To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji i środków ochrony osobistej na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 606030-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 55 39 998
faks: 22 620 34 44
e-mail: zamowienia.publiczne@warszawa.sr.gov.pl
www: https://bip.warszawa.so.gov.pl/artykul/894/1159/sad-rejonowy-dla-m-st-warszawy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji i środków ochrony osobistej na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/SR/12/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji i środków ochrony osobistej na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawa płynu do dezynfekcji na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10220.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPH PARYS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Anny Walentynowicz 1
Kod pocztowy: 20-328
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10220
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40980
Waluta: pln
NAZWA: dostawa środków ochrony osobistej – rękawic jednorazowych nitrylowych na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
art. 93 ust. 1 Pzp
NAZWA: dostawa środków ochrony osobistej – rękawic jednorazowych foliowych na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
art. 93 ust. 1 Pzp
NAZWA: dostawa środków ochrony osobistej – maseczek ochronnych na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19051.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19051.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37800.00
Waluta: pln
NAZWA: dostawa środków ochrony osobistej – przyłbic ochronnych na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34090.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EWP Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 1
Kod pocztowy: 81-876
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34090.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34090.00
Waluta: pln
NAZWA: dostawa środków ochrony osobistej - kombinezonów ochronnych na potrzeby Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
art. 93 ust. 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- " Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.