To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-01
Wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu komunalnego miasta Strzyżowa wraz z budową zbiornika oraz infrastruktury technicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: „Wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu komunalnego miasta Strzyżowa wraz z budową zbiornika oraz infrastruktury technicznej” w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, Poddziałanie 4.3.2 Zaopatrzenie w wodę
Numer ogłoszenia: 776977-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 172 761 103
faks: 172 761 211
e-mail: sekretariat@pgkim.strzyzow.pl
www: http://www.pgkim.strzyzow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu komunalnego miasta Strzyżowa wraz z budową zbiornika oraz infrastruktury technicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie inwestycji pn.: „Wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu komunalnego miasta Strzyżowa wraz z budową zbiornika oraz infrastruktury technicznej” związanej z wykonaniem robót budowlanych, konstrukcyjnych, technologicznych, sanitarnych, elektrycznych i AKPiA oraz dostawą i montażem instalacji oraz urządzeń wraz z przeprowadzeniem prób i osiągnięciem zamierzonego celu, a także pozyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i decyzji w zgodności z opracowanym projektem, pozwoleniem na budowę oraz wszelkimi dokumentami formalnymi stanowiącymi załącznik do projektu budowlanego, a także zgodnie z STWiORB. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także:
- wykonanie prac związanych z usuwaniem z obiektów odpadów budowlanych,
a także ich utylizacja.
- zapewnienie ciągłości odbioru oraz dystrybucji wody wodociągowej.
- budowa obiektów oraz infrastruktury technicznej.
- dostawa, montaż oraz uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia.
- przeprowadzenie prób i szkoleń w niezbędnym zakresie (w tym Próby Końcowej – Rozruchu technologicznego).
- osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w dokumentacji projektowej (zgodnie z aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi).
- uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania.
- opracowanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji rozruchu, instrukcji stanowiskowych, instrukcji eksploatacji obiektu.
Roboty, których dotyczą dokumenty kontraktowe obejmują wszystkie czynności umożliwiające wykonanie przez Wykonawcę zobowiązań umownych i odbiór robót przez Zamawiającego w zakresie obiektów oraz infrastruktury technicznej.
Ogólny zakres obiektów oraz infrastruktury technicznej objętej projektem obejmuje:
PROJEKTOWANE BUDYNKI:
OB.2_ BUDYNEK TECHNICZNY Z INSTALACJĄ UZDATNIANIA WODY
Ujmowana woda przetłaczana będzie za pomocą pompy głębinowej na instalację uzdatniania przewidzianą do zabudowy w budynku technicznym OB.2. Budynek techniczny składać się będzie z głównej części technologicznej tj. HALA ARMATURY ORAZ INSTALACJI UZDATNIANIA WODY oraz przylegających pomieszczeń pomocniczych, w tym technicznych oraz socjalnych wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem. Instalacja uzdatniania wody zostanie zabudowana w pomieszczeniu hali armatury oraz instalacji uzdatniania. Instalacja dezynfekcji zostanie zabudowana w specjalnie przystosowanym pomieszczeniu dezynfekcji wody. Dodatkowo w obiekcie wydzielone zostaną: pom. operatora, zaplecze sanitarne, magazyn NaCl oraz pomieszczenie rozdzielni. Instalacja uzdatniania oraz dezynfekcji wody surowej zaprojektowana została jako kompletna
w dostawie technologicznej do zabudowy w budynku technicznym OB.2. Przez słowo kompletna należy rozumieć urządzenia wraz z orurowaniem, armaturą, elementami sterowania, okablowaniem, szafą sterowniczą, oprogramowaniem, instrukcjami w tym obsługi urządzeń oraz kompletnej instalacji uzdatniania i dezynfekcji, dokumentacją wykonawczą uzupełniającą podstawowe rysunki technologiczne zawarte w projekcie budowlanym, w tym szczegółowy schemat technologiczny oraz szczegółowe rysunki połączeń poszczególnych urządzeń wchodzących w skład instalacji. Granicą dostawy technologicznej kompletnej instalacji uzdatniania i dezynfekcji wody są podejście rurociągu tłoczonego wody surowej, PE fi 90 mm ze studni głębinowej OB.1. oraz odejście rurociągiem wody uzdatnionej PE fi 90 mm do zbiornika magazynowania wody czystej OB.3. Wymaga się, aby woda po procesie uzdatniania i dezynfekcji na kompletnej instalacji uzdatniania spełniała wymagania stawiane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
PROJEKTOWANE BUDOWLE:
OB.1_ STUDNIA GŁĘBINOWA – o wydajności nie większej niż 300 m³/d.
