eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrybówDostawa kruszywa kamiennego na potrzeby Gminy Grybów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408507-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Gmina Grybów:

Dostawa kruszywa kamiennego na potrzeby Gminy Grybów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773348-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grybów, krajowy numer identyfikacyjny 49000749400000, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 184 450 204
faks: 184 450 204
e-mail: ug@gminagrybow.pl
www: www.bip.gminagrybow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa kamiennego na potrzeby Gminy Grybów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.ZP.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Gminy Grybów kruszywa kamiennego (kliniec, tłuczeń, kamień łamany budowlany) w łącznej ilości 6000 ton w następującym asortymencie oraz ilości ton:
1. tłuczeń, frakcja 31,5 – 63 mm 1200
2. kliniec, frakcja 20 – 40 mm 3000
3. kliniec, frakcja 5 – 20 mm 700
4. mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5 – 63 mm 500
5. kamień łamany budowlany – nie sortowany 600
II. Powyższy asortyment należy skalkulować wg oferty cenowej oraz ceny podać w przeliczeniu na 1 tonę. Dopuszcza się możliwość zamiany w poszczególnych asortymentach pod warunkiem, że wartość całkowita umowy nie ulegnie zmianie.
III. Wykonawca zobowiązany jest załadować, dostarczyć i rozładować zamówiony towar na terenie pasa drogowego. Towar będzie dostarczany Zamawiającemu w miejsce wskazane przez Zamawiającego - drogi gminne. Wykonawca może realizować dostawę wyłącznie samochodami samowyładowczymi, dwu lub trzyosiowymi umożliwiającymi trzystronny rozładunek kruszywa, z wyłączeniem zespołów pojazdów. Szacunkowa wielkość jednostkowych dostaw wynosi od 10 do 20 ton. Dostawy w/w materiałów odbywać się będą sukcesywnie na pisemne zamówienie Zamawiającego.
Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego dotyczących transportu oraz dopuszczalnych obciążeń na osie pojazdów ciężarowych i innych parametrów technicznych pojazdów. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco i na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu wyładunku. Przedmiot dostawy należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dostarczony materiał powinien być czysty, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Zamawiający nie dopuszcza domieszki margli, kredy i wapienia – a dostarczane kruszywo musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normom: PN-EN 13242.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. W przypadku powstania szkód na rzecz osób trzecich z winy Wykonawcy jest on zobowiązany do ich pokrycia w całości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 14.21.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż całkowita wartość brutto zamówienia podanej w ofercie wykonawcy. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. W przypadku, gdy polisa wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny brutto podanej w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może rozwiązać umowę na realizację zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 385800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Konsorcjum powołane w celu uzyskania oraz wspólnej realizacji zamówienia publicznego: 1.Pan Wojciech Szpila prowadzący działalność gospodarcza pod nazwą „SZPILA” Szpila Wojciech, z siedzibą Wilczyska 64, 38-350 Bobowa, NIP: 7382080147, Regon 121021623 - Lider 2. Pan Marek Szpila prowadzący działalność gospodarcza pod nazwą Marek Szpila Usługi Transportowe i Komunalne z siedzibą Wilczyska 64, 38-350 Bobowa, NIP: 7381036730, Regon 492028655 - Partner reprezentowanymi przez pełnomocnika Konsorcjum Pana Wojciecha Szpilę prowadzącego działalność gospodarcza pod nazwą „SZPILA” Szpila Wojciech
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wilczyska 64
Kod pocztowy: 38-350
Miejscowość: Bobowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 474534.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 474534.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 474534.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.