Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
"Sprawowanie obsługi serwisowej oraz nadzór autorski nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym w COPERNICUS PL Sp. z o. o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 768 42 81, 58 468 46 40
faks: 58 761 46 29, 58 768 48 29
e-mail: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
www: www.copernicus.gda.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Sprawowanie obsługi serwisowej oraz nadzór autorski nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym w COPERNICUS PL Sp. z o. o."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D10.251.136.F.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Sprawowanie obsługi serwisowej oraz nadzór autorski nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym w COPERNICUS PL Sp. z o. o.”
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
zał. nr 3 do Zaproszenia – Formularz cenowy,
zał. nr 4 do Zaproszenia – Opis Przedmiotu Zamówienia,
zał. nr 5 do Zaproszenia – Projekt umowy.
3.Szczegółowe warunki, na jakich będzie realizowany przedmiot zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący zał. nr 5 do Zaproszenia.
4.Wykonawca podpisując załącznik nr 4 do Zaproszenia – Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 50.40.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 846000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Comarch Healthcare
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 39A
Kod pocztowy: 31-864
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1040580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1040580.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie 67 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Firma Comarch Healthcare S.A., Al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego, co pozwala mu na wykonanie usług nadzoru autorskiego nad tym systemem oraz udzielenie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów systemu. Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W związku z powyższym wystąpiła okoliczność, że usługa może być świadczona przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów tj. zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy, konserwacje, walidacje urządzeń dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- kompleksowa usługa serwisowa, przeglądy i naprawy łącznie z częściami dla: TK firmy United Imaging Healthcare uCT 760-602004 wraz ze stacja opisową uWS-CT-600170 oraz uWS-CT-610053
- Gwarancyjne utrzymanie w ruchu poprzez wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz walidacji urządzeń Centralnej Sterylizatornii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.