To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Dostawa materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych inwazyjnych wykorzystywanych podczas zabiegów operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 766907-N-2020
Numer ogłoszenia: 540551957-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 55 262 43 28
faks: 55 278 24 35
e-mail: zamowienia@szpitalprabuty.pl
www: http://www.bip.szpital.prabuty.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych inwazyjnych wykorzystywanych podczas zabiegów operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/12/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych i innych wyrobów medycznych inwazyjnych wykorzystywanych podczas zabiegów operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części – zadań. 3. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne Części- Zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w Części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5.2. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, wydajności, funkcji itd. oraz, że zagwarantuje on realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewni uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.3.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniały wymogi określone dla danego asortymentu w: a) Ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2019.175 z późn. zm.) b) Ustawie z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2020.944 z późn. zm.) – dotyczy …..zadania nr 3 oraz wydanych na podstawie tychże ustaw aktów wykonawczych. 5.4. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. 5.5. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt. 5.6. W przypadku materiałów szewnych Zamawiający oczekuje, żeby artykuły jednostkowe posiadały podwójne oznakowanie umożliwiające wklejenie jednego oznakowania do dokumentacji medycznej. 5.7. W przypadku przedmiotu zamówienia sterylnego, wymagamy wyraźnego oznakowania na opakowaniu jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości. 5.8. Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia. 5.9. Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) i zawierać co najmniej: 1) nazwę handlową i numer katalogowy; 2) oznaczenie nitki: grubość i długość (jeżeli dotyczy); 3) oznaczenie liczby igieł i nitek w saszetce (jeżeli dotyczy); 4) oznaczenie igły: graficzne przedstawienie wyglądu igły, jej przekroju i długości (jeżeli dotyczy); 5) numer serii 6) datę ważności. 6. Opakowania zbiorcze powinno zawierać minimum: 1) opis zawartości nie mniejszy niż na opakowaniu jednostkowym; 2) wyraźnie oznaczoną liczbę opakowań jednostkowych w opakowaniu zbiorczym. 7. Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. 9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do Apteki Szpitala przy ul. Kuracyjnej 30 w Prabutach w godzinach od 07.30 do 14.30. 10.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności. 11.Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 12 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 12. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 13.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1 Szew polipropylenowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie nr 2 Hemostatyk uszczelniający
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie nr 3 Hemostatyk do stosowania miejscowego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie nr 4 Worek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9700.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CoviMed Sp. z o. o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przelot 10,
Kod pocztowy: 04-622
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13651.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13651.20
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 5 Porty naczyniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27600.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Optimed Pro-Office A.P. Szewczyk Sp. J.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Forteczna 5
Kod pocztowy: 32-086
Miejscowość: Węgrzyce
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25200.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25200.07
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 6 Implanty, ekspandery
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie nr 7 Retrakcyjne taśmy silikonowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. - postępowanie II
- Rozbudowa i przebudowa budynku przy ulicy Reymonta w Prabutach
- Dostosowanie Pawilonu nr III Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp z o.o. na potrzeby leczenia chorób zakaźnych - postępowanie IV
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie III
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Dostawa materiałów szewnych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Produkty lecznicze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.