eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyŚwiadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Tychy w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408224-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Prezydent Miasta Tychy:

Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Tychy w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000000, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: https://bip.umtychy.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Tychy w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP.271.42.2020.AW

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje:
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej przez Tauron Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Tychy w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r. polegającej na:
a) pełnej eksploatacji 667 punktów świetlnych wraz z siecią zasilającą, stanowiących własność Wykonawcy, wg załącznika nr 1 do Umowy,
b) eksploatacji sieci oświetleniowej, stanowiącej własność Wykonawcy, zasilającej 1275 opraw stanowiących własność Zamawiającego, wg załącznika nr 2 do Umowy.

II. Zakres prac obejmuje:
a) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy,
b) bieżące przeglądy i kontrole w zakresie sprawności technicznej, kompletności
i bezpieczeństwa oświetlenia,
c) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 99% ilości punktów świetlnych objętych pełną eksploatacją,
d) wymianę uszkodzonych źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej,
e) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów,
f) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego,
g) lokalizację uszkodzeń w sieci oświetleniowej, naprawa uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych,
h) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem (dopuszczalny odchył wynosi 5 minut),
i) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła,
j) wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego,
k) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego,
l) kontrole inspekcyjne wykonywane według ustaleń roboczych,
m) usuwanie zagrożeń ze strony sieci oświetleniowej,
n) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych,
o) wymianę opraw oświetleniowych typu LED w ilości do 25 szt. rocznie.

Inne uwarunkowania:
Świadczenie usługi, organizacja i BHP w trakcie prowadzonych prac – wykonywać w oparciu
o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie.
Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2021r. do 31.12.2022r.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do reakcji na zgłaszane awarie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 478544.39 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Tauron Nowe Technologie S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Powstańców Śląskich 20
Kod pocztowy: 53-314
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 622013.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 622013.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 622013.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca: Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach ul. Portowa 14a
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne – art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy PZP – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Uzasadnienie faktyczne –
Udzielenie zamówienia przez Zamawiającego w trybie z wolnej ręki jest zgodne z przepisami, ponieważ Zamawiający nie możliwości wyboru Wykonawcy w trybie konkurencyjnym. Usługa oświetleniowa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę – TAURON Nowe Technologie S.A., który jest właścicielem punktów oświetlenia oraz urządzeń sterowniczych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.