To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2021-01-27
Wymiana o¶wietlenia sztucznego boiska na stadionie ¦OSIR
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer og³oszenia: 617022-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 748 562 850
faks: 748 523 110
e-mail: mbp@um.swidnica.pl
www: www.bip.um.swidnica.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymiana o¶wietlenia sztucznego boiska na stadionie ¦OSIR
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): P-115/XII/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje: "Wymianê o¶wietlenia sztucznego boiska na stadionie ¦OSIR” polegaj±c± na przebudowie sieci elektroenergetycznej niskiego napiêcia, zmianie lokalizacji masztów o¶wietleniowych w celu poprawienia równomierno¶ci natê¿enia o¶wietlenia oraz wymianie opraw o¶wietleniowych w celu osi±gniêcia energooszczêdno¶ci, w zakres którego wchodz± m.in. : - demonta¿ istniej±cych masztów o¶wietleniowych h-18m, - monta¿ masztów o¶wietleniowych h-17,5m, - demonta¿ i monta¿ koron/ wsporników masztowych h-1m, - demonta¿ opraw o¶wietleniowych metal halogenowych i monta¿ opraw typu LED, - demonta¿ i u³o¿enie nowych przewodów kabelkowych pomiêdzy projektorem a uk³adem zasilaj±cym zlokalizowanym w szafce o¶wietlenia u podstawy masztu SOM1÷SOM4, - przebudowa szafek o¶wietleniowych poprzez zdemontowanie istniej±cych uk³adów zasilaj±cych sk³adaj±cych siê z d³awików elektromagnetycznych i zap³onnika oraz monta¿ nowoprojektowanych elementów wyposa¿enia, - roboty ziemne zwi±zane z wykonaniem fundamentów pod maszty, - roboty ziemne zwi±zane z wykonaniem linii kablowych zasilaj±cych nowe maszty. UWAGA !!! W trakcie realizacji zadania do momentu przepiêcia nale¿y zachowaæ ci±g³o¶æ o¶wietlenia na terenie boiska. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, z którym potencjalny wykonawca przed z³o¿eniem oferty musi obowi±zkowo siê zapoznaæ jest okre¶lony w: 2.1. opracowanej dokumentacji projektowej przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji „PROGRESS”, mgr in¿. Mariusz Szyrner ul.Lipowa 23, 58-173 Roztoka. 2.2. dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±cznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. 2.3. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Za³±czony do dokumentacji projektowej przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowi± formê informacyjn± w zakresie ilo¶ci oraz technologii wykonywanych robót i jest wy³±cznie materia³em pomocniczym. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowiæ wycenê kompletu robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiaru nie nale¿y za³±czaæ do oferty. Uwaga! Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów do oferty, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, a w przypadku negatywnej opinii oferta zostanie odrzucona, jako niezgoda z SIWZ. 2.4. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o: 2.4.1. dokumentacjê projektow±, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1. i 2.2. powy¿ej, 2.4.2. dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SIWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. 2.5. Warunki wykonywania robót. 2.5.1. Przedmiot umowy bêdzie realizowany zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, obowi±zuj±cymi normami, zasadami bhp, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedz± techniczn±, zaleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, zgodnie z wykonanym przez Kierownika budowy planem BIOZ oraz zgodnie z re¿imem technologicznym, okre¶lonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materia³ów i urz±dzeñ. 2.5.2. Wprowadzenie Wykonawcy na budowê nast±pi w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 2.5.3. Zamawiaj±cy zapewnia nadzór autorski i inwestorski. 2.5.4. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± byæ nowe i odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, musz± posiadaæ odpowiedni atest i ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te, przed ich dostarczeniem na plac budowy, po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru, nale¿y przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu. 2.5.5. Niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy materia³y zostan± zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcê i bêd± stanowiæ jego koszt. Materia³y te musz± odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.5.6. Wykonawca obowi±zany jest do stosowania wy³±cznie wyrobów budowlanych nadaj±cych siê do stosowania w budownictwie, tj. wyroby spe³niaj±ce w ca³o¶ci wymogi okre¶lone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215). 2.5.7. Wykonawca zapewnia sprawowanie kierownictwa budowy przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego i ofert± przetargow±. 2.5.8. Za koordynacjê robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. 2.5.9. Wykonawca zobowi±zany jest do podjêcia wszelkich dzia³añ w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz dokonania odbioru przedmiotu umowy w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy. 2.5.10. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów materia³ów z rozbiórki nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania. Z³om uzyskany w trakcie rozbiórki Wykonawca robót zobowi±zany jest oddaæ do skupu z³omu, pobraæ dokument PZ i przekazaæ Zamawiaj±cemu. UWAGA ! Wszystkie zdemontowane materia³y nale¿y przekazaæ Inwestorowi, miejsce sk³adowania uzgodniæ z przedstawicielem ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji. 2.5.11. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w/w protoko³u lub w³a¶ciwego dokumentu potwierdzaj±cego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 2.5.12. Wykonawca zrealizuje w³asnym staraniem i na w³asny koszt tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie budowy takie jak: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 2.5.13. Wykonawca poniesie koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy. 2.5.14. Zagospodarowanie zaplecza budowy oraz inne nak³ady nie stanowi±ce warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy s± objête cen± ofertow±. 