eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów (5 części).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510408838-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.:

Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów (5 części).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn.: „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. Numer i nazwa Priorytetu: Priorytet VIII – Integracja społeczna. Numer i nazwa Działania:. Działanie 8.5 – Wspieranie rozwoju sektora ekonomii społecznej w regionie.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768450-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239
faks: 178 520 611
e-mail: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
www: www.rarr.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów (5 części).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 50/2020/ROWES

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów” w związku z realizacją projektu pn. „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I”.

Wnioski, które zostaną pozytywnie ocenione pod względem formalnym przez wykwalifikowaną kadrę Rzeszowskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (ROWES) prowadzonego przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A., są kierowane do oceny merytorycznej dokonywanej przez Ekspertów.

Wszystkie pojęcia, skróty, terminy oraz dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów są dostępne w załączeniu Załącznik nr 3 do siwz.

Ocena merytoryczna każdego ze złożonych w ramach danego naboru wniosków do otrzymania wsparcia finansowego (dotacja, podstawowe wsparcie pomostowe, przedłużone wsparcie pomostowe), dokonywana jest zgodnie z zasadą „dwóch par oczu” tj. przez dwóch niezależnych Ekspertów. Każdy członek KOP ocenia merytorycznie dany wniosek o przyznanie wsparcia finansowego, biznesplan i pozostałe załączniki. Punktacja przyznana za dane kryterium stanowi średnią arytmetyczną z ocen przyznanych przez dwóch Ekspertów. W przypadku wystąpienia dużych rozbieżności w ocenie wniosków pod względem merytorycznym przez Ekspertów (powyżej 25 pkt ogółem), o końcowej punktacji merytorycznej decydować będzie trzecia ocena Eksperta i ta ocena będzie wiążąca.

Ocena dokonywana jest w oparciu o kartę oceny merytorycznej wniosku o przyznanie wsparcia finansowego (Załącznik nr 17a - dla GI, Załącznik nr 17b dla OP/PES, Załącznik nr 17c dla PS do Regulaminu Wsparcia Finansowego). Kryteria merytoryczne zawarte w karcie oceny merytorycznej, będą dokonywane przez członków KOP zgodnie z Kryteriami oceny stanowiącymi załącznik 16a – dla GI, Załącznik 16b dla OP/PES, Załącznik 16c dla PS Regulaminu Wsparcia Finansowego.
Ocena finalna wniosków i biznesplanów oraz pozostałych załączników do wniosków dokonywana jest przez Komisję Oceny Projektów (KOP) powołaną w związku z realizacją niniejszego zamówienia przez Zamawiającego. Wszyscy Eksperci wyłonieni w drodze zamówienia publicznego są jednocześnie powołani na członków KOP w okresie realizacji zamówienia. Zespół ekspertów zewnętrznych dokonuje oceny wniosków i kwalifikuje projekty do otrzymania wsparcia finansowego (wsparcie finansowe (dotacja), wsparcie pomostowe w formie finansowej).
Posiedzenia KOP, odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z ustalonym harmonogramem posiedzeń opracowanym przez Zamawiającego.

Posiedzenie KOP wymaga obecności w siedzibie Zamawiającego minimum 5-ciu członków (KOP).

W posiedzeniu KOP może również uczestniczyć przedstawiciel Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

Przed przystąpieniem do prac KOP, w celu zachowania zasady bezstronności oraz przejrzystości stosowanych procedur członkowie KOP podpisują deklarację poufności i bezstronności oraz umowę podpowierzenia przetwarzania danych osobowych.

W wyniku oceny wniosek może uzyskać maksymalnie 120 punktów, przy czym 100 punktów można otrzymać za ocenę podstawowych kryteriów oraz 20 punktów za kryteria preferencyjne.

Bezzwrotne wsparcie finansowe (dotacja, wsparcie pomostowe) jest przyznawane Wnioskodawcom, których Biznes Plany uzyskały minimum 60 punktów oraz minimum 60% punktów możliwych do uzyskania w każdej z kategorii i ogółem w ramach kryteriów podstawowych, pod warunkiem posiadania przez Realizatora projektu środków finansowych.

Po przeprowadzeniu oceny merytorycznej przez Komisję Oceny Projektów, Zamawiający na jej podstawie podejmuje decyzję o:

• udzieleniu bezzwrotnego wsparcia finansowego i/lub wsparcia pomostowego w formie finansowej,
• nieudzieleniu bezzwrotnego wsparcia finansowego i/lub wsparcia pomostowego w formie finansowej, ze względu na brak wymaganej liczby punktów,
• nieudzieleniu bezzwrotnego wsparcia finansowego i/lub wsparcia pomostowego w formie finansowej, ze względu na brak środków finansowych.

Z posiedzenia danego KOP-u Zamawiający sporządza protokół, który winien być podpisany przez wszystkich członków KOP uczestniczących w posiedzeniu oraz przez osoby w nim uczestniczące.

