Ogłoszenie z dnia 2021-01-29
Usługa asysty technicznej oprogramowania użytkowego, tj. Systemu OTAGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa asysty technicznej oprogramowania użytkowego, tj. Systemu OTAGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.82.2020.AS
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia:
Usługa asysty technicznej oprogramowania użytkowego, tj. Systemu OTAGO
Przedmiot główny:
CPV: 72.61.10.00-6
Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie wsparcia technicznego
Przedmiotem i zakresem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego, złożonego z Podsystemów wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do Zaproszenia do Negocjacji, na które składają się następujące usługi wykonywane/świadczone w sposób i na warunkach określonych w Umowie:
1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
2) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
3) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie Poprawek lub ich zdalne usuwanie bezpośrednio w Podsystemach zainstalowanych na Platformie Informatycznej Zamawiającego,
4) wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach,
5) przesyłanie Poprawek wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
6) wykonywanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
7) wykonywanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
8) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji.
Usługi asysty technicznej Systemu OTAGO, wymienione powyżej świadczone będą zdalnie, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w opisie danej usługi wyraźnie wskazano na jej wykonywanie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu eksploatacji Systemu OTAGO (jeżeli jest inna niż siedziba Zamawiającego).
Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest we wzorze umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.61.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 463026.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ASSECO Data Systems S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podolska 21
Kod pocztowy: 81-321
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 598016.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 598016.16
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawa prawna:
art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych:
„67.1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
b) związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;”
Uzasadnienie faktyczne:
Firma ASSECO Data Systems S.A. 81-321 Gdynia, ul. Podolska 21 jest wyłącznym właścicielem praw autorskich kodu źródłowego Systemu OTAGO. W związku z koniecznością dokonywania zmian i poprawek Systemu OTAGO Wykonawcą usługi musi być firma ASSECO Data Systems S.A., który jest jedynym producentem i dystrybutorem oprogramowania użytkowego Systemu OTAGO oraz dysponuje zasobami niezbędnymi do świadczenia zamawianej usługi.
Na dzień dzisiejszy nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Dobra"
- Wsparcie techniczne dla sytemu paszportyzacji na okres 36 miesięcy
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad szpitalnym Zintegrowanym Systemem Informatycznym
- Stały serwis eksploatacyjny zapewniający funkcjonowanie usług IT na potrzeby SP ZOZ w Łapach
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.