To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Rozwój bazy kształcenia zawodowego w powiecie bydgoskim nr RPKP.06.03.02-04-0011/19
Numer ogłoszenia: 759574-N-2020
Numer ogłoszenia: 540535828-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 525 835 422
faks: 525 835 452
e-mail: info@powiat.bydgoski.pl
www: www.powiat.bydgoski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR-VII.272.1.48.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego,
nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu komputerowego (w tym
urządzeń peryferyjnych) i/lub oprogramowania. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu
poleasingowego, powystawowego itp. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu
komputerowego i/lub oprogramowania w następującym zakresie: Część I– Zestaw
komputerowy: • Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem– 56 szt. • Monitor
ekranowy– 56 szt. • Urządzenia peryferyjne (klawiatura z myszką i odbiornikiem USB)– 56
szt. Część II– Zestaw komputerowy: • Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem – 24
szt. • Monitor ekranowy– 24 szt. • Urządzenia peryferyjne (klawiatura z myszką i odbiornikiem
USB)– 24 szt. Część III– Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem– 27 szt. Część IV–
Tablet wraz z oprogramowaniem– 10 szt. Część V–Urządzenie sieciowe (router)– 7 szt. Część
VI– Urządzenie peryferyjne (ploter)– 1 szt. Część VII–Urządzenie peryferyjne: • Słuchawki z
mikrofonem– 24 szt. • Klawiatura z myszką i odbiornikiem USB– 8 szt. • Klawiatura z myszką
i odbiornikiem USB– 15 szt. 3) Zamawiający informuje, że zestawy komputerów
stacjonarnych, monitory, rutery (część I, II, V), z uwagi na jego przeznaczenie (dostawa do
placówki oświatowej prowadzonej przez Zamawiającego) należy zgodnie z zapisami art. 83
ust. 1 pkt. 26 lit.a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz. U. z
2020 r., poz. 106 ze zm.) objąć stawką zerową VAT (0 % VAT). 4) Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące Załączniki 1- 7 do
SIWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark (załączone do SIWZ). 5)
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi
oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt komputerowy
wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2
ustawy Pzp. Wykonawca złoży wraz z ofertą wypełniony formularz Specyfikacji Technicznej
odpowiadający numerem Części zamówienia, na którą składa ofertę. Formularz Specyfikacji
Technicznej nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go wraz z ofertą,
Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 6) Ewentualne
wskazania w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia (Załączniki 1– 7 do SIWZ) nazw zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów, źródła lub
szczególnego procesu lub ich pochodzenia, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy rozumieć jako spełnienie wymaganych
parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z
art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i
urządzeń. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów
uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 7) Przedmiot zamówienia powinien być
wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do
uruchomienia i pracy sprzętu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. 8)
Zamawiający wymaga, aby sprzęt: a) był przeznaczony na rynek polski i pochodził z
oficjalnego kanału sprzedaży, b) był dostarczony w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych
opakowaniach producenta, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby sprzęt był rozpakowany i
uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu
weryfikacji działania sprzętu (w takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do
poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu). 9) Wymagania dotyczące
systemu operacyjnego (oprogramowania): a) Zamawiający wymaga dostarczenia fabrycznie
nowej licencji systemu operacyjnego, nieużywanej oraz nieaktywowanej nigdy wcześniej na
innym urządzeniu oraz przeznaczonej na rynek polski i pochodzącej z legalnego źródła
sprzedaży (w przypadku, gdy licencja ma być aktywowana przez Zamawiającego – naklejka z
kluczem; licencja może być aktywowana i zapisana w UEFI przez producenta komputera+
naklejka bez klucza). b) Zamawiający wymaga, aby dostarczone licencje na system operacyjny
Microsoft Windows 10 Pro PL lub równoważny, posiadały możliwość maksymalnej ilości
aktywacji przy pomocy połączenia internetowego oraz telefonicznego przewidzianego przez
producenta oprogramowania. W przypadku dostarczenia sprzętu z aktywowanym systemem
przez producenta komputera, liczba aktywacji zmniejsza się o 1. c) Zamawiający wymaga aby
dostarczony system operacyjny (oprogramowanie) wyczerpywało wszystkie atrybuty
legalności dla danej wersji. 10) Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zestaw komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 126000.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „INNOVATION IN TECHNOLOGY” spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Email wykonawcy: info@iitech.pl
Adres pocztowy: ul. Szmaragdowa 3
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 126386.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 159236.00
Waluta: zł
NAZWA: Zestaw komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60480.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „INNOVATION IN TECHNOLOGY” spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Email wykonawcy: info@iitech.pl
Adres pocztowy: ul. Szmaragdowa 3
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60645.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 69576.00
Waluta: zł
NAZWA: Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ
w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim
zakresem Część III zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), Zamawiający unieważnia
postępowanie, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie
wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy
niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”
NAZWA: Tablet wraz z oprogramowaniem
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ
w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim
zakresem Część IV zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), Zamawiający unieważnia
postępowanie, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie
wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy
niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”
NAZWA: Urządzenie sieciowe (router)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ
w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim
zakresem Część V zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), Zamawiający unieważnia
postępowanie, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie
wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy
niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”
NAZWA: Urządzenie peryferyjne (ploter)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7080.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MET M. RACZYŃSKI, A. LATACZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: m.raczynski@met.com.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 50-52
Kod pocztowy: 50-425
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8708.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8708.40
Waluta: zł
NAZWA: Urządzenia peryferyjne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta obejmująca swoim zakresem Część VII zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.