To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2021 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 616032-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 833 438 188
faks: 833 438 183
e-mail: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl
www: http://zdw.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2021 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R1.ST.372.24.2020.tb
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2021 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej Kod CPV: 50232200-2 Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 34996000-5 Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 1. Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności znajdujących się na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych oraz prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r poz. 2311 z póżń. zm.): 2. Wymienione sygnalizacje świetlne i znaki aktywne zlokalizowane są: 1) Sygnalizacje świetlne: a) droga wojewódzka nr 806 skrzyżowanie ul. Międzyrzecka –ul. 11 Listopada w Łukowie, b) droga wojewódzka nr 813 skrzyżowanie ul. Lubelska - ul. 3-go Maja w Międzyrzecu Podlaskim 2) Znaki aktywne D-6 a) droga wojewódzka nr 813 km 3+330 w Międzyrzecu Podlaskim b) droga wojewódzka nr 812 km 36+137 w Wisznicach 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) kontrola kompletności i poprawności działania sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych oraz prowadzenie bieżącej konserwacji wszystkich ich elementów jeden raz w miesiącu b) ustalanie przyczyny awarii w przypadku nie działania sygnalizacji zgodnie programem w ciągu 8 godzin od chwili jej zgłoszenia w tym telefonicznego c) usuwanie awarii w przypadku braku konieczności wymiany uszkodzonych elementów d) naprawa uszkodzonych elementów sygnalizacji i podzespołów sterownika kwalifikujących się do naprawy w miarę możliwości wykonawcy. e) usuwanie awarii, naprawy po zdarzeniach drogowych oraz losowych, w ciągu 48 godzin od chwili dostarczenia przez zamawiającego niezbędnych materiałów, części zamiennych, podzespołów sterownika lub/i materiałów eksploatacyjnych. f) kontrolę i regulację pracy sygnałów dźwiękowych dla pieszych, krotność w miarę potrzeb, co najmniej 2 razy w okresie obowiązywania umowy, g) jednorazowe w ciągu roku wykonanie pomiaru skuteczności dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej osprzętu sygnalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych dostarczy Wykonawca. 5. Materiały, części zamienne, podzespoły sterownika niezbędne do usuwania awarii oraz napraw zapewni Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy. 6. Usługi należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość. 7. Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o wszelkich zmianach oprogramowania konserwowanych urządzeń. 8. W „dzienniku eksploatacji” Wykonawca odnotuje wszystkie czynności związane z eksploatacją i konserwacją sygnalizacji okresami jej niedziałania oraz wykonanymi naprawami i pomiarami, a także wykonane przeglądy/objazdy. 9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń mechanicznych elementów sygnalizacji spowodowanych przez uczestników ruchu drogowego lub skutki zjawisk atmosferycznych wykonawca niezwłocznie zabezpieczy i oznakuje miejsce naprawy/awarii, zwłaszcza urządzenia elektryczne mogące zagrażać bezpieczeństwu mienia lub użytkowników drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a następnie sporządzi obmiar prac oraz w przypadku zniszczenia urządzenia (sygnalizatora sterownika itp.) dokumentację fotograficzną. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem na drogach wojewódzkich. Projekt zapewnia Zamawiający. 11. Podstawą miesięcznego rozliczenia będzie przedstawienie przez wykonawcę kopii prowadzonych dzienników eksploatacji. 12. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenach realizacji usług i w ich okolicy. 15. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich Umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 16. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 000,00 zł na jedno zdarzenie. 17. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 18. Kopie aktualnego zaświadczenia kwalifikacyjnego SEP w zakresie dozoru „D” i eksploatacji „E” osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 19. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w zał. E, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców oraz wartość części usługi. 20. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 50.23.22.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Energotec Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bartnia 34
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36900.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Remont drogi powiatowej Nr 1126 L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń w km 11+100 do km 13+375 o długości 2,275 km
- Dostawa leków
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- DEMONTAŻ ISTNIEJACEJ WINDY, DOSTAWA I MONTAŻ NOWEGO DŹWIGU WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI PRACAMI BUDOWLANYMI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.