eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów - Subregion II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411201-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.:

Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów - Subregion II.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn.: „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” . realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606071-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540230921-N-2020, 540531449-N-2020, 540538842-N-2020.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239
faks: 178 520 611
e-mail: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów - Subregion II.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 41/2020/ROWES

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów w związku z realizacją projektu pn. „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II”. Do zadań Wykonawcy należy wskazanie i zapewnienie Eksperta (osoby fizycznej) do którego będzie należała ocena merytoryczna Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek) i biznesplanów oraz pozostałych załączników złożonych w ramach ogłoszonych naborów oraz w ramach procedury odwoławczej ogłaszanych naborów. B. Zamówienie jest podzielone na 8 identycznych części. JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ WYŁĄCZNIE NA JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. Szacunkowa liczba ocenianych Wniosków oraz załączników do Wniosku (a tym samym ocen merytorycznych) przypadających na poszczególne części wynosi: Część I: maksymalnie 30 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 15 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część II: maksymalnie 30 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 15 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część III: maksymalnie 30 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 15 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część IV: maksymalnie 30 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 15 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część V: maksymalnie 30 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 15 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VI: maksymalnie 30 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 15 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VII: maksymalnie 30 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 15 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VIII: maksymalnie 30 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 15 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. C. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) poprawiony Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów, 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych. D. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 72.22.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Tomasz Pulewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Świlcza 749J, 36-072 Świlcza
Kod pocztowy: 36-072
Miejscowość: Świlcza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10350.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10350.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Justyna Pyć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicz 27/27
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6750.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6750.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dorota Bała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Góra Motyczna 149A, 39-204 Góra Motyczna
Kod pocztowy: 39-204
Miejscowość: Góra Motyczna
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10620.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10620.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sławomir Stec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hetmańska 15/15
Kod pocztowy: 35-045
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5550.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5550.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.