Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
Zakup środków ochrony indywidualnej - kombinezonów ochronnych w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem "COVID-19" oraz innych chorób zakaźnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Zakup ambulansów medycznych z wyposażeniem, środków ochrony indywidualnej dla Zespołów Ratownictwa Medycznego oraz środków do dezynfekcji w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IX Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, umowa nr POIS.09.01.00-00-0386/20-00/3834/2020/733 z dnia 18.12.2020r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 632 451 951
faks: 632 434 242
e-mail: wspr@pogotowie-konin.net
www: http://pogotowie-konin.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup środków ochrony indywidualnej - kombinezonów ochronnych w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem "COVID-19" oraz innych chorób zakaźnych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia w ramach projektu, kombinezonów ochronnych w ilości 1800 sztuk w następujących rozmiarach: XXL – 800 sztuk, XXXL – 1000 sztuk. Wykonawca zapewnia, że wyroby medyczne wskazane w ust. 1 powyżej, są zgodne z normami i przepisami obowiązującymi w UE, w szczególności w zakresie jakości i bezpieczeństwa, dostarczając odpowiednie dokumenty podczas dostawy. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot niniejszej umowy jest nowy, wolny od wad i nie jest obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa lub innych podmiotów z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny. Dostawa przedmiotu zamówienia musi zostać zrealizowana w terminie maksymalnie do dnia 05.02.2021 r. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego: Wielkopolskie Centrum Ratownictwa Medycznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, tel. 632 451 951, fax. 632 434 242, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za uszkodzenie lub utratę przedmiotu umowy podczas transportu do Zamawiającego. Przez dni robocze na potrzeby niniejszej umowy rozumie się dni od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:25 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium RP. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, wymaganiami obowiązujących norm i przepisów, a także zgodnie z ustalonymi zwyczajami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 18.11.40.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 63000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Tomasz Kopiec, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Doradztwo i zarządzanie Tomasz Kopiec, ul. Łanowa 12, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 77490.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77490.00
Waluta:
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- "Dostawa paneli multiplex PCR do analizatora FILMARRAY model TORCH2 dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie"
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Zakup samochodu
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.