eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont pomieszczeń I i II piętra budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-29

Ogłoszenie nr 510410038-N-2021 z dnia 2021-01-29 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie:

Remont pomieszczeń I i II piętra budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 755882-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 17756003700000, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 5212337; 89 5212477
faks: 89 5350228
e-mail: ZAP_Olsztyn@zus.pl, ZAP_Olsztyn@zus.pl
www: www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń I i II piętra budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 230000/271/14/2020-ZAPII

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych na I i II piętrze budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
2. Zakres prac obejmuje:
- remont pomieszczeń nr 123, 124, 125 - I pięto;
- remont pomieszczenia nr 137 - I pięto;
- remont pomieszczeń biurowych I piętro – (oprócz pom. nr 105, 105a, 106, 107 oraz 136);
- remont pomieszczeń wc – I piętro;
- remont komunikacja ogólna I piętro;
- remont pomieszczeń biurowych II piętro – (oprócz pom. nr 204, 231);
- remont pomieszczeń wc – II piętro;
- remont komunikacja ogólna II piętro;
- przygotowanie elektr. do malowania I piętro;
- przygotowanie elektr. do malowania II piętro.

3. Szczegółowy zakres przewidzianych do realizacji robót określony został w projekcie budowlano-wykonawczym, projekcie wykonawczym – instalacje elektryczne, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i elektrycznych oraz przedmiarze robót które stanowią załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 40.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 464024.48 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo SEWIL Sebastian Podlecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilczyńskiego 25E/225
Kod pocztowy: 10-686
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 330026.74

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 240950.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 680084.01
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.