eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna", w formule zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510407852-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Gmina Przytoczna:

"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna", w formule zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: .: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764639-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytoczna, krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 0-95 7494310
faks: 095 748 91 13
e-mail: zca@przytoczna.pl
www: www.przytoczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna", w formule zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIG.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Przytoczna”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego. Dokumentacja musi uwzględnić wymagania określone w warunkach technicznych, opiniach i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli lub zarządców urządzeń infrastruktury oraz zawierać rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bądź pozyskania:
 mapy do celów projektowych;
 pozyskanie niezbędnych warunków technicznych włączenia;
 przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko dla inwestycji (o ile będzie wymagane);
 decyzji o lokalizacji celu publicznego w niezbędnym zakresie (w tym dla dz. nr 507, 35);
 projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi
do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót, w tym również uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawa do dysponowanie nieruchomością na cele budowlane;
 dokumentację techniczną badań podłoża gruntowego;
 informację na temat bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
 pozwolenie na budowę w zakresie Starosty Międzyrzeckiego i Wojewody Lubuskiego;
 projekt organizacji robót i organizacji ruchu w pasie drogowym;
 uzgodnienia dokumentacji projektowej i rozwiązań w niej zawartych z odpowiednimi urzędami i instytucjami (np. zarządcą dróg – w pasach drogowych, PKP, Opinią Narady Koordynacyjnej Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu itp.);
 uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego/zgłoszenia na odwodnienie wykopów oraz przejścia pod przepustem cieku wodnego jeżeli będzie wymagane;
 komplet dokumentów niezbędnych dla uzyskania wymaganych pozwoleń związanych
z użytkowaniem w tym odbiór SSE w Międzyrzeczu, zarządców dróg i jednostek PKP;
 projekty budowlane, powykonawcze usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem
technicznym – wg warunków wydanych przez poszczególnych administratorów sieci;
 opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji (w tym opłaty administracyjne) ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania następującej dokumentacji projektowej:
• projekt budowlany z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji warunkujących otrzymanie decyzji pozwolenia lub zgłoszenia na budowę - 3 egz. (w tym 2 egz. opieczętowane przez organ administracji architektoniczno-budowlanej) lub zaświadczenie o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę (wraz z 3 kompletami dokumentów zgłoszeniowych).
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.
• przedmiar robót zawierający opisy robót budowlanych oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz.
• kosztorys inwestorski - 2 egz.
• wszystkie elementy opracowania powinny zostać wykonane także na nośniku elektronicznym, w wersji edytowalnej oraz formie nie edytowalnej(pdf) - 1 egz.
2)uzyskanie pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego oraz pobranie w imieniu Zamawiającego dziennika budowy/ uzyskanie zaświadczenia o zgłoszeniu robót niewymagających pozwolenia na budowę (wraz ze stosownym zaświadczeniem Starosty Międzyrzeckiego).
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiORB.
4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów powstałych w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych. Etap obejmuje:
- przedłożenie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej, w tym dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów oraz uzbrojenia podziemnego i naziemnego 2 egz. (osobny komplet dla PINB w Międzyrzeczu oraz dla WINB w Gorzowie Wlkp.) wraz z 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg,
- przeprowadzenie niezbędnych badań w tym również badania wody, badanie ciśnienia w instalacji hydrantowej itp.,
- powiadomienie PSSE w Międzyrzeczu i PPSP w Międzyrzeczu o zakończeniu robót,
- zgłoszenie w PINB w Międzyrzeczu oraz w WINB w Gorzowie Wlkp. zakończenia budowy i uzyskanie w imieniu Zmawiającego zgody na użytkowanie/zakończenia budowy,
- uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót.

3.Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:
1) budowie sieci wodociągowej z miejscowości Strychy do miejscowości Wierzbno wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Wierzbno wraz z przyłączami do granicy posesji, obejmujący kompleksowo cały zakres prac w tym m.in. wykonanie robót ziemnych wraz z obsługą geodezyjną, odtworzeniem dróg, wycinką drzew, zagospodarowaniem terenów przyległych zgodnie z koncepcją oraz programem funkcjonalno-użytkowym. Szczegółowy opis rozwiązań technicznych sieci wodociągowej znajduje się w dokumentacji technicznej opracowanej przez EKO-INSTAL Harasimowicz i Wspólnicy Sp.j.
2) budowie przydomowej roślinnej oczyszczalni ścieków w m. Przytoczna, zwanej POŚ – 1 szt. zgodnie z koncepcją oraz programem funkcjonalno-użytkowym; Szczegółowy opis rozwiązań technicznych przydomowej oczyszczalni ścieków znajduje się w dokumentacji technicznej opracowanej przez Biuro Opracowań Inżynierskich ECOVERDE.
4. Opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) Koncepcja dla budowy POŚ- stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ,
2) Koncepcja dla budowy sieci wodociągowej- stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ,
3) Program funkcjonalno – użytkowy dla budowy POŚ, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ,
4) Program funkcjonalno – użytkowy dla budowy sieci wodociągowej, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ.
5.Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji przetargowej norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, w dokumentacji przetargowej, w wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji.
2)Przed opracowaniem projektu wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie.
3)Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym kwalifikacje i uprawnienia do terminowego i rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia w tym prac projektowych i wykonawczych.
4)Zaprojektowane i wbudowane materiały i urządzenia przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne aktualne atesty i certyfikaty oraz znaki bezpieczeństwa zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania oraz świadectwo pochodzenia.
5)Na każdym etapie prac projektowych, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu wstępnego celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań.
6)Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego nie rzadziej niż co dwa tygodnie, natomiast na etapie wykonawstwa natomiast nie rzadziej niż raz na tydzień.
7)Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego.
8)Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320).
9)Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
6.Kody robót CPV:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 523733.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: NIEWIADOMSKI Sp.z o.o. - Lider Konsorcjum,
Email wykonawcy: biuro@pphuniewiadomski.pl
Adres pocztowy: ul. Pamiątkowa 32
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo- Usługowe NIEWIADOMSKI Władysław Niewiadomski - Partner Konsorcjum
Email wykonawcy: biuro@pphuniewiadomski.pl
Adres pocztowy: ul. Pamiątkowa 32
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 501840.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 501840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1060000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy:
EKO-INSTAL HARASIMOWICZ i WSPÓLNICY Sp.j. ul. Kosynierów Gdyńskich 61/2, 66-400 Gorzów Wlkp., w zakresie: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.