To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Zadanie 2.5 - Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie pn.: "Remont, przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Witosa, Fabrycznej oraz Szpitalnej w m. Sulęcin"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, działanie 2.3 "Gospodarka wodnościekowa w aglomeracjach", umowa nr POIS.02.03.00-00-0183/16-00
Numer ogłoszenia: 767786-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 957 553 601
faks: 957 552 122
e-mail: umig@sulecin.pl
www: https://bip.sulecin.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zadanie 2.5 - Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie pn.: "Remont, przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Witosa, Fabrycznej oraz Szpitalnej w m. Sulęcin"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): JRP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot Zadania 2.5 stanowi remont, budowę i przebudowę kanalizacji sanitarnej i
deszczowej w rejonie ul. Witosa, Fabrycznej oraz Szpitalnej w Sulęcinie. W ramach przedmiotowego
Zadania 2.5 przewiduje się: • budowę sieci kanalizacji sanitarnej, • budowę sieci kanalizacji
deszczowej, • renowację istniejącej kanalizacji ogólnospławnej i zmiana sposobu użytkowania na
kanalizację deszczową. Zadanie zostało podzielone na cztery odcinki zgodnie z Wykazem cen: Odcinek I – kanalizacja sanitarna: ul. Witosa (kanał KS. 1.2); Odcinek II – kanalizacja sanitarna: ul.
Witosa – odgałęzienie na ist. Kanale k200, rejon ul. Szpitalnej (kanał KS-11.0 oraz kanał KS-11.1),
rejon ul. Fabrycznej (kanał KS-11.2) oraz kanał do remontu (renowacja) rejon ul. Szpitalnej
(KS.R.11.0); Odcinek III – kanalizacja deszczowa: rejon ul. Szpitalnej (kanał KD-9.0 oraz kanał
KD-9.1) oraz kanał do remontu (renowacja) rejon ul. Szpitalnej (kanał KD.R.9.0); Odcinek IV –
kanalizacja deszczowa – ul. Fabryczna (kanał KD-10.0, kanał KD-10.1 oraz kanał KD-10.2), ul.
Witosa (kanał KD-11.0 oraz kanał KD-18.0) oraz kanał do remontu (renowacji) ul. Witosa (kanał
KD.R.10.0) Dla każdego z tak zidentyfikowanych odcinków, zgodnie z Warunkami Kontraktu zostaną
przeprowadzone oddzielnie procedury związane z przekazaniem do użytkowania, wystawieniem
Świadectw Przejęcia. Natomiast Świadectwo Wykonania będzie wystawione dla całego Zadania
zgodnie z Warunkami Kontraktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w
tomie III niniejszej SIWZ. Uwaga! 1. Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót.
Niniejsze postępowanie dotyczy wyżej wymienionych odcinków doprecyzowanych w tomie IV SIWZ
– Wykaz cen. 2. Od studni SD82 w ulicy Fabrycznej utwardzenie tłuczniem bez odtwarzania
nawierzchni asfaltowej. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień
publicznych określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu
zamówienia na terenie budowy (roboty budowlane oraz montażowe), mają być wykonywane przez
osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót
w siedzibie zamawiającego, czyli tzw. pracowników fizycznych – wykonujących roboty budowlane
oraz montażowe – na przedmiotowej inwestycji. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy,
kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku, do których
wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320
ze zmianami). Szczegółowy opis wymogów dotyczących zatrudnienia zawiera Część II niniejszej
SIWZ tj. Umowa/Kontrakt - klauzula 6 (Kadra i robotnicy). Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (np.
w projekcie budowlanym oraz wykonawczym, specyfikacji technicznej, przedmiarach itp.) podana jest
nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować
materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych
lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe
funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający
dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń,
wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione
parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W
przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i
systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ciężar udowodnienia równoważności
zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1515000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SANITEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niemcewicza 5 66-400 Gorzów Wlkp.
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1863450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2020125.25
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa szkolenia językowego z języka angielskiego dla 17BZ na rok 2025/2026
- Remont budynku nr 735/ k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
- Remont budynku nr 691/k.4877 w m. Nowogród Bobrzański
- Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.