OB.3_ ZBIORNIK BIEŻĄCEGO MAGAZYNOWANIA WODY
Woda uzdatniona i zdezynfekowana kierowana będzie bezpośrednio do zbiornika bieżącego magazynowania wody czystej OB.3. Zbiornik zaprojektowano jako czterokomorowy pracujący w układzie szeregowym, z możliwością pracy jako zbiornik z komorami wodnymi funkcjonującymi w układzie równoległym, o łącznej pojemności czynnej V=200 m³. Komory wodne stanowią kompletne elementy w dostawie technologicznej o parametrach technologicznych i konstrukcyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Instalacja uzdatniania wody przewidziana jest do pracy maksymalnie do 20h/dobę zależnie od faktycznych rozbiorów na sieci oraz poziomu wypełnienia zbiornika bieżącego magazynowania wody. Potrzeba pracy pompy głębinowej oraz instalacji uzdatniania wody definiowana będzie wskazaniami poziomu wody w zbiorniku.
OB.4_ KOMORA POMIARU PRZEPŁYWU WODY DO SIECI/POMPY P.POŻ. - zaprojektowana jako kompletna w dostawie technologicznej. Obiekt zgodnie z założeniami technologicznymi będzie spełniał dwie funkcje:
- zaopatrzenie w wodę do zewnętrznego gaszenia o wydajności 10 dm³/s i ciśnieniu ~ 2,9 bar,
- ciągły pomiar przepływu wody do wodociągu komunalnego z archiwizacją danych, dostosować do istniejącego u Zamawiającego systemu monitoringu sieci wodociągowej.
Komora wyposażona zostanie w moduł ciśnieniowy przeznaczony do podnoszenia ciśnienia.
OB.5_KOMORA ARMATURY – zaprojektowana jako prefabrykowana, betonowa z kręgów dn 1200 mm. W komorze na wodociągu magistralnym dn 150 mm zainstalowana zostanie zasuwa odcinająca oraz zawór zwrotny, dzięki czemu ograniczona zostanie możliwość wypełniania komór wodnych od strony wodociągu komunalnego.
SIECI ZEWNĘTRZNE TECHNOLOGICZNE I SANITARNE
W ramach inwestycji projektowane są sieci uzbrojenia terenu oraz przyłącza niezbędne do funkcjonowania obiektów zgodnie z przeznaczeniem w tym:
• Przyłącze kanalizacji sanitarnej;
• Wodociąg magistralny łączący zbiornik bieżącego magazynowania wody
z wodociągiem komunalnym rozdzielczym. Na rurociągu magistralnym zainstalowany zostanie pomiar ciągły przepływu wody do sieci z wskazaniem do dyspozytorni oraz archiwizacją danych;
• Rurociągi międzyobiektowe w tym:
o Rurociąg wody surowej na odcinku studnia - budynek techniczny,
o Rurociąg wody uzdatnionej na odcinku budynek techniczny - zbiornik bieżącego magazynowania wody,
o Rurociąg wody uzdatnionej na potrzeby technologiczne i sanitarne obiektu - na odcinku zbiornik bieżącego magazynowania wody - budynek techniczny,
o Rurociągi wody uzdatnionej na odcinku zbiornik bieżącego magazynowania wody - wodociąg magistralny,
o Rurociągi spustu, przelewu wody ze zbiornika bieżącego magazynowania.
