eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówKonserwacja i utrzymanie urządzeń melioracyjnych i odwadniających na terenie Gminy Sulechów w 2021 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510407986-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Gmina Sulechów:

Konserwacja i utrzymanie urządzeń melioracyjnych i odwadniających na terenie Gminy Sulechów w 2021 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771163-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 683 851 120
faks: 683 854 686
e-mail: zpb@sulechow.pl
www: https://www.bip.sulechow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i utrzymanie urządzeń melioracyjnych i odwadniających na terenie Gminy Sulechów w 2021 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPB.271.39.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych urządzeń melioracyjno-odwadniających, stanowiących własność Gminy Sulechów. Zakres prac będzie ustalany pro-tokołem typowania w formie pisemnej, natomiast ilość usług do wykonania uzależniona bę-dzie od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz do wysokości środków finansowych przezna-czonych w budżecie na realizację tego zadania. Rodzaj prac konserwacyjnych przedstawia się następująco: Lp. Opis prac: 1. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia gęste 2. Ręczne karczowanie drzew, Fi 16-25 cm 3. Ręczne karczowanie drzew, Fi 26-35 cm 4. Mechaniczne karczowanie pni, Fi·36-45·cm 5. Mechaniczne karczowanie pni, Fi·26-35·cm 6. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, dłużyce 7. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, karpina 8. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, gałęzie 9. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniem 10. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korze-niących się, Usuwanie kożucha roślin pływających, głębokość cieku ponad 1,0 m 11. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korze-niących się, Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody ponad 60% 12. Usuwanie z przekroju cieków zatorów i nieczystości z wywozem na odległość do 2 km 13. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 20 cm 14. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm 15. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 10·cm, ciek o szerokości dna 0,80·m - analogia hakowanie 16. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 10·cm, ciek o szerokości dna 1,20·m - analogia hakowanie 17. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy 18. Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy 19. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korze-niących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0 m 20. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korze-niących się, Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2,0 m 21. Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna 22. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20 cm, ciek o szerokości dna 0,40 m 23. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20 cm, ciek o szerokości dna 0,80 m 24. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20 cm, ciek o szerokości dna 1,20 m 25. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40 cm, ciek o szerokości dna 0,40 m 26. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40 cm, ciek o szerokości dna 0,80 m 27. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40 cm, ciek o szerokości dna 1,20 m 28. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), gru-bość warstwy namułu 20 cm, szerokość dna cieku do 0,6 m 29. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), gru-bość warstwy namułu 20 cm, szerokość dna cieku do 0,8 m 30. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), gru-bość warstwy namułu 20 cm, szerokość dna cieku do 1,2 m 31. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), gru-bość warstwy namułu 40 cm, szerokość dna cieku do 0,6 m 32. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), gru-bość warstwy namułu 40 cm, szerokość dna cieku do 0,8 m 33. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), gru-bość warstwy namułu 40 cm, szerokość dna cieku do 1,2 m 34. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,40 m, zamulenie do wysokości 1/2 Fi 35. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,60 m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi 36. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,80 m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi 37. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi do 1 km, grunt kategorii I-II 38. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi, ziemia, dodatek za każdy następny 1 km 39. Analogia - oczyszczenie krat wylotów przepustów 40. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 40 cm 41. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 50 cm 42. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 60cm 43. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 80 cm 44. Oczyszczenie stawów i basenów z namułów, koparkami 45. Wywiezienie namułów i zanieczyszczeń roślinnych samochodami na odległość do 1,0 km 46. Wywiezienie namułów i zanieczyszczeń roślinnych samochodami na dalsze 0,5 km 47. Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami pod-siębiernymi na odkład, koparka 0,60 m3 na odkład, grunt kategorii I-II 48. Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1 m3 ziemi leżącej wzdłuż kra-wędzi na długości 1 m wykopu, kategoria gruntu I-IV 49. Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie, kategoria gruntu I-III 50. Transport sprzętu na budowę zestawem niskopodwoziowym 51. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia cięż-kiego lub średniego 52. Grodze ziemne o wysokości do 1,5·m, przy umocnieniu stopy skarpy darniną na płask 53. Uprzątnięcie terenu robót 54. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 55. Pompowanie wody 2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonują-cych bezpośrednio czynności w zakresie prac objętych umową, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). 3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę lub podwyko-nawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 2 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Za-mawiający ma prawo: 1) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, 2) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników, 3) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na pod-stawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektro-nicznej. 8. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamó-wienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres prac objęty zamówieniem będzie wypłacane, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiającemu, po wykonaniu prac określonych protokołem typowania oraz dokonaniu ich odbioru bez zastrzeżeń

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.93.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 162587.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma „EKO-JANAS” Jarosław Janas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łochowska 4c
Kod pocztowy: 66-100
Miejscowość: Sulechów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 198962.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 198962.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 198962.06
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.