To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Zakup i dostawa 660 Mg wapna hydratyzowanego luzem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 588812-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 3910100
faks: 22 3910296
e-mail: bzp@mpo.com.pl
www: www.mpo.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa 660 Mg wapna hydratyzowanego luzem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZA.ZOZ.27.45.2020.MSO
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wapna hydratyzowanego wg normy PN EN 459-1 CL 90-S luzem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt do magazynu (silosa) jednostki podległej Zamawiającemu zlokalizowanego na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów OUZ-2, ul. Zabraniecka 2, 03-872 Warszawa (magazyn czynny w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00), w terminie nieprzekraczającym wymaganego terminu realizacji zamówienia częściowego. Umowa realizowana będzie w trybie dostaw sukcesywnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Wymagany termin realizacji zamówienia częściowego: do 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Każdorazowa dostawa partii surowca będzie wywoływana zamówieniem złożonym telefonicznie, pisemnie lub e-mailem Wykonawcy co najmniej 3 dni robocze przed wymaganym terminem dostawy. W przypadku braku możliwości odbioru przez Zamawiającego dostawy zaplanowanej zgodnie z ww. zapisem z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający ma obowiązek powiadomić Wykonawcę w ciągu 48 godzin od powzięcia wiadomości o zaistnieniu takiej sytuacji telefonicznie i potwierdzić jak najszybciej pisemnie lub e-mailem, wskazując jednocześnie nowy termin tej dostawy w tym samym miesiącu lub miesiącu następnym. Z tytułu zmiany terminu dostawy w określonym powyżej trybie Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia. Planowane ilości zakupów: 1. Minimalna ilość zakupu: 150 Mg (wielkość minimalna wynika z możliwości wystąpienia bardzo poważnej awarii instalacji spalania odpadów a tym samym braku zapotrzebowania na dostawy surowca do oczyszczania spalin, w tym przypadku wapna hydratyzowanego, w dłuższej perspektywie czasu). 2. Maksymalna ilość zakupu: 660 Mg. Umowa będzie realizowana w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (telefonicznie, pisemnie lub e-mailem) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnych wielkości zamówienia – maksymalna ilość zakupu (umowa zostanie podpisana na maksymalną wielkość zamówienia). Zamawiający zobowiązuje się do realizacji minimalnej ilości zamówienia zgodnie z ilościami wskazanymi wyżej i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałej ilości zamówienia – do jej maksymalnej wielkości określonej powyżej – na zasadach prawa opcji. Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny oraz sprawdzenia, czy wartość oferty nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia. Wykonawca pokrywa koszty transportu, rozładunku, ubezpieczeń, opłaty celne i podatkowe oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą surowca. Dostawy będą realizowane przez Wykonawcę za pomocą samochodu-cysterny. W punkcie odbioru wapna znajdują się przyłącza strażackie (typu STORZ): • DN50 dla sprężonego powietrza - typ 52 C, • DN75 dla wapna – typ 75-B. W związku z tym, samochód-cysterna Wykonawcy powinien być również wyposażony w odpowiadające złącza. Nie ma formalnych wymagań co do długości węży wykorzystywanych w trakcie rozładunku. Węże standardowej długości 6 m są wystarczające. Na terenie Zakładu znajdują się powierzchnie utwardzone, na których odbywa się wewnątrzzakładowy ruch pojazdów samochodowych. Podłoże przy punkcie rozładunku wapna, jak również trasa do niego prowadząca, jest utwardzona w odpowiedni sposób i możliwy jest na niej ruch pojazdów samochodowych. W przypadku dostawy przez Wykonawcę surowca w samochodzie - cysternie z innym typem przyłączy, Zamawiający odmówi przyjęcia surowca, a tym samym Zamawiający uzna dostawę jako niezrealizowaną. Zamawiający zastrzega brak możliwości zasilania cysterny sprężonym powietrzem, w tym przypadku samochód-cysterna Wykonawcy powinien być wyposażony we własną sprężarkę umożliwiającą rozładunek surowca. Przewidywana częstotliwość dostaw przy zakładanym zużyciu 1,5 Mg dziennie wynosi około 8 dni. Zakładana ilość surowca w dostawie częściowej: około 13Mg. Uwaga: Ilość surowca w zamówieniu częściowym i częstotliwość dostaw, w wyniku doświadczenia eksploatacyjnego mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Nie oznacza to istotnej zmiany warunków umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 24.21.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 363000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Trzuskawica Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sitkówka 24
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Nowiny
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 446490.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 461102.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.