ROBOTY DROGOWE, ZIELEŃ, OPASKI I CHODNIKI
ODTWORZENIE NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW W PASIE ROBÓT SIECIOWYCH
OGRODZENIE TERENU
SIECI ZEWNĘTRZNE ELEKTROENERGETYCZNE, OŚWIETLENIE TERENU
Kanalizacja kablowa, kable zasilające oraz sterownicze międzyobiektowe, niezbędne do funkcjonowania instalacji oraz obiektów infrastruktury technicznej, oświetlenia terenu, monitoring obiektu.
INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA – zaprojektowany system fotowoltaiczny składa się
z 40 paneli fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 300 W, inwerter nie mniejszy niż
12 kW (inwerter dostosować do zainstalowanej mocy) oraz bloker. Instalacja wyposażona będzie w układy zabezpieczające przed wypływem energii z instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej.
Należy zaznaczyć, że inwestycja będzie związana z magazynowaniem i dystrybucja wody przeznaczonej do spożycia. Wszystkie urządzenia, elementy w tym armatura, rurociągi itd. zastosowane w projekcie a mające kontakt z wodą powinny posiadać atest dopuszczający do stosowania do wody pitnej. Wszystkie materiały użyte do montażu instalacji powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności z Polską Normą lub certyfikat (deklarację) zgodności z aprobatą techniczną. Obowiązek dostarczenia tych dokumentów spoczywa na Wykonawcy. Zastosowane urządzenia i materiały powinny posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
Powyższe zapisy stanowią wykaz głównych zagadnień, które stanowią przedmiot dokumentacji projektowej i nie wyczerpują w całości zakresu prac projektowych. Projekty należy rozpatrywać wraz z załącznikami i dokumentami powiązanymi oraz stosować się na etapie realizacji do wytycznych i zobowiązań w nich zawartych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót przewidzianych do wykonania oraz wymagania techniczne stanowią załączniki będące integralną częścią SIWZ:
Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 9 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót
UWAGA:
Rozwiązania projektowe przedstawione w dokumentacji pn. „Projekt budowlany” zostały uszczegółowione w dokumentacji pn. „Projekty Wykonawcze”. Dokumentację projektową należy rozpatrywać łącznie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB. STWiORB jako integralna część SIWZ, należy odczytywać
i rozumieć w odniesieniu do robót objętych kontraktem.
3. Zamawiający informuje, że PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE NASTĘPUJĄCYCH POZYCJI PRZEDMIARU ROBÓT:
- OB.1_STUDNIA GŁĘBINOWA – obiekt wykonany
- z przedmiaru robót PR_TiS:
• 2.2. Kalkulacja indywidualna - dostawa i montaż obudowy wraz z wyposażeniem
• 6.1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
• 6.1.2. Wykopy jamiste wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi lub chwytakowymi o pojemności łyżki 0,60 m3,głębokość wykopu do 4,00 m.Kat.gruntu III-IV
• 6.1.3. Podłoża o grubości 15 cm z materiałów sypkich
• 6.1.4. Zasypanie z zagęszczeniem wykopów fundamentowych podłużnych,punktowych,rowów i wykopów obiektowych spycharką 55 kW/75 km.Kategoria gruntu III-IV
• 6.1.5. Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm,łączone na wcisk
• 6.1.7. Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 długości do 30 m rurami
o średnicy nominalnej 150-250 mm w gruntach kategorii I-II
• 6.2.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
• 6.2.2. Wykopy jamiste wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi lub chwytakowymi o pojemności łyżki 0,25 m3,głębokość wykopu do 3,00 m.Kat.gruntu III
• 6.2.3. Podłoża o grubości 15 cm z materiałów sypkich
• 6.2.4. Zasypanie z zagęszczeniem wykopów fundamentowych podłużnych,punktowych,rowów i wykopów obiektowych spycharką 55 kW/75 km.Kategoria gruntu III-IV
• 6.2.5. Analogia - Oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego
• 6.2.6. Rurociągi z rur polietylenowych PE,PEHD o średnicy zewnętrznej 160 mm
• 6.2.9. Zasuwy żeliwne /z nasuwką/ klinowe kołnierzowe owalne z obudową o średnicy 150 mm
• 6.2.11. Hydranty pożarowe nadziemne o średnicy 80 mm
• 6.2.12. Próba szczelności sieci wodociągowych z rur PE o średnicy nominalnej 200 mm
• 6.2.13. Dezynfekcja rurociągów o średnicy nominalnej 200-250 mm sieci wodociągowych
• 6.2.14. Analogia - rura arot dwudzielna 110 mm
• 6.2.15. Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 długości do 30 m rurami o średnicy nominalnej 150-250 mm w gruntach kategorii I-II
- z przedmiaru robót PR_K:
• 1.1.1. Obsłga geodezyjna
• 1.1.2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm
• 1.2.1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10 t na odległość do 1 km. Grunt kategorii III
• 1.2.2. Nakłady uzupeł.do tab.0201-0213 za każde dalsze 0,5 km odl.transportu ponad 1 km samochodami samowył.5-10 t po terenie lub drogach gruntowych.Grunt kat.III-IV
• 1.3.1. Zbrojenie konstrukcji monolitycznych metodą tradycyjną prętami stalowymi okrągłymi, żebrowanymi o średnicy do 14 mm
• 1.3.2. Płyty fundamentowe żelbetowe (z zastosowaniem pompy do betonu).
