eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaIluminacja świąteczna Wilanowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408749-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów:

Iluminacja świąteczna Wilanowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616149-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny 15259663001540, Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 443 50 00
faks: 22 443 50 40
e-mail: wilanow.wzz@um.warszawa.pl
www: www.wilanow.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: ul. Łukowska 31
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Iluminacja świąteczna Wilanowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 36/WKU/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone
we wzorze umowy z załącznikami.
Przedmiotem zamówienia:
1) jest zaprojektowanie i zamontowanie unikatowej świetlnej Dekoracji świątecznej wilanowskich ulic - w tym rond i placów, zgodnie z wykazem i opisem w załączniku nr 1 umowy. Przedstawione wizualizacje Dekoracji powinny oddawać świąteczny wystrój miasta, estetykę przestrzeni w sposób oryginalny, pozwalając na uzyskanie najciekawszych efektów wizualnych i jednocześnie energooszczędnych z zastosowaniem oświetlenia LED.
Dekoracje mają być dobrane gabarytami do wielkości słupów latarniowych oraz przestrzeni placów i rond na których będą montowane. Kształty konstrukcji dekoracji powinny stanowić integralne części rysunku wzoru.
2) Transport, montaż i demontaż Dekoracji - Gotowość specjalistycznego sprzętu do załadunku, transportu i rozładunku Dekoracji. Posiadanie specjalistycznych regałów do transportu elementów z zamontowanym systemem iluminacji. Dysponowanie wykwalifikowanym personelem do prac wysokościowych, montażu konstrukcji. Zamawiający wyznacza termin inauguracji ekspozycji. Wykonawca użyje techniki montażu zapewniające bezpieczną eksploatację podczas sezonu. Wykonawca w systemach montażu zaproponuje rozwiązania techniczne ograniczające ryzyko uszkodzenia słupów latarniowych i Dekoracji podczas silnych wiatrów.
3) Konserwacja i ubezpieczenie Dekoracji w trakcie ekspozycji Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobowy dyżur serwisowy. Łączność poprzez 2. numery telefonii komórkowej
i pocztę elektroniczną. Na zgłoszenia przekazywane przez Zamawiającego należy po realizacji naprawy przekazać odpowiedź na adres poczty elektronicznej: a.poplawska@um.warszawa.pl. Czas reakcji na zgłoszenie usterki do ……. godzin. Gotowość sprzętu do usuwania ewentualnych usterek lub zniszczeń w Dekoracji. Ubezpieczenie dekoracji od żywiołów na wartość zakupu dekoracji i od kradzieży i ataków wandalizmu min 200 000,00 PLN. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do okazania ww. polisy ubezpieczeniowej. Zabezpieczenie stanów magazynowych oświetlenia kompatybilnego z zainstalowanymi produktami, koniecznych do bieżącego serwisu Dekoracji.
4) Zabezpieczenie materiałów do serwisów Dekoracji – posiadanie zaplecza magazynowo-technicznego do wysuszenia, konserwacji, czyszczenia dekoracji. Dysponowanie wykwalifikowanym personelem do konserwacji systemu sterowania iluminacją. Dysponowanie elementami składowymi dekoracji potrzebnymi do naprawy i uzupełniania dekoracji (kompatybilne oświetlenie LED). Przez cały okres ekspozycji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanów magazynowych elementów składowych Dekoracji, umożliwiających jej bieżące naprawy i konserwację.

