eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-28

Ogłoszenie nr 510409893-N-2021 z dnia 2021-01-28 r.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy:

Sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764997-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540542787-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000, Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 841 59 12
faks: 59 841 59 15
e-mail: cuw@kobylnica.pl
www: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl , https://bip.kobylnica.pl

adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl , https://bip.kobylnica.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW-DOR.271.28.2020.OZ

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dotyczącą sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży: 1) ogólnobudowlanej – Zadanie nr 1 (część 1), 2) sanitarnej – Zadanie nr 2 (część 2), 3) elektrycznej – Zadania Nr 3 (część 3), 4) drogowej – Zadanie nr 4 (część 4). 3.3 W każdym Zadaniu zakres przedmiotu zamówienia obejmuje podstawowe obowiązki inspektora nadzoru określone m.in. w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania: a) robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem rozpoczęcia robót, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych; b) usług remontowych z opisem technicznym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy lub zlecenia w sprawie robót budowlanych; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych (w tym usług remontowych), wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych (w tym usług remontowych). Powyższe obejmuje również obowiązek sprawdzania jednolitości (m.in. pod względem kolorystyki i właściwości użytkowych) materiałów i wyrobów, które mają być użyte przez wykonawcę robót przed ich wbudowaniem (użyciem); 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych (w tym usług remontowych) ulegających zakryciu lub zanikających w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia wpisem do dziennika budowy dokonanym przez wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, podobnych przed ich wykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych (w tym usług remontowych) oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; 6) kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót budowlanych (w tym usług remontowych), niezależnie od obowiązku wynikającego z ust. 3.6, 7) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego; 8) kontrola przewidzianego w umowie na roboty budowlane Harmonogramu robót (w przypadku gdy został on ustalony) i informowanie Zamawiającego o każdym przypadku braku przestrzegania tego Harmonogramu. 3.4 Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w każdym z Zadań został opisany w Załączniku Nr 8 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.5 Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia ilości robót budowlanych podlegających nadzorowi z przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb i innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. W związku z ograniczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić bieżącą kontrolę nadzorowanych robót co najmniej 2 razy w tygodniu, co zostanie udokumentowane wpisem do dziennika budowy albo potwierdzone w inny sposób w przypadkach gdy dziennik budowy nie jest prowadzony lub nie ma możliwości dokonania w nim wpisu. Uwaga: częstotliwość pobytu na budowie inspektora w każdej z branż stanowi kryterium oceny ofert. 3.7 Wykonawca jako inspektor nadzoru inwestorskiego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, podobnych, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający. 3.8 Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami szczegółowego zakresu obowiązków i treścią oferty Wykonawcy złożonej w niniejszym postepowaniu, na podstawie którego zostanie zawarta umowa. 3.9 Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące normalnym następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. 3.10 Zamawiający przed rozpoczęciem robót, stanowiących przedmiot nadzoru zobowiązuje się przekazać Wykonawcy: 1) umowę o realizację przedmiotu nadzoru, 2) zatwierdzoną dokumentację projektową, 3) pozwolenie na budowę lub zgłoszenie rozpoczęcia robót lub zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych. 3.11 Przewidywana szacunkowa wartość netto nadzorowanych robót budowlanych (w tym usług remontowych) w okresie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia wynosi łącznie 23.340.976,01 zł oraz dla poszczególnych branż według Zadań (części): 1) Zadania nr 1: 5.563.433,34 zł, 2) Zadania nr 2: 6.244.690,73 zł, 3) Zadania nr 3: 5.944.535,14 zł, 4) Zadania nr 4: 10.778.316,81 zł. 3.12 Przewidywane szacunkowe wartości netto robót budowlanych (w tym usług remontowych) wskazanych w 3.11, są wartościami szacunkowymi w okresie realizacji zamówienia i nie stanowią podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego robót w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Szczegółowy wykaz robót planowanych do wykonania w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, które winny być objęte nadzorem inwestorskim został określony w Załączniku nr 8a do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie Nr 1: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży ogólnobudowlanej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 111268.67 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Biuro Projektowe Konsultant Wojciech Staszyński
Email wykonawcy: biuro@konsultant.slupsk.pl
Adres pocztowy: ul. Braille'a 23/12
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 88959.29

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 82116.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 287406.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie Nr 2: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 187340.72 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa SJ-SYSTEM Jerzy Sajek
Email wykonawcy: jsajek@op.pl
Adres pocztowy: Widzino, ul. Główna 9
Kod pocztowy: 76-251
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 192024.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 192024.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 192024.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie Nr 3: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 118890.70 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Szymon Jakima
Email wykonawcy: szymon.jakima@onet.eu
Adres pocztowy: Głobino ul. Chabrowa 14
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 138923.79

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138923.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 138923.79
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 4: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży drogowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 215566.34 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: O-Projekt Katarzyna Ożarek
Email wykonawcy: oprojekt@op.pl
Adres pocztowy: Dębnica Kaszubska ul. Krótka 10
Kod pocztowy: 76-248
Miejscowość: Dębnica Kaszubska
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 111361.57

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 111361.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 609837.16
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.