To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-29
Usługi w 2021 roku z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c. o. - portierskie - ochrony obiektu - drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7, - utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych przy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwu rodzinnej w Łączkach 7 - obsługi awaryjnej ( naprawy) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa w Łączkach 8 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 764445-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48134696460
e-mail: lesko@krosno.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi w 2021 roku z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c. o. - portierskie - ochrony obiektu - drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7, - utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych przy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwu rodzinnej w Łączkach 7 - obsługi awaryjnej ( naprawy) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa w Łączkach 8 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): S.270.1.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c. o. - portierskie - ochrony obiektu - drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7, - utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych przy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwu rodzinnej w Łączkach 7 - konserwacja i obsługa awaryjna (naprawa) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) usługa obsługi instalacji centralnego ogrzewania – kotła niskoprężnego o mocy cieplnej 100 KW - ogrzewanie biurowca Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8, mieszkania gościnnego oraz kancelarii leśnictwa Gruszka (Łączki 7); b) usługa portierska i ochrony mienia (obiektu) w biurowcu Nadleśnictwa Lesko Łączki 8, mieszkaniu gościnnym przy osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7. Zamawiający wymaga zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; c) drobne prace gospodarcze (tj. naprawcze, konserwatorskie, utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, terenów zielonych) w biurowcu i wokół biurowca Nadleśnictwa Lesko - Łączki 8 (mieszkanie gościnne, kancelaria Leśnictwa Gruszka, dwa mieszkania lokatorskie Łączki 7); d) utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych – przy budynku biurowca Nadleśnictwa Łączki 8 i osadzie dwurodzinnej w Łączkach 8; e) konserwacja i obsługa awaryjna ( naprawa ) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (usług) zawiera zał. nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Warunki wykonywania i finansowania zadania: a) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. b) Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac zawarto w załączniku nr 5do SIWZ. c) Drobne prace gospodarcze określone zostaną w zleceniu robót do wykonania załącznik nr 3, sporządzonym co miesiąc przez specjalistę ds. administracyjnych. d) Odbiór prac dokonywany będzie na podstawie protokołu odbioru robót (załącznik nr 4do SIWZ). e) Protokół odbioru usług objętych przetargiem jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 98.34.11.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 169061.64 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ARMA SERVICE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Aleja Jana Pawła II 80/5
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 200386.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 200386.77
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.