eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411195-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa):

"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614115-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), krajowy numer identyfikacyjny 65090069000000, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 166 328 010
faks: 166 321 191
e-mail: zamowienia@um.lubaczow.pl
www: www.lubaczow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIR.III.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Lubaczowa, zbieranych przez nich zgodnie z zapisami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów- zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Lubaczowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) odbiór od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, każdej zebranej ilości odpadów komunalnych:
a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) zgromadzonych
w pojemnikach lub workach,
b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub w workach, obejmujących:
 papier (15 01 01, 20 01 01),
 szkło (15 01 07, 20 01 02),
 metal, opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe – zbierane łącznie (o kodach: 15 01 02, 15 01 04,
15 01 05, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 06, 20 01 99 ),
 bioodpady stanowiące odpady komunalne (kod 20 01 08, 20 02 01)
 żużle i popioły (20 01 99)
c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących:
 meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07);
 zużyte opony (16 01 03);
 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w trym świetlówki, żarówki energooszczędne
(20 01 35*, 20 01 36, 20 01 21*, 20 01 23*) bez względu na jego stan i kompletność,
d) Zebranych w pojemnikach usytuowanych na terenie miasta Lubaczowa następujące rodzaje odpadów: papier i tektura, szkło oraz metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe,
e) Zebranych w pojemnikach usytuowanych w wybranych aptekach leki po terminie ważności oraz niewykorzystane leki oddawane przez mieszkańców (nie dotyczy lekarstw z działalności),
f) Zebranych w pojemnikach usytuowanych w szkołach i obiektach publicznych zużyte baterie i akumulatory, inne niż przemysłowe i samochodowe,
g) Zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych:
 przeterminowane leki, zużyte przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych igły
strzykawki, chemikalia - środki ochrony roślin, opakowania po środkach ochro-ny roślin, rozpuszczalniki, farby, lakiery, opakowania po farbach i lakierach, kwasy, alkalia, środki chemiczne typu domowego, termometry, odpady zawiera-jące rtęć
(o kodach 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 21*, 20 01 34, 20 01 80, 20 01 19*,
20 01 13*, 20 01 27*, 20 01 28, 15 01 10*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 29*, 20 01 30,
20 03 99),
 zużyte baterie i akumulatory (o kodach 20 01 33*, 20 01 34),
 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w tym: świetlówki, żarówki energo-oszczędne (o kodach 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 21*, 20 01 23*),
 meble i inne odpady wielkogabarytowe (o kodzie 20 03 07),
 odpady budowlane i rozbiórkowe (o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 17 09 04, 17 03 80, 17 01 80),
 zużyte opony (o kodzie 16 01 03),
 bioodpady stanowiące odpady komunalne (kod 20 01 08, 20 02 01)
 odpady opakowaniowe (o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05,
15 01 07),
 papier i tektura (o kodzie 20 01 01),
 szkło (o kodzie 20 01 02),
 metale ( o kodzie 20 01 40),
 tworzywa sztuczne ( o kodzie 20 01 39),
 odzież i tekstylia (o kodzie 20 01 10, 20 01 11),
 odpady budowlane pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wyko-nywanych przez właścicieli nieruchomości we własnym zakresie, na wykonywa-nie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub na wyko-nanie których nie jest wymagane zgłoszenie robót budowlanych

2) Zagospodarowanie odbieranych bezpośrednio od mieszkańców oraz z PSZOK odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi, a także aktualnymi w okresie wykonywania zamówienia zapisami Planu gospodarki odpadami dla województwa podkarpackiego i przepisami prawa miejscowego. Wykonawca wraz z każdą fakturą za wykonaną usługę przedłoży karty przekazania odpadów na ilości zgodne z wartościami widniejącymi na fakturze


3) W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie:
a) dostarczyć następujące ilości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów do punktów ogólnie dostępnych:
 na tworzywa sztuczne (plastik) - do 50 szt. pojemników 1100 l – 2000 l,
 na makulaturę - do 50 szt. pojemników 1100 l – 2000 l,
 na szkło - do 50 szt. pojemników 1100 l - 2000 l,
b) wyposażyć PSZOK w:
 odpowiednie pojemniki i kontenery do gromadzenia wszystkich wyselekcjonowanych frakcji odpadów wymagających gromadzenia w pojemnikach, adekwatnie do ilości i rodzajów zbieranych odpadów,
 przenośną elektroniczną wagę towarowo - magazynową z platforma do ważenia o wymiarach min 1,0 x 1,0 m, o zakresie ważenia min. od 1 kg do 200 kg, z aktualnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar.
4) W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć następujące ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów: ok. 36-40 tys. szt. w poszczególnych kolorach tj. żółtym, niebieskim, zielonym, brązowym oraz czarnym.
5) Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia i uzgodnienia z Zamawiającym (miejsca, punktu na terenie gminy) w którym mieszkańcy gminy będą mogli nabyć pojemnik na odpady zmieszane lub pobrać worki na odpady segregowane ewentualnie wnieść uwagi i skargi na świadczone usługi z zakresu odbioru i zbierania odpadów. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany udostępnieniem pojemnika lub worka do gromadzenia odpadów zmieszanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia właścicielowi takiego pojemnika lub worka za odrębnym wynagrodzeniem. Szczegółowe dane dotyczące liczby budynków, liczby miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników), na podstawie danych wskazanych w Załączniku 12 do SIWZ
6) Integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w zakresie opisu przedmiotu stanowią w szczególności obowiązująca uchwałą nr 197/XVI/2019 Rady Miejskiej w Lubaczowie z dnia 19 grudnia 2019r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Lubaczów, oraz uchwałą nr 198/XVI/2019 Rady Miejskiej w Lubaczowie z dnia 19 grudnia 2019r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2699516.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Rzeka 133
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2915477.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2915477.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3211993.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.