Zamawiający zrealizował przedmiotowe elementy robót. Zamawiający prosi nie uwzględniać tych prac w cenie ofertowej.
4. Wszelkie nazwy własne użyte w dokumentacji projektowej, jeżeli występują, powinny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Dla wszelkich odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp występujących w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym,
a odniesienia powyższe należy czytać ze sformułowaniem „lub równoważne”. Zastosowane nazwy własne stanowiły podstawę do wykonywania obliczeń – podczas zamawiania materiału należy zwrócić uwagę na przepływy i opory przepływów, aby dobrać odpowiedni system lub równoważny. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych
w dokumentacji projektowej parametrów, właściwości oraz standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia
w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej. Zastosowanie rozwiązań równoważnych podlega opinii i akceptacji projektanta sprawującego nadzór autorski oraz kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego.
8. W różnych miejscach STWiORB podane są odnośniki do podanych norm i standardów (warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, regulacji prawnych itp.). Przywołane normy i standardy powinny być traktowane jako integralna część STWiORB
i czytane w połączeniu z dokumentacją projektową i STWiORB, w których są wymienione. Zakłada się, że Wykonawca dogłębnie zaznajomi się z ich zawartością i wymaganiami. Zastosowanie będą miały ostatnie (aktualne) wydania norm i standardów, o ile wyraźnie nie stwierdzono inaczej. Roboty należy wykonać w bezpieczny sposób, ściśle w zgodzie
z obowiązującymi regulacjami, normami, standardami i wymaganiami określonymi
w STWiORB. Gdziekolwiek występują odwołania do polskich norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
9. Ilekroć w dokumentacji przetargowej jest mowa o Rozporządzeniu Ministra Zdrowia
w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, Zamawiający informuje, że obowiązuje aktualnie obowiązujący stan prawny.
10. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
- wykonywanie prac fizycznych przy robotach budowlanych i instalacyjnych objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdziale III SIWZ w tym operatorów sprzętu – obsługa urządzeń, pojazdów, maszyn oraz sprzętu budowlanego (obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami szczególnymi: obsługi geodezyjnej i kierownika budowy oraz dostawców materiałów, osób wykonujących badania) – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
Dla udokumentowania tego faktu w terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zawartych umów na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie została złożona jedna oferta, której cena znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 600 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1926 R Kożuchów - Markuszowa - Wysoka Strzyżowska" w km 3+855 - 5+325 i w km 5+963 - 6+760 etap I
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Dobrzechów - III etap
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1931 R Żarnowa - Niebylec wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych".
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1926 R Kożuchów - Markuszowa - Wysoka Strzyżowska w km 5+225 - 5+330 i w km 5+860 - 5+890 wraz z przebudową przepustów pod koroną drogi w km 5+245 i w km 5+318 ".
- Remont drogi powiatowej nr 1937 R Wysoka Strzyżowska - Brzeżanka - Strzyżów w km 1+720 - 1+890 i w km 2+110 - 2+210 wraz z remontem przepustu w km 1+832
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.