eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Rekultywacja i zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-28

Ogłoszenie nr 510409391-N-2021 z dnia 2021-01-28 r.
Miejski Zarząd Usług Komunalnych:

Rekultywacja i zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe w systemie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768790-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540401523-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. Strzelców Bytomskich, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 2310031, 3350444
faks: 322 310 032
e-mail: mzuk@mzuk.pl
www: www.mzuk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rekultywacja i zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZUK.EPZ.50.46.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: Wykonanie prac w zakresie zaprojektowania i budowy rekultywacji i zagospodarowania terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe działki nr obręb 289/5, 291/4 obręb Łąki Kłodnickie Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego: - wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu; - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, - uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych; - przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę – jeśli wymagane, Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (CD). W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 1 komplecie. 2. Zakres prac: - uprzątnięcie terenu, - nawiezienie ziemi urodzajnej na projektowany obszar, - wyprofilowanie elementów zieleni rekreacyjnej, - wyprofilowanie terenu przeznaczonego pod trawniki, - wykonanie drenażu powierzchniowego odprowadzającego wody powierzchniowe, - wykonanie zraszacza ciśnieniowego na zagospodarowanym terenie, - ułożenie warstwy ziemi urodzajnej na obszarze przeznaczonym na trawniki, - przygotowanie gruntu do siewu traw, - zasiew traw i ich pielęgnacja. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Program funkcjonalno – użytkowy; 2. Załącznik graficzny – lokalizacja. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art.29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych www. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Oznacza to, ze Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Istotne warunki zamówienia. I. Dla prac projektowych: 1. Dokumentację projektową należy opracować w podziale na projekt koncepcyjny oraz projekt budowlany lub dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do dalszych prac. Wykonawca winien uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie koncepcji zagospodarowania terenu. 2. Projekt musi zawierać wszystkie branże, jakie będą wynikać z zakresu projektu. Projekt powinien zawierać część opisową (opis techniczny dla poszczególnych branż, wymagane prawem uzgodnienia), część rysunkową (proj. zagospodarowania terenu, rysunki branżowe). Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w PFU, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, Umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi i zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów oraz winna spełniać wymagania PFU. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. 3. Przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę – jeśli wymagane. II. Dla robót budowlanych: 1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, zharmonizowaną specyfikację techniczną, ocenę i weryfikację stałości właściwości użytkowych wyrobu, deklarację właściwości użytkowych, znak budowlany, znak CE lub równorzędny dokument zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 nr 94 poz. 881 z pózn. zm.) 3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta. 4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba. 5. Wykonawca robót ogólnobudowlanych do wykonania prac zatrudni kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami. 6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem zmian na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach, - protokoły z pomiarów i badań, - dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację techniczną zastosowanych materiałów budowlanych, - wpis do dziennika budowy, jeśli wymagany. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 4. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 maksymalnie 24 miesięcznej gwarancji/rękojmi pielęgnacji wykonanych trawników licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. W okresie trwania i w ramach udzielonej gwarancji/rękojmi pielęgnacji wykonanych trawników Wykonawca, na własny koszt i rachunek, będzie zobowiązany do: 1.Pielęgnacji wykonanych trawników, polegającej na: - podlewanie (częstotliwość uzależniona od warunków atmosferycznych); - odchwaszczanie mechaniczne i chemiczne w zależności od potrzeb; - dosiewanie trawy w miejscach wypadów w zależności od potrzeb; - uzupełnianie ziemi w zależności od potrzeb; - nawożenie (wiosna, lato); - koszenie zgodnie z warunkami podanymi w pkt. 8 Programu Funkcjonalno-Użytkowego (przez cały okres obowiązywania gwarancji/rękojmi). W czasie pielęgnacji trawników Wykonawcę obowiązuje bieżąca kontrola. Zamawiający może wezwać Wykonawce do, np. wymiany uszkodzonego trawnika. Podczas okresu pielęgnacji Wykonawca pozostaje w bieżącym kontakcie z Zamawiającym. Po upływie okresu pielęgnacji nastąpi protokolarne jej przekazanie Zamawiającemu. Wymagany termin gwarancji pielęgnacji trawników: min. 12 miesięcy maks. 24 miesiące - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. Wymagany termin rękojmi pielęgnacji trawników: min. 12 miesięcy maks. 24 miesiące - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. Wymagany termin gwarancji robót budowlanych min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez wad. Wymagany termin rękojmi robót budowlanych min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez wad.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy HB Golf s.r.o., Knyk 40, 580 01 Havlickuv Brod, Czech Republic została odrzucona w oparciu
o art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy pzp, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zaproponował 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi robót budowlanych, natomiast minimalny okres
wymagany przez Zamawiającego zgodnie z Działem 19 SIWZ nie może być krótszy niż 36 miesięcy, zaoferowanie
okresu krótszego powoduje odrzucenie oferty jako niespełniającej wymagań SIWZ.
Oferta Wykonawcy Konsorcjum firm: 1) ZŁOTA KAWIA Sp. z o.o., ul. Kawia 22, 42-200 Częstochowa; 2) JALPOL Sp.
z o.o., ul. Teatralna 9/802 41-200 Sosnowiec została odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy pzp, gdyż jej
treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zaproponował 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi robót budowlanych, natomiast minimalny okres wymagany przez Zamawiającego zgodnie z Działem 19 SIWZ nie może być krótszy niż 36 miesięcy, zaoferowanie okresu krótszego powoduje odrzucenie oferty jako niespełniającej wymagań SIWZ.
Oferta złożona przez DROGOMAX Sp. z o.o. przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.