eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z instalacją hydrantową w budynku MOSiR w Knurowie przy ul. Górniczej 2" w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja instalacji wodnej i deszczowej w budynku MOSiR Knurów przy ul. Górniczej 2".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411246-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji:

"Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z instalacją hydrantową w budynku MOSiR w Knurowie przy ul. Górniczej 2" w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja instalacji wodnej i deszczowej w budynku MOSiR Knurów przy ul. Górniczej 2".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765545-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 27690559500000, ul. Sztygarska - Hala Sportowa, 44-193 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 304 810
faks: 323 304 812
e-mail: w.kosmider@mosir.knurow.pl
www: www.mosirknurow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z instalacją hydrantową w budynku MOSiR w Knurowie przy ul. Górniczej 2" w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja instalacji wodnej i deszczowej w budynku MOSiR Knurów przy ul. Górniczej 2".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOSiR.2320.03.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i instalacji hydrantowej w budynku MOSiR w Knurowie przy ul. Górniczej 2, w skład której wchodzą: a) wewnętrzne instalację wody zimnej i ciepłej (piony oraz poziomy); b) wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej (piony oraz poziomy); c) wewnętrzna instalacja p.poż. (piony oraz podejścia do istniejących hydrantów wewnętrznych); 2) wykonanie odwodnienia plaży basenowej. 2. Roboty opisano w projekcie budowlano – wykonawczym pt. „OPIS TECHNICZNY Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z instalacją hydrantową w budynku MOSiR w Knurowie przy ul. Górniczej 2” i obejmują wykonanie: 1) wewnętrznych instalacji wody zimnej i ciepłej (piony oraz poziomy); 2) wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej (piony oraz poziomy); 3) wewnętrznej instalacji p.poż. (piony oraz podejścia do istniejących hydrantów wewnętrznych); 4) odwodnienia plaży basenowej. 3. Stan istniejący – budynek MOSiR – obiekt istniejący podpiwniczony, składający się z 3 kondygnacji nadziemnych. W obrębie obiektu znajdują się następujące pomieszczenia: 1) hala sportowa wraz z szatniami, 2) kryta pływalnia wraz z szatniami, 3) sauna wraz z szatnią, 4) siłownia oraz sale fitness, 5) cześć biurowa i socjalna. 4. Informacje dodatkowe. 1) Wykonawca przystępując do przetargu powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty wchodzące w skład dokumentacji przetargowej. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa oraz dokumentacją, pełnego zakresu robót. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na rysunkach technicznych. 2) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonane prace, aż do chwili ich odbioru. Powinien on je utrzymywać w ciągu całego okresu trwania budowy w doskonałym stanie i podjąć wszelkie środki zapobiegawcze, aby nie zostały zniszczone lub skradzione, biorąc pod uwagę ryzyko istniejące na budowie. 3) Do Wykonawcy należą wszelkie niezbędne zabiegi formalne, mające na celu uzyskanie wszelkich odbiorów i dopuszczeń wymaganych przepisami prawa. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 7. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) PZP ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.