To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
Zakup sprzętu niezbędnego do wdrożenia aplikacji VR na potrzeby modyfikacji programów nauczania w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach na kierunkach Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Ratownictwo Medyczne i Pielęgniarstwo oraz Bezpieczeństwo Wewnętrzne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Zintegrowany Program Uczelni II na rzecz Rozwoju Regionalnego" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych POWR.03.05.00IP.08-00-REG/18
Numer ogłoszenia: 611982-N-2020
Numer ogłoszenia: 540239062-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 875 628 432
faks: 875 628 455
e-mail: przetargi@pwsz.suwalki.pl
www: www.pwsz.suwalki.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup sprzętu niezbędnego do wdrożenia aplikacji VR na potrzeby modyfikacji programów nauczania w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach na kierunkach Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Ratownictwo Medyczne i Pielęgniarstwo oraz Bezpieczeństwo Wewnętrzne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KO-120.3730.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu niezbędnego do wdrożenia aplikacji VR oraz kamery 360 stopni wraz z oprogramowaniem na potrzeby modyfikacji programów nauczania w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach na kierunkach Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Ratownictwo Medyczne i Pielęgniarstwo oraz Bezpieczeństwo Wewnętrzne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i 2 do SIWZ.
Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części (pakiety):
1)Cześć 1 Sprzęt niezbędny do wdrożenia aplikacji VR
2)Część 2 Kamera 360 stopni wraz z oprogramowaniem do samodzielnej obróbki filmów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 38.97.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzęt niezbędny do wdrożenia aplikacji VR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 267854.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Syntis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@syntis.pl
Adres pocztowy: ul. Szosa Baranowicka 75, 15-523 Grabówka
Kod pocztowy: 15-523
Miejscowość: Grabówka
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 319533.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 434143.00
Waluta: PLN
NAZWA: Kamera 360 stopni wraz z oprogramowaniem do samodzielnej obróbki filmów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29933.25 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Syntis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@syntis.pl
Adres pocztowy: ul. Szosa Baranowicka 75, 15-523 Grabówka
Kod pocztowy: 15-523
Miejscowość: Grabówka
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46842.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52613.25
Waluta:
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
- Rozbudowa myjni autobusowej oraz budowa automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów o długości do 18 m
- "Dokumentacja projektowa dot. budowy i rozbudowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.