To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
"Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku" na potrzeby realizacji projektu pn.: "Zintegrowane wirtualne Herbarium Pomorza Herbarium Pomeranicum - digitalizacja i udostępnienie zbiorów herbariów jednostek akademickich Pomorza poprzez ich połączenie i udostępnienie cyfrowe" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Wykonanie Przedmiotu Umowy jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu operacyjnego: Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 2. „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie: 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, Poddziałanie: 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki (typ II projektu: cyfrowe udostępnienie zasobów nauki).
Numer ogłoszenia: 604405-N-2020
Numer ogłoszenia: 540226100-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 59 840 53 27
faks: 59 840 53 80
e-mail: zampub@apsl.edu.pl
www: www.apsl.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku" na potrzeby realizacji projektu pn.: "Zintegrowane wirtualne Herbarium Pomorza Herbarium Pomeranicum - digitalizacja i udostępnienie zbiorów herbariów jednostek akademickich Pomorza poprzez ich połączenie i udostępnienie cyfrowe" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/23/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji pn. „Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku” w postaci wykonania dokumentacji budowlanej oraz realizacji robót budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą i montażem zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym w zakresie niezbędnym do wykonania w formie zaprojektuj i wybuduj inwestycji. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej adaptacji, przebudowy i modernizacji pomieszczeń Herbarium, zwanego dalej w umowie Programem funkcjonalno- użytkowym lub zamiennie PFU, który jako integralna część umowy stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla zamierzenia inwestycyjnego obiektu, o którym mowa w ust. 1, z uwzględnieniem PFU wraz z załącznikami. 3. wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji, przebudowie i modernizacji pomieszczeń budynku stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64, zgodnie ze wskazaną w pkt. 2 dokumentacją. Ogólny zakres robót budowlanych: 1. Piwnica pod stołówką, zakres robót budowlanych: - demontaż istniejącego wyposażenia - demontaż drzwi - rozbiórka elementów z suchej zabudowy - demontaż instalacji oświetlenia - demontaż instalacji c.o. - demontaż instalacji wod-kan - demontaż instalacji wentylacji - demontaż instalacji elektrycznej - demontaż nieczynnych instalacji - wykonanie poziomej izolacji ścian piwnicy metodą iniekcji krystalicznej - wykonanie pionowej izolacji ścian od zewnątrz - wykonanie nowej hydroizolacji i warstw posadzkowych wraz z ociepleniem - wykonanie nowych instalacji elektrycznych (montaż nowych rozdzielni elektrycznych, wymiana osprzętu elektrycznego - gniazdek, gniazd, gniazdek internetowych - wykonanie nowych tynków - wykonanie nowych instalacji c.o. - wykonanie nowych instalacji wod-kan - przebudowa pomieszczenia WC i socjalnego - wydzielenie pom. przygotowawczego, pom. ze skanerem i magazynu - powiększenie istniejących otworów okiennych w magazynie, pomieszczeniu ze skanerem, pomieszczeniu przygotowawczym - zamurowanie istniejących otworów okiennych w pom. archiwum i pom. socjalnym - wykonanie nowych otworów okiennych w pom. socjalnym - planuje się zmianę poziomu posadzki w pomieszczeniach: przedsionek, archiwum, magazyn podwyższa się o 10 cm; w pracowni digitalizacyjnej, preparatorni podwyższa się o 4 cm, a w pomieszczeniu zaplecze socjalnego i łazience obniża się o 5 cm. - wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z izolacją - wykonanie posadzki teletechnicznej w pomieszczeniu preparatorni i pracowni digitalizacyjnej - wykonanie nowych otworów drzwiowych - powiększenie otworu drzwiowego do pom. socjalnego - wykonanie nowych instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej - wykonanie nowych zabudów sufitów i innych elementów - wykończenie posadzek - wykończenie i malowanie ścian - montaż drzwi (w tym montaż nowych z kontrolą dostępu), oświetlenia, osprzętu i wyposażenia (w tym regałów jezdnych) - biały montaż instalacji C.O.; - montaż instalacji p.poż. - montaż oświetlenia awaryjnego - montaż alarmów - montaż regałów przesuwnych - podwyższenie poziomu istniejącej fosy - demontaż istniejącego murku oporowego - wykonanie nowego murku oporowego - demontaż istniejących schodów zewnętrznych - wykonanie nowego biegu schodów zewnętrznych - wykonanie studni doświetlających przy pom. socjalnym o głębokości 98 cm 2. Serwerownia, zakres robót budowlanych: - demontaż drzwi - wykonanie instalacji klimatyzacji - wykonanie instalacji gaszenia pożaru - montaż drzwi (montaż nowych z kontrolą dostępu) - wykończenie i malowanie ścian (w zakresie niezbędnym wynikającym z montażu drzwi i urządzeń - wykonanie uszczelnienia okien i zabezpieczenie ich od wewnątrz folią antywłamaniową Zamówienie obejmuje również wykonanie niezbędnej dokumentacji budowlanej: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania: - projektu budowlanego – w ilości 4 egz., - projektu wykonawczego - w ilości – 4 egz., - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w ilości – 2 egz., - przedmiaru robót - w ilości – 2 egz., - kosztorysu inwestorskiego - w ilości – 2 egz., - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości – 2 egz., - pozostałych dokumentów określonych w PFU według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), oraz zgodnie z warunkami umowy (projekt umowy załącznik nr 4 SIWZ). Szczegółowy zakres prac projektowych określony został w pkt. 2.1. PFU. Dokumentacja winna zostać wykonana w formie papierowej oraz elektronicznej, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia wszystkich uczestników oraz organów administracji procesu inwestycyjnego, jednakże nie mniej jak wskazano powyżej oraz w formach określonych w pkt. 2.1. PFU. Dokumentacja winna być zatwierdzona, zgodnie z pkt. 4.1.2 Programu funkcjonalno- użytkowego, według poniżej procedury zgodnie z warunkami umowy (projekt umowy załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego prawa własności intelektualnej do wykonanej dokumentacji projektowej na wszystkich polach eksploatacji. Wykonawca zobowiązany będzie również w szczególności do: 1. uzyskania w imieniu Zamawiającego od organu administracji architektoniczno-budowlanej niezbędnych dokumentów zezwalających na rozpoczęcie, kontynuację oraz zakończenie robót budowlanych, a także zezwalających na użytkowanie przedmiotu umowy; 2. wykonania robót na podstawie sporządzonego projektu budowlanego, pozwolenia na budowę i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zatwierdzonych przez Zamawiającego; 3. wykonania dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi niezbędnymi protokółami z prób i pomiarów oraz atestami i aprobatami; 4. przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń; 5. realizacji pozostałych obowiązków określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. Gwarancja jakości przedmiotu umowy oraz rękojmia: 1. Gwarancja jakości robót budowlanych: wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy, w tym obejmuje wady dokumentacji projektowej oraz wykonanych robót budowlanych. Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, maksymalny okres podlegający ocenie kryterium, zgodnie z pkt. 21.4.2 SIWZ wynosi 60 miesięcy. 2. Warunki gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych określa załącznik nr 4 SIWZ - wzór umowy. 3. Wykonawca na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia udzieli 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. 4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 5.Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót rozbiórkowych, montażowych budowlanych, posadzkowych, tynkarskich, malowania, elektrycznych, sanitarnych, montażu instalacji i urządzeń, robót małej architektury oraz montażu przyłączy: energetycznych, wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, także operatorów sprzętów budowlanych, jeżeli czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 888439.02 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MTD Budownictwo s.c. Tomasz i Maciej Daszyński s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pomorska 33
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1688000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2322240.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.