Na podstawie oceny KOP, Realizator projektu przygotowuje Wstępne Listy rankingowe.

Decyzję o udzieleniu bądź nieudzieleniu wsparcia finansowego Wnioskodawca otrzymuje na piśmie w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia oceny, tj. opublikowania Wstępnej listy rankingowej, wraz z uzasadnieniem oraz uzyskanym wynikiem oceny.

Wnioskodawcy, któremu nie zostanie przyznane wsparcie finansowe (dotacja)/podstawowe wparcie pomostowe/ przedłużone wsparcie pomostowe w formie finansowej lub uzyskał pomniejszoną kwotę dofinansowania ma możliwość złożenia na adres Realizatora projektu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania informacji o wyniku oceny, pisemnego odwołania o ponowne rozparzenie sprawy.

Zamówienie jest podzielone na 5 identycznych części. Różnica odzwierciedla się jedynie w nomenklaturze – część I pn. Ekspert nr 1, część II pn. Ekspert nr 2, część III pn. Ekspert nr 3 itd.

JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ WYŁĄCZNIE DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
W przypadku osób fizycznych składających ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia nie muszą one wskazywać osoby, która będzie ekspertem. Podobnie w przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych. Natomiast w przypadku Wykonawców, którzy prowadzą ponad jednoosobową działalność gospodarczą, będą oni zobowiązani do wskazania pracownika, który wejdzie w skład KOP. Wskazanie takie będzie łączyło się z zapisami zawartymi w załączniku nr 6 oraz nr 8 do SIWZ, w którym znajdą się dane personalne wraz z wymaganymi formami doświadczenia. Wówczas Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą w formie nie jednoosobowej, zobowiązany jest wpisać personalia osoby, którą deleguje do pracy w ramach Komisji Oceny Projektów i to wobec niego będą weryfikowane wymagania formalne zawarte poniżej.

Ekspert, który będzie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia musi spełniać następujące wymagania:

a) wykształcenie wyższe; (weryfikacja na podstawie przedłożonego dyplomu);

b) w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert ocenił co najmniej 1 wniosek o dofinansowanie i/lub dotacje przedsiębiorstwa społecznego lub 1 biznesplan przedsiębiorstwa społecznego. (weryfikacja w szczególności na podstawie oświadczenia wykonawcy, oświadczenia eksperta, referencji, zaświadczeń, umów, protokołów, zapłaconych faktur, rachunków);

c) posiada doświadczenie w ocenie min. 35 wniosków o przyznanie wsparcia finansowego lub biznesplanów PES/PS (weryfikacja w szczególności na podstawie oświadczenia wykonawcy, oświadczenia eksperta, referencji, zaświadczeń, umów, protokołów, zapłaconych faktur, rachunków);

d) posiada wiedzę na temat prowadzenia działalności gospodarczej, w tym w formie Podmiotów Ekonomii Społecznej (weryfikacja na podstawie oświadczenia wykonawcy i oświadczenia eksperta).

Przez przedsiębiorstwo społeczne w zakresie wymaganego doświadczenia Eksperta należy rozumieć Przedsiębiorstwo społeczne zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Rzeszowskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie I jako podmiot, który spełnia łącznie poniższe warunki:
a) posiada osobowość prawną i prowadzi:
i) działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
lub
ii) działalność odpłatną pożytku publicznego w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, lub
iii) działalność oświatową w rozumieniu art. 170 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148), lub
iv) działalność kulturalną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983, z późn. zm.),
b) zatrudnia co najmniej 30% osób, które należą do minimum jednej z poniższych grup:
i) osoby bezrobotne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, z późn. zm.);
ii) osoby do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadające status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
iii) osoby poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu lub niewykonujące innej pracy zarobkowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
iv) osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
v) osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1878, z późn. zm.);
vi) osoby, o których mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1–3 i 5–7 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 217, z późn. zm.);
vii) osoby podlegające ubezpieczeniu społecznemu rolników w pełnym zakresie na podstawie przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, jeżeli ich dochód ustalany zgodnie z art. 7 ust. 5–10 ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2018 r. poz. 2134, z późn. zm.) wynosi nie więcej niż dochód z 6 hektarów przeliczeniowych;
viii) osoby spełniające kryteria, o których mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
ix) osoby o których mowa w art. 49 pkt 7 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
x) osoby usamodzielniane, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
xi) osoby ubogie pracujące, o których mowa w rozdziale 3 pkt 17 Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020;
c) jest podmiotem, który nie dystrybuuje zysku lub nadwyżki bilansowej pomiędzy udziałowców, akcjonariuszy lub pracowników, ale przeznacza go na wzmocnienie potencjału przedsiębiorstwa jako kapitał niepodzielny oraz w określonej części na reintegrację zawodową i społeczną;
d) jest zarządzany na zasadach demokratycznych, co oznacza, że struktura zarządzania Przedsiębiorstwem Społecznym lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co podmiot określa w swoim statucie lub innym dokumencie założycielskim;
e) wynagrodzenia wszystkich pracowników, w tym kadry zarządzającej są ograniczone limitami, tj. nie przekraczają wartości, o której mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
f) zatrudnia w oparciu o umowę o pracę, spółdzielczą umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną (z wyłączeniem osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, które prowadzą działalność gospodarczą) co najmniej trzy osoby w wymiarze czasu pracy co najmniej ¼ etatu, a w przypadku umów cywilnoprawnych na okres nie krótszy niż 3 miesiące i obejmujący nie mniej niż 120 godzin pracy łącznie przez wszystkie miesiące, przy zachowaniu proporcji zatrudnienia określonych w lit. b;
g) prowadzi wobec zatrudnionych osób, o których mowa w lit. b, uzgodniony z tymi osobami i określony w czasie proces reintegracyjny, mający na celu zdobycie lub odzyskanie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji kluczowych.

Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć CV Eksperta oraz dokumenty potwierdzające jego kwalifikacje (wykształcenie, doświadczenie), zaświadczenia/referencje, wystawione imiennie - potwierdzające jego kwalifikacje zawodowe do pełnienia funkcji Eksperta - w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym.

W związku z wymogiem, by w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, Ekspert (osoba wskazana w formularzu ofertowym) ocenił co najmniej 1 wniosek o dofinansowanie i/lub dotacje przedsiębiorstwa społecznego lub 1 biznesplan przedsiębiorstwa społecznego – każdy z Ekspertów musiał w ciągu ostatnich dwóch lat był członkiem stosownej komisji i oceniać wnioski/biznesplany. Zostało to uwzględnione w formułowaniu kryterium oceny ofert dla posiadanego doświadczenia. Per analogia – nie ma możliwości, by osoba nigdy nie oceniająca wniosków mogła realizować niniejsze zamówienie, w związku z brakiem stosownych kwalifikacji.

Do zadań Wykonawcy należy wskazanie i zapewnienie Eksperta (osoby) do którego będzie należała ocena merytoryczna wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (wniosek) i biznesplanów oraz pozostałych załączników złożonych w ramach ogłoszonych naborów oraz w ramach procedury odwoławczej ogłaszanych naborów – zgodnie z dokumentami zawartymi w załączniku nr 3 do SIWZ.

Szacunkowa liczba ocenianych Wniosków oraz załączników do Wniosku (a tym samym ocen merytorycznych) przypadających na poszczególne części wynosi:

Część I – Ekspert nr 1
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.

Część II – Ekspert nr 2
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.

Część III – Ekspert nr 3
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.

Część IV – Ekspert nr 4
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.

Część V – Ekspert nr 5
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.

UWAGA!
Ekspert otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną liczbę ocen merytorycznych zgodnie z cenami zadeklarowanymi w formularzu ofertowym!

Ocena merytoryczna będzie prowadzona w dwóch procedurach – podstawowej i odwoławczej. Charakter obydwu jest ten sam, jednakże w przypadku procedury odwoławczej zakres oceny może być mniejszy, bowiem będzie odnosił się wyłącznie do części wskazanych w odwołaniu. Nie będzie on w żadnym wypadku większy niż w procedurze podstawowej.

W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia okoliczności wskazujących na niewywiązywanie się przez konkretnego oceniającego (Eksperta) w należyty sposób z powierzonych mu zadań, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 72.22.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Ekspert nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6178.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Jakub Warzocha
Email wykonawcy: kw77@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Krokusowa 5/4, 35-604 Rzeszów
Kod pocztowy: 35-604
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7600.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5860.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7600.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Dla części I zamówienia złożono dwie oferty. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, przez co cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Ekspert nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). W zakresie części II złożono jedną ofertę, jednak została ona odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta została niepodpisana przez Wykonawcę, a zatem nie stanowi oświadczenia woli złożonego w imieniu wykonawcy.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Ekspert nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6178.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Tomasz Pulewski
Email wykonawcy: tpulewski@tlen.pl
Adres pocztowy: Świlcza 749J, 36-072 Świlcza
Kod pocztowy: 36-072
Miejscowość: Świlcza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8740.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8740.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Dla części III zamówienia złożono wyłącznie jedną ofertę. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla tej części postępowania, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, przez co cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Ekspert nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6178.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Justyna Pyć
Email wykonawcy: justynasankiel@go2.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 27/27, 27-600 Sandomierz
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5700.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Dla części IV zamówienia złożono dwie oferty. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, przez co cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Ekspert nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6178.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dorota Bała
Email wykonawcy: dorota.bala80@gmail.com
Adres pocztowy: Góra Motyczna 149A, 39-204 Góra Motyczna
Kod pocztowy: 39-204
Miejscowość: Góra Motyczna
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8968.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8968.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8969.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Dla części V zamówienia złożono wyłącznie jedną ofertę. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla tej części postępowania, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, przez co cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.