności stanowisk archeologicznych na danym terenie; sporządzanie opracowań i studiów dotyczących stanowisk i zabytków archeologicznych dla potrzeb studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowań i raportów dotyczących historii miasta, gminy, regionu, itp.); 6) wynajmowaniem powierzchni użytkowych i reklamowych. Suma gwarancyjna: 5 000 000,00 PLN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie IV. Ubezpieczenie kosztów leczenia Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla pracowników Zamawiającego podczas delegacji zagranicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie V. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków doznanych przez Ubezpieczonego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej polegające na uszkodzeniu ciała powodujące uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie VI. Ubezpieczenie mienia w transporcie (CARGO) Przedmiotem ubezpieczenia jest mienie o charakterze zabytkowym i/lub artystycznym (muzealia, dzieła sztuki, eksponaty, zbiory biblioteczne, grafiki, itp.) - będące w posiadaniu (samoistnym lub zależnym) Zamawiającego, a także ww. mienie należące do osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie VII. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (zawodowej) przewoźnika drogowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie VIII. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej operatora drona Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie IX. Ubezpieczenia komunikacyjne Zakres ubezpieczenia: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (ZK); 2) ubezpieczenie Auto-Casco (AC); 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych (NNW); 4) ubezpieczenie ASSISTANCE (ASS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Termin realizacji: 1) Zadanie I – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 2) Zadanie II – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 3) Zadanie III – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 4) Zadanie IV – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 5) Zadanie V – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 6) Zadanie VI – od dnia 11.02.2021 r. do dnia 10.02.2022 r. 7) Zadanie VII – od dnia 17.08.2021 r. do dnia 16.08.2022 r. 8) Zadanie VIII – od dnia 14.08.2021 r. do dnia 13.08.2022 r. 9) Zadanie IX – na 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że pojazdy wskazane w załączniku nr 4 do OPZ (Wykaz pojazdów) zostaną objęte ubezpieczeniem zgodnie z terminem ekspiracji aktualnych polis.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie I - Ubezpieczenie mienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy: anna.ostapczyk-perzyna@uniqa.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 78021.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118549.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie II - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10750.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy: anna.ostapczyk-perzyna@uniqa.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8284.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie III - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Email wykonawcy: anna.ostapczyk-perzyna@uniqa.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 132
Kod pocztowy: 90-520
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie IV - Ubezpieczenie kosztów leczenia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
a) faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:30, nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie IV.
b) prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3”, w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.”
NAZWA: Zadanie V - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
a) faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:30, nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie V.
b) prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3”, w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.”
NAZWA: Zadanie VI - Ubezpieczenie mienia w transporcie (CARGO)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A.
Email wykonawcy: andrzej.bartosinski@warta.pl
Adres pocztowy: ul. Chmielna 85/87
Kod pocztowy: 00-805
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38250.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie VII - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (zawodowej) przewoźnika drogowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
a) faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:30, nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie VII.
b) prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3”, w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.”
NAZWA: Zadanie VIII - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej operatora drona
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
a) faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 23 grudnia 2020 r. do godziny 12:30, nie wpłynęła żadna oferta na Zadanie VIII.
b) prawne: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3”, w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.”
NAZWA: Zadanie IX - Ubezpieczenia komunikacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
Email wykonawcy: urszula.kis@compensa.pl
Adres pocztowy: al. Jerozolimskie 162
Kod pocztowy: 02-342
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16081.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16081.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WILCZĘTA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.