To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
5/ŻYW/21/22
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771512-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 914 326 600
faks: 914 326 604
e-mail: dkw_nowogard@sw.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
5/ŻYW/21/22
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Kasza jęczmienna (średnia) w ilości – 7500 kg;
2) Kasza manna w ilości – 2500 kg;
3) Kasza pęczak w ilości – 3000 kg
4) Mąka pszenna w ilości – 4500 kg;
5) Mąka ziemniaczana w ilości – 1400 kg;
6) Płatki owsiane w ilości – 1800 kg;
7) Ryż biały długoziarnisty I klasy w ilości – 9500 kg
8) Fasola Jaś w ilości – 2500 kg;
9) Groch łuskany (połówki) w ilości – 2300 kg;
10) Makaron (świderki), jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg w ilości - 8 500 kg;
11) Makaron łazanki, jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 10 kg w ilości w ilości – 2500 kg;
12) Makaron Spaghetti, jajeczny, o barwie żółtej, w ilości – 2800 kg.
Produkty muszą spełniać wszelkie warunki określone zgodnie z Polską Normą oraz Standardami Unii Europejskiej.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dostawach partiami składowanymi u Wykonawcy, własnym transportem w godzinach: 800 – 1100, na telefoniczne zamówienie, złożone do godz. 1200 na dzień przed terminem dostawy pod adres:
Zakład Karny w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard,
Oddział Zewnętrzny w Płotach, ul. Koszalińska 2, 72-310 Płoty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.61.33.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86109.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H. JARO, JAROSŁAW LORKE
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. OSIEDLOWA 39 WIDZISZEWO
Kod pocztowy: 64-000
Miejscowość: KOŚCIAN
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 90642.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 113676.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: Produkty zbożowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.