eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWsparcie w realizacji zadań określonych przez Zamawiającego, w ramach przebudowy Rejestru Asystentów Medycznych (RAM)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411514-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Centrum e-Zdrowia:

Wsparcie w realizacji zadań określonych przez Zamawiającego, w ramach przebudowy Rejestru Asystentów Medycznych (RAM)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum e-Zdrowia, krajowy numer identyfikacyjny 001377706, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 5970927
e-mail: wzp@csioz.gov.pl
www: https://cez.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie w realizacji zadań określonych przez Zamawiającego, w ramach przebudowy Rejestru Asystentów Medycznych (RAM)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WRZ.270.16.2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wsparcie w realizacji zadań określonych przez Zamawiającego, w ramach przebudowy Rejestru Asystentów Medycznych (RAM)
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.25.32.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Uzasadnienie konieczności udzielenia zamówienia:
W związku ze zmianą przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi oraz ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia Karta szczepień prowadzona będzie w postaci elektronicznej. W karcie tej dokonywane będą wpisy zarówno szczepień bieżących (już od stycznia 2021 r.) jak również szczepień historycznych. Karta ta jest kolejnym rodzajem elektronicznej dokumentacji medycznej, obok istniejących już m. in. e-recept i e-skierowań, stanowiącym istotny krok w digitalizacji dokumentacji medycznej. Konsekwencją wprowadzenia przedmiotowej regulacji jest również wprowadzenie zmian w ustawie o zawodach lekarza i lekarza dentysty umożliwiającej udzielanie przez lekarza i lekarza dentystę upoważnienia dla asystenta medycznego do dokonywania w ich imieniu wpisów w Karcie Szczepień prowadzonej w postaci elektronicznej w Systemie P1. Zmiana tych przepisów skutkuje pilną koniecznością dostosowania Rejestru Asystentów Medycznych (RAM) celem umożliwienia upoważnienia asystenta medycznego do dokonywania wpisów w Karcie Szczepień w imieniu lekarzy i lekarzy dentystów. Z uwagi na trwającą sytuacje epidemiologiczną zmiany te powinny być wdrożone pilnie.
Uwzględniając powyższe, w wyniku przeprowadzonej analizy liczby i zakresu koniecznych działań, oszacowano, iż liczba roboczogodzin jakie Zamawiający musi przeznaczyć to 1280 RBH.
W celu zapobiegania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej u ludzi wywołanej tym wirusem, polecono Centrum pismem z dnia 11 marca 2020 znak EZ.546.1.2020 podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do realizacji zadań w zakresie budowy, rozwoju i utrzymania systemów teleinformatycznych. Jednocześnie, ze względu na konieczność podejmowania wszelkich przedsięwzięć przeciwdziałających „COVID-19” w trybie pilnym do niniejszego zamówienia zastosowanie mają przepisy Ustawy.
Na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2020.1842 t.j. z dnia 2020.10.20 z późn.zm) oraz art. 46 c ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U.2020.1845 t.j. z dnia 2020.10.20 z późn.zm) „do zamówień na usługi, dostawy lub roboty budowlane udzielanych w związku z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii na obszarze, na którym ogłoszono stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii, nie stosuje się przepisów o zamówieniach publicznych. (…)”.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 221440.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 272371.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 272371.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 272371.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.