Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Dostawa sprzętu AGD do czyszczenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 550547352-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu AGD do czyszczenia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.148.2020.DW
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do czyszczenia: poz. 1- zmywarka gastronomiczna- 3 szt. poz. 2- odkurzacz tradycyjny- 1 szt., zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2B do Zaproszenia do negocjacji, zwanego dalej „sprzętem”. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji (2019). Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do Zaproszenia. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy. Adres dostawy: poz. 1: Instytut Chemii ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice, poz. 2: Dział Logistyki, Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul.Bankowa12, 40-007 Katowice. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 m-ce. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.71.34.30
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10512.18 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Michał Budarczyk MM GASTRO s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Owsiana 58A
Kod pocztowy: 40-780
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Marcin Budarczyk MM GASTRO s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Owsiana 58A
Kod pocztowy: 40-780
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12929.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12929.98
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie 67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający w dn. 09.10.2020r. ogłosił postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu AGD nr DZP.381.101.2020.DW. (część A: Dostawa AGD do użytku ze środkami spożywczymi, część B: Dostawa AGD do czyszczenia) W terminie wyznaczony, do składnia ofert tj. do dnia 21.10.2020r. do godz. 09:30 w zakresie części B nie złożono żadnej oferty, w związku z tym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części B, ponieważ nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym zaistaniała sytuacja wypełnia przesłankę art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp i uzasadnia zastosowanie trybu z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.