eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kijewo KrólewskieRewitalizacja budynku biurowego w Kijewie Królewskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411605-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie:

Rewitalizacja budynku biurowego w Kijewie Królewskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Woj. Kuj. - Pom.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763889-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie, krajowy numer identyfikacyjny 53700700000000, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 566 867 056
faks: 566 867 056
e-mail: urzadgminy@kijewo.pl
www: www.bip.kijewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja budynku biurowego w Kijewie Królewskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RGK.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy i częściowej rozbiórki budynku biurowego wraz z montażem windy zewnętrznej oraz zmianą sposobu użytkowania obiektu zlokalizowanego w Kijewie Królewskim dz. nr 33/1, 33/5, 33/6. 32/4 w następującym zakresie:
1) zabezpieczenie, oznakowanie i ogrodzenie terenu prowadzenia robót wraz z przygotowaniem zaplecza socjalnego dla pracowników,
2) wykonania robót rozbiórkowych,
3) wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i adaptacją budynku biurowego,
4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
5) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku,
6) wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
7) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
8) wykonanie zewnętrznej pochylni i windy,
9) wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku,
10) wykonanie robót remontowo-renowacyjnych w obiekcie.
11) uzyskanie opinii organów określonych w art. 56 ustawy Prawo budowlane.
12) przygotowanie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1494308.94 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Żarbud Michał Żarłok
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Korzeniewo ul. Jana III Sobieskiego 19
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1838000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1299911.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1997350.71
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.