To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. - powtórzenie DZP/31PN/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 770056-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 3732308, 3732346
faks: 032 3732308, 3732346
e-mail: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
www: www.klinika-zabrze.med.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. - powtórzenie DZP/31PN/2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/31PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. – powtórzenie DZP/31PN/2020 Zamówienie obejmuje 4 Pakiety: Pakiet nr 1 – obłożenia pola op., ochrona pacjenta i personelu medycznego, rękawice ster i niester Pakiet nr A - pokrowce, osłony na aparaturę Pakiet nr B – pampersy Pakiet nr C - fartuchy barierowe Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 5 – formularz asortymentowo-cenowy Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia: • Ilekroć w dokumentacji, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz "lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w rubryce „Wymagania Zamawiającego (opis wyrobu medycznego i ilość szt w jednostce miary)” w formularzu asortymentowo - cenowym w Załączniku nr 5 zostały użyte nazwy handlowe, to zamawiający uczynił to zgodnie z art. 29. ust. 3. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia postaci materiału lub zestawu zawartych w zamawianych produktach. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów w wymaganej jakości co produkty wyroby medyczne, lub środki ochrony indywidualnej, których nazwy zostały użyte, i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć materiały lub zestawy równoważne pod względem postaci, przeznaczenia, działania i dopuszczenia stosowania • zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie zmieniał wielkości opakowań określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym bez uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego pozycję, nazwę produktu i uzasadnienie zamiany. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) Zaoferują produkty zgodne z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2020 poz. 186), oraz zgodne z Dyrektywą medyczną 93/42/EEC lub Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745, posiadające świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE) – dotyczy wszystkich pakietów. Natomiast dla produktów oferowanych w Pakiecie 1 poz. 6,7,8,23 w zależności od kwalifikacji produktu. 2) Zaoferują produkty spełniające wymagania zasadnicze Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, posiadające deklarację zgodności oraz oznakowanie CE – dotyczy Pakiet 1 poz. 15,16,17,18. Natomiast dla produktów oferowanych w poz. 6,7,8,23, zależności od kwalifikacji produktu. 3) Zamawiający dopuszcza aby zaoferowane w Pakiecie 1 poz. 6,7,8,23 produkty posiadały zgodność z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2020 poz. 186), oraz zgodne z Dyrektywą medyczną 93/42/EEC lub Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 lub Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej w zależności od kwalifikacji produktu. 4) Zaoferują produkty posiadające dokumenty potwierdzające spełnienia aktualnych norm minimalnych (lub norm do nich równoważnych) w zakresie: • Pakiet 1 poz. 1,2,3,22 – zgodność z normą PN EN 13795, • Pakiet 1 poz. 6,7,8 – zgodność z normą PN ISO 5636-5 , EN-31092, ISO 11092, ASTM F2101, EN 14126, • Pakiet 1 poz. 11 - zgodność z normą ISO 11948-1, • Pakiet 1 poz. 15 - zgodność z normą EN ISO 374-1 (typ B), EN ISO 374-5, EN 16523 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D6978 , EN 455-1,2,4, EN 420, ISO 13485, • Pakiet 1 poz. 16 - zgodność z normą EN ISO 374 -1(typ B),5, EN 420, EN 455-1,2,3, 4, EN 556, ISO 11137-1, ASTM D6978, ISO 13485, • Pakiet 1 poz. 17 - zgodność z normą EN ISO 374 -1(typ B),5, EN 420, EN 455-1,2,3, 4, ASTM D6978, EN 556, ISO 11137-1, ISO 13485, • Pakiet 1 poz. 18 - zgodność z normą EN ISO 374-1 (typ B) i EN ISO 374-5, EN 16523 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), ASTM D6978 (potwierdzonej przez jednostkę niezależną), EN 455-1,2,3,4, EN 420, • Pakiet 1 poz. 23 - zgodność z normą ISO 11137-1, EN 14126:2003, ISO 5636-5, EN 31092, ISO 11092, EN 14325, • Pakiet C poz. 1 – zgodność z normą PN-EN 13795 5) Zaoferują produkty posiadające opis (karta katalogowa, karta techniczna) w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) w przypadku, w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (gotowego produktu po sterylizacji). W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 7) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu lub instrukcji - na każde żądanie Zamawiającego dostarczą próbki. 8) Obowiązuje termin realizacji zamówienia – tryb normalny, który będzie poddawany kryterium ocen - wartość punktowana zgodnie z rozdz. XXV SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podania czasu realizacji zamówienia w normalnym trybie w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularzu ofertowym. 9) Zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień „cito”: 24 godziny, bez względu na wartość złożonego zamówienia. Dla realizacji zamówień „cito”, jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy dostawa taka nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 24 godziny od złożenia zamówienia), a w przypadku pozostałych zamówień tj. „zamówień zwykłych”, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 13.00 tego dnia. – dot Pakietu nr 1 10) Zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 11) Podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ (dot. Pakietu nr 1) oraz Załącznik nr 3b do SIWZ (dot. Pakietu A,B,C) 12) Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach – dot. Pakietu 1 13) Zapewnią na swój koszt i ryzyko transport produktów do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 14) Zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 5 do SIWZ, 15) Okres ważności produktów musi wynosić, co najmniej 75% całkowitej długości ważności określonej przez producenta, jednak nie mniej niż 6 miesięcy. Dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1 – obłożenia pola op., ochrona pacjenta i personelu medycznego, rękawice ster i niester
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27 z późn. zm.)
Przyczyna unieważnienia: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie Pakietu nr 1 tj. złożona oferta Wykonawcy Anmar Sp. z o.o. Sp.K. nie odpowiada treści SIWZ i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy pzp podlega odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu w zakresie Pakietu nr 1.
NAZWA: Pakiet nr A - pokrowce, osłony na aparaturę
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30018.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28773.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28773.36
Waluta:
NAZWA: Pakiet nr B – pampersy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3600.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3301.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3301.20
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr C - fartuchy barierowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27 z późn. zm.)
Przyczyna unieważnienia: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla Pakietu C tj. nie złożono żadnej oferty w zakresie Pakietu nr C w przedmiotowym postępowaniu
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów..."
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów...."
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.