To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020;
Numer ogłoszenia: 766522-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 2775200; 222775296; 222775297
faks: 022 8450714
e-mail: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl
www: www.zlobki.waw.pl
adres profilu nabywcy: www.zlobki.waw.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zlobki.waw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-ZP.26.29.2020.MPO
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załącznikach do SIWZ (odrębne dokumenty): • Załącznik nr 3.1 – kalkulacja cenowa dla części nr 1 • Załącznik nr 3.1 a - OPZ dla części nr 1 • Załącznik nr 3.2 – kalkulacja cenowa dla części nr 2 • Załącznik nr 3.2 a – OPZ dla części nr 2 • Załącznik nr 3.3 – kalkulacja cenowa dla części nr 3 • Załącznik nr 3.3 a - OPZ dla części nr 3 3.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą z części zamówienia). Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny. 3.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2019 r. poz. 1816) (dotyczy części nr 3). 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 1) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego. 3) Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału, z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł., poj.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie było dostosowane (odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 0-4 lata, za nieodpowiednie Zamawiający uzna w szczególności artykuły lub ich części, jeżeli: będą posiadać wymiary umożliwiające ich połknięcie lub wprowadzenie do jakiegokolwiek otworu w ciele małych dzieci lub mogą zawierać (wykonane są z) niebezpieczne substancje i preparaty chemiczne w ilościach, które mogą być szkodliwe dla zdrowia małych dzieci. Zamawiający dopuszcza w częściach: 1, 2, 3, tolerancję w zakresie wymiarów +/- 20% w stosunku do podanych w OPZ (za wyjątkiem parametrów określonych jako „minimalne” („min.”) i/lub „maksymalne” („max”) oraz parametrów określonych w przedziale – w takich przypadkach obowiązują minimalne i/lub maksymalne parametry lub przedział określony w OPZ). 5) Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej artykułu oferowanego przez Wykonawcę - w kalkulacji cenowej należy podać dane identyfikacyjne oferowanego artykułu – jeżeli oznaczeniem pozwalającym na bezpośrednią identyfikację artykułu jest nazwa własna/marka – należy wpisać nazwę własną/markę, jeżeli numer katalogowy – należy wpisać numer katalogowy, jeżeli nazwa producenta lub importera – nazwę producenta lub importera, a jeżeli identyfikacja artykułu możliwa jest wyłącznie poprzez podanie zarówno nazwy producenta/importera, jak i nazwy własnej/marki oraz numeru katalogowego – należy podać te wszystkie dane. Zamawiający wskazuje, iż zamówienie w cz. nr 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego do żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowane jest w ramach projektu „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020. Zamawiający wskazuje, iż zamówienie w cz. nr 2 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pomieszczeń administracyjnych i gospodarczych realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowanego przez Zespół Żłobków m. st. Warszawy oraz w ramach projektu: „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020. Zamawiający wskazuje, iż zamówienie w cz. nr 3 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowane jest w ramach projektu „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego do żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60189.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 76963.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 368249.70
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pomieszczeń administracyjnych i gospodarczych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14861.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19441.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60934.20
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 51216.82 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55018.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 146800.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wilczyce
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.