Uwaga: Całość elementów podlegających ekspozycji, serwisowi wraz z wymienionymi lokalizacjami wskazana jest w załączniku nr 1 do umowy i podlega czynnościom zawartym
w powyższych wymaganiach.
Załącznik nr 1 do umowy
LOKALIZACJA ILOSC OPIS OPIS
Zawady RONDO VOGLA 7 dekoracja latarniowa Dekoracja latarniowa. Szerokość 165 cm. Wysokość 390cm.
Ilość punktów LED:880. Moc: 35W.
Efekt błysku w co piątej diodzie.
Iluminowana profesjonalnymi lampkami LED z dodatkową osłoną z policarbonatu wymagane IP66, IK6. Dekoracja przystosowana do zasilania z istniejącego systemu zasilania zamontowanego na latarniach
Powsin ul. Przyczółkowa 33 dekoracja latarniowa Dekoracja latarniowa. Szerokość 103 cm. Wysokość 190 cm.
Ilość punktów LED:200. Moc: 21W. Efekt błysku w co piątej
diodzie. Iluminowana profesjonalnymi lampkami LED z dodatkową osłoną z policarbonatu wymagane IP66, IK6. Dekoracja przystosowana do zasilania z istniejącego systemu zasilania zamontowanego na latarniach
Skwer na Przyczółkowej i Klimczaka przy urzędzie 1 aranżacja dekoracji wolnostojących Aranżacja skweru przed UD Wilanów, powinna zawierać min, dekorację w kształcie fotela św. Mikołaja o wysokości min. 2 m lub sań oraz dekorację o wysokości min. 3m
Choinkę z możliwością wejścia do środka o wysokości min 6m, dwie bramy lub inny świąteczny element o wysokości min 4m. Dodatkowo aranżacja powinna zostać uzupełniona min. 6 elementami wolnostojącymi o wysokości min 1,5m rozstawionymi w alejkach.
Wszystkie elementy iluminowane profesjonalną lampką LED o barwie ciepłej białej z efektem błysku w co 5 diodzie z IP 66, IK6. Min. 5000 punktów LED.
Ze względu na ustawienie w miejscu ogólnodostępnym wymagane zasilanie napięciem do 36V. Wykonawca dostarczy linie zasilającą, rozstawi i zabezpieczy przed przewróceniem wszystkie elementy aranżacji.
Klimczaka 47 dekoracja latarniowa Dekoracja latarniowa. Szerokość 100 cm. Wysokość 210cm.
Ilość punktów LED:480. Moc: 21W.
Efekt błysku w co piątej diodzie.
Iluminowana profesjonalnymi lampkami LED z dodatkową osłoną z policarbonatu wymagane IP66, IK6. Dekoracja przystosowana do zasilania z istniejącego systemu zasilania zamontowanego na latarniach
Wysoki Wilanów 20 dekoracja latarniowa Dekoracja latarniowa. Szerokość 103 cm. Wysokość 190 cm. Ilość punktów LED:650. Moc:
36W. Efekt błysku w co piątej diodzie.
Iluminowana profesjonalnymi lampkami LED z dodatkową osłoną z policarbonatu wymagane IP66, IK6. Dekoracja przystosowana do zasilania z istniejącego systemu zasilania zamontowanego na latarniach
Wykonawca wykona niezbędne elementy montażowe niezbędne do prawidłowej eksploatacji dekoracji, zamontuje i uruchomi dekorację.
Dekoracja nie może stanowić zagrożenia dla życia ludzkiego i mienia. Wykonawca odpowiednio zabezpieczy dekorację przed silnymi podmuchami wiatru.
Zamawiający dopuszcza +/- 2% tolerancję szerokości i wysokości

Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia montażu we wskazanych lokalizacjach,
gdy stwierdzone zostaną kolizje z infrastrukturą trakcyjną, oznakowaniem drogowym bądź inne ograniczenia uniemożliwiające montaż Dekoracji.

UWAGA
Obowiązują następujące warunki płatności:
- w roku 2020 Zamawiający zrealizuje płatność w wysokości do 75% wartości przedmiotu umowy;
- w roku 2021 Zamawiający zrealizuje płatność w wysokości od 25% wartości przedmiotu umowy.
Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację Umowy następować będzie na podstawie
2 faktur VAT wystawianych w oparciu o podpisane przez strony częściowe protokoły odbioru potwierdzające należyte wykonanie danego zakresu prac lub usług. Częściowemu odbiorowi podlegać będzie: montaż dekoracji, eksploatacja i utrzymanie dekoracji (ryczałt, 2020 r.)
oraz eksploatacja i utrzymanie Dekoracji wraz z jej demontażem (ryczałt, 2021 r.).
W kwotach wynagrodzenia brutto zawarte są wszelkie koszty w celu prawidłowej realizacji Umowy, w tym koszty ubezpieczenia, także ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Zakładany czas ekspozycji dekoracji od 45 dni do maksymalnie 60 dni.

B. Klauzula społeczna

1) Na podstawie art. 29 ust 3a (oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a) ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących niżej wymienione czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia czynności związane z obsługą serwisową (eksploatacja i utrzymanie Dekoracji).
2) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1. Oświadczenie to zawiera w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane czynności wykonają osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę (np. umowa na czas określony, nieokreślony, itp.) i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników świadczących wskazane czynności w okresie realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1. żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w §11 ust. 1 pkt 5) Umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności.
6) W przypadku więcej niż trzykrotnego niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników świadczących określone czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy.
7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.23.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 178800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Multidekor Sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noakowskiego 4
Kod pocztowy: 05-820
Miejscowość: Piastów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 232913.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 232913.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 232913.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.