To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 606397-N-2020
Numer ogłoszenia: 540228169-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 616-33-99
faks: 32 616-33-99 wew. 108
e-mail: przetargi@oke.jaworzno.pl
www: bip.oke.jaworzno.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OKE.ZAG.260-01/20/EB
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Serwis i naprawa urządzeń biurowych wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru” obejmujący następujący zakres usług:
a) Bieżące dostawy oryginalnych tonerów, oryginalnych wkładów atramentowych i oryginalnych farb zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń lub tonerów dopuszczonych przez producenta i ich sprzedawcę.
Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (tonery) muszą być oryginalne, tj. fabrycznie nowe, nieużywane i nieregenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Za „fabrycznie nowe” (nowo wytworzone w całości) i nieregenerowane nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów.
Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych materiałów eksploatacyjnych.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajności, jakość wydruku) w stosunku do typu materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. Dostarczane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji, a ich stosowanie musi być dopuszczone przez producenta.
b) Bieżące dostawy papieru dobrej jakości renomowanych producentów i parametrach zgodnych z normami producenta urządzenia zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń.
c)Wykonywanie bieżącej obsługi - konserwacji urządzeń na wezwanie Zamawiającego wraz z wymianą na oryginalne materiały eksploatacyjne i części zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia gwarantującą dobrą jakość tworzonych dokumentów oraz zapewniającą ciągłość pracy urządzeń.
d)Naprawa urządzeń wraz z wymianą części zamiennych fabrycznie nowych, określonych w dokumentacji technicznej producenta urządzenia.
W ramach obsługi serwisowej wykonywane będą miedzy innymi takie czynności jak:
• wymiana bębna,
• wymiana developera,
• wymiana elektrod,
• wymiana listwy czyszczącej,
• wymiana tonera i innych materiałów eksploatacyjnych,
• wymiana innych zużytych lub uszkodzonych w czasie eksploatacji części zamiennych,
• diagnostyka,
• czyszczenie optyki,
• inne czynności konserwacyjne zabezpieczające poprawną prace kserokopiarek
i urządzeń wielofunkcyjnych,
• w urządzeniach posiadających finiszer broszurujący i w modułach powielających zapewnienie nieprzerwanej pracy (zszywki),
Dostarczone przez Wykonawcę części zamienne muszą być oryginalne, tj. pochodzić od producenta kserokopiarki i urządzenia wielofunkcyjnego.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej lub określonej limitem producenta gwarancji na wymienione materiały eksploatacyjne, części zamienne i podzespoły urządzeń.
e)Programowanie parametrów urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną producenta urządzenia.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia części sprzętu z zakresu prac serwisowych w zależności od zapotrzebowania lub w przypadku likwidacji sprzętu.
g)Wykonawca zapewni bezpłatne wykonywanie doraźnych ekspertyz technicznych i wyceny w tym jednej ekspertyzy stanu sprzętu w listopadzie.
h)Wykonawca zapewni bezpłatny odbiór zużytych tonerów.
2. Warunki wykonywania serwisu:
serwisowanie urządzeń w miejscu ich instalacji (siedziba Zamawiającego),
zasadniczy czas konserwacji w dni robocze od 7:30 do 15:30,
czas reakcji na zgłoszenie awarii do 4 godzin w dni robocze od przyjęcia zgłoszenia awarii, przy czym zgłoszenie otrzymane po godzinie 15.00 będzie traktowane jako zgłoszenie otrzymane dnia następnego o godz. 7.30.
sposób przekazywania zgłoszenia awarii: telefonicznie lub mailowo. Wykonawca niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa powyżej, prześle Zamawiającemu mailem lub faksem potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji.
czas usunięcia awarii 2 dni robocze,
w przypadku konieczności odbioru urządzenia od Zamawiającego do naprawy warsztatowej dostarczenie na czas naprawy urządzenia zastępczego o podobnych parametrach i funkcjonalności, a przekazanie sprzętu może nastąpić jedynie w oparciu o dokument przekazania,
w przypadku, gdy Wykonawca stwierdzi konieczność uzyskania dłuższego, niż określony w pkt. 2, terminu na przywrócenie pełnej funkcjonalności kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego, Zamawiający może wydłużyć wymagany termin. Powiadomienie o konieczności wydłużenia terminu (wraz z uzasadnieniem) musi zostać przedłożone Zamawiającemu w formie pisemnej w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, pod rygorem stwierdzenia przez Zamawiającego zwłoki w przywróceniu pełnej funkcjonalności kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego i naliczenia kar umownych.
obsługa serwisowa będzie wykonywana w przypadku wezwania celem poprawy jakości druku lub awarii, nie rzadziej niż raz na kwartał przeprowadzona będzie konserwacja wszystkich urządzeń,
dwa miesiące przed zakończeniem realizacji umowy Wykonawca sporządzi końcową pisemną ekspertyzę zawierającą, co najmniej informacje o stanie technicznym wszystkich urządzeń zawartych w poszczególnych pakietach – ich dane identyfikacyjne, stopień zużycia oraz kosztorys określający konieczną wymianę podzespołów i części oraz koszt naprawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.31.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Brother
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6592.42 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Print Sol Anna Soldak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iwaszkiewicza 6/4
Kod pocztowy: 52-211
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31219.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31219.42
Waluta: PLN
NAZWA: HP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12701.77 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Xero Service Marek Diener
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konecznego 6/17U
Kod pocztowy: 31-216
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13954.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17563.51
Waluta: PLN
NAZWA: Konica Minolta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4153.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Print Sol Anna Soldak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iwaszkiewicza 6/4
Kod pocztowy: 52-211
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3180.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3219.51
Waluta: PLN
NAZWA: Lexmark
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1
NAZWA: OKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2082.58 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Print Sol Anna Soldak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iwaszkiewicza 6/4
Kod pocztowy: 52-211
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4195.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4195.12
Waluta: PLN
NAZWA: Ricoh
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 131936.86 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Xero Service Marek Diener
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konecznego 6/17U
Kod pocztowy:
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118229.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118229.75
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2025r., cz.1
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworznie w roku 2025.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od stycznia 2025 r. do czerwca 2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, do budynków mieszkalnych i obiektów użytkowych (...).
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy, konserwacje i niezbędne regulacje, drobne naprawy bieżące (usługi serwisowe) oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych modeli Canon, Sharp oraz naprawy niszczarek w UMG w latach 2025 - 2026
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.