eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNaprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych, aktualizacja, modernizacja oraz mycie i konserwacja elementów Miejskiego Systemu Informacji kat. 1, 2, 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-28

Ogłoszenie nr 510409692-N-2021 z dnia 2021-01-28 r.
Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich:

Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych, aktualizacja, modernizacja oraz mycie i konserwacja elementów Miejskiego Systemu Informacji kat. 1, 2, 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 595839-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540199213-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 55 89 000
faks: 228 909 211
e-mail: zzp@zdm.waw.pl
www: http://www.zdm.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych, aktualizacja, modernizacja oraz mycie i konserwacja elementów Miejskiego Systemu Informacji kat. 1, 2, 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDM/UM/DZP/87/PN/76/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych, aktualizacja, modernizacja oraz mycie i konserwacja elementów Miejskiego Systemu Informacji kat. 1, 2, 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SIWZ w Opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 312195.12 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: JD Inżynieria Ruchu Dominik Jerzy
Email wykonawcy: biuro@inzynieria-ruchu.pl
Adres pocztowy: Guzowatka 7b
Kod pocztowy: 05-252
Miejscowość: Dąbrówka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: VENESSA ZS Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Farbiarska 33
Kod pocztowy: 02-862
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 990000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 990000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 990000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z umową kwota za wykonanie przedmiotu umowy nie może przekroczyć łącznej kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia tj. 990.000,00 zł brutto. Cena ofertowa brutto: 6.762,28 zł - zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny oferty zawartym w pkt 12.1 SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.