2.5.15. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.5.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego usuniêcia wad. 2.5.17. Wykonawca ponosi koszty prób, badañ, odbiorów technicznych itp. 2.5.18. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ dokumentacjê fotograficzn± terenu przed rozpoczêciem prac budowlanych. 2.5.19.Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 2.6. Warunki odbioru robót. 2.6.1. Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego. 2.6.2. Zamawiaj±cy dopuszcza odbiory czê¶ciowe robót budowlanych. 2.6.3. W dniu zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególno¶ci: dziennik budowy, protoko³y technicznego odbioru robót zwi±zanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentacjê powykonawcz±, atesty i aprobaty na wbudowane materia³y, itp. 2.6.4. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 10 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbiorów bêdzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz podpisany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokó³ sprawdzenia dokumentacji odbiorowej o kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 2.6.5. Strony postanawiaj±, ¿e z czynno¶ci odbiorowych bêdzie spisany protokó³ zawieraj±cy wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usuniêcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 2.6.6. Je¿eli w toku czynno¶ci odbiorowych zostan± stwierdzone wady, to Zamawiaj±cemu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia: 2.7. je¿eli wady nadaj± siê do usuniêcia, mo¿e przerwaæ czynno¶ci lub odmówiæ odbioru do czasu usuniêcia wad, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki, je¿eli taka nast±pi, 2.8. je¿eli wady nie nadaj± siê do usuniêcia, to: je¿eli nie uniemo¿liwiaj± one u¿ytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odpowiednio do utraconej warto¶ci u¿ytkowej, estetycznej lub technicznej obni¿yæ wynagrodzenie, je¿eli wady uniemo¿liwiaj± u¿ytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy lub ¿±daæ wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki. 2.8.1. Podstaw± do podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u koñcowego odbioru robót w danym budynku bêdzie wykonanie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. 2.8.2. Dokumentem potwierdzaj±cym przyjêcie przez Zamawiaj±cego wykonanego przedmiotu umowy bêdzie protokó³ koñcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integraln± czê¶ci± bêd± dokumenty ni¿ej wymienione: a) o¶wiadczenie kierownika budowy: zgodno¶ci wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i obowi±zuj±cymi przepisami, doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy – budynku i terenu przyleg³ego, b) dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protoko³y badañ i sprawdzeñ jako¶ci robót i materia³ów, w tym ¶wiadectwa zezwalaj±ce na stosowanie materia³ów w budownictwie, c) karta gwarancyjna na wykonane roboty budowlane, zgodna ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do umowy. 3. Lokalizacja i opis stanu istniej±cego O¶wietlenie boiska wymienione zostanie na dzia³ce nr 3156 obrêb 0004-¦ródmie¶cie przy ul.Sportowej. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45311100-1 Roboty w zakresie pomiarów elektrycznych 31500000-1 Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych-g³ówny, 4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 6. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. 7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane. 8. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP) polegaj±cych na wykonaniu nastêpuj±cych prac: a) czynno¶ci administracyjne, b) roboty ziemne, c) roboty instalacyjne elektryczne. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 10, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z pó¼n. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób. 10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 10.1. przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, wymiar etatu ) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 10.2. okazanie dokumentów potwierdzaj±cych op³acenie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o prace (wraz informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 10.3 sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w Za³±czniku nr 2 do umowy stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SIWZ, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 11. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 10 pkt. 10.1. i 10.2. bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej § 9 ust. 1 pkt f wzorze umowy za³±czonym do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 12. Kontrola, o której mowa w ust. 10 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zadania: a) Rozpoczêcie realizacji: od dnia podpisania umowy b) zakoñczenie realizacji: - 8 tygodni od podpisania umowy
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Nie
II.5) G³ówny kod CPV: 45.31.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (warto¶æ bez VAT): 236260.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VOLT Krzysztof Zarzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wa³owa 4/10
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowo¶æ: ¦widnica
Kraj/woj.: dolno¶l±skie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: Tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem: 252027.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem: 506821.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIA£EM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- "Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Us³ugi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy ¦widnica
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudow± istniej±cej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziêbicach.
- Monta¿ instalacji klimatyzacji pomieszczeñ w budynku u¿ytkowym przy ul. ¶w. El¿biety 3 we Wroc³awiu
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
wiêcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.