To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-25
Dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku - powtórka dla SPZOZ w Sanoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 612268-N-2020
Numer ogłoszenia: 540234472-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 134 656 290
faks: 134 656 290
e-mail: zam.pub@zozsanok.pl
www: www.zozsanok.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku - powtórka dla SPZOZ w Sanoku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZOZ/PN/36/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym sprzętu medycznego
jednorazowego użytku wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia
26, z podziałem zamawianego asortymentu na części pakiety, Wspólny słownik zamówień: CPV – 33.19.00.00-8 - różne
urządzenia i produkty medyczne Zaoferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi
przepisami. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia,
cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert równoważnych spełniających co najmniej opisane w siwz wymagania i parametry techniczne, przy czym
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. Wykonawca musi zaoferować 60 dniowy termin
płatności faktury VAT od daty prawidłowego jej wystawienia oraz okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy.
Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ostrza do strzygarki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 1.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 1 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: korki i ustniki do gastroskopu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TESA Teresa Woźniewska,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 32,
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5105.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14188.50
Waluta: PLN
NAZWA: katetery Fogartego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: HAGMED Sp. z o.o., Sp.K.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tomaszowska 32,
Kod pocztowy: 96-200
Miejscowość: Rawa Mazowiecka
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 148215.00
Waluta: PLN
NAZWA: sprzęt j/u różny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 4.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 4 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: klipsy do klipsownicy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 5.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 5 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: osprzęt do diatermii Erbe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 6.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 6 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: osprzęt do aparatów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 7.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 7 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: elektrody do resektoskopu Tontarra
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 8.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 8 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: materiały konserwacyjne do endoskopu Karl Storz
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 9.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 9 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: elektrody do resektoskopu Karl Storz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15050.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DAR-MED. Dariusz Wolski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 11/86,
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15800.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16254.00
Waluta: PLN
NAZWA: osłona na aparat RTG
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 11.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 11 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: majtki z włókniny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3900.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o.Sp.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5427.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5427.00
Waluta: PLN
NAZWA: paper do EKG Edan
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa 56,
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7330.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7330.80
Waluta: PLN
NAZWA: naboje gazowe 3M
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35160.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Katowicka 117 Kajetany,
Kod pocztowy: 05-830
Miejscowość: Nadarzyn
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38738.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38738.66
Waluta: PLN
NAZWA: zestawy flizelinowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o.,Sp.K.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18,
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56505.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56505.60
Waluta: PLN
NAZWA: zestawy do nebulizacji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 16.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 16 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: prowadnice
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie dla pakietu nr 17.
Uzasadnienie prawne – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegajacego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
Uzasadnienie faktyczne - Na pakiet nr 17 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego też postępowanie w tym zakresie podlega unieważnieniu.
NAZWA: przyrządy do aspiracji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2100.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ROVERS POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stołeczna 10
Kod pocztowy: 05-501
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1782.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1782.00
Waluta: PLN
NAZWA: obwody oddechowe do respiratora
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VIRIDIAN POLSKA Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Morgowa 4
Kod pocztowy: 04-224
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10584.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14446.08
Waluta: PLN
NAZWA: kleszcze biopsyjne endoskopowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8390.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VARIMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tadeusza Kościuszki 115/4U,
Kod pocztowy: 50-442
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8650.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8650.80
Waluta: PLN
NAZWA: materace przeciwodleżynowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29723.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: REVITA Ewa Krutul
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Podamirowo 30
Kod pocztowy: 76-031
Miejscowość: Mścice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32076.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32076.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Przebudowa drogi gminnej nr G117368R w m-ci Stróże Małe na terenie Gminy Sanok
- zakup myjni dezynfektora do mycia kaczek i basenów dla SPZOZ w Sanoku
- Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Sanok
- Wykonanie usługi remontu dwóch sprężarek F8WB oraz przegląd sprężarki śrubowej F250VMD-M dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku
- Modernizacja mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2230R ulica Biała Góra w Sanoku w km 0+043 na rzece San - etap I
- Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych oraz podstawowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Przebudowa gabinetu rehabilitacji ambulatoryjnej - dostawa urządzeń
- Usługa teleopieki wraz z usługą serwisową 231 urządzeń finansowana ze środków pochodzących z dotacji celowej budżetu państwa w ramach Programu Korpus Wsparcia Seniorów oraz budżetu Gminy Lublin
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa systemu bezpiecznego napełniania formaliną pojemników do transportu materiału tkankowego w ramach projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- Zakup i dostawa ambulansu do transportu pacjentów typ A2 wraz ze sprzętem medycznym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.