eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-03

Ogłoszenie nr 510411917-N-2021 z dnia 2021-02-03 r.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej:

Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605792-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 29807000000000, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 8252031 w. 355, 356
faks: 022 8252031 w. 355
e-mail: zamowienia-publiczne@wp.pl
www: www.szpitalnowowiejski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 15/DZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w ilościach i asortymencie, który został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów/części, których szczegółowy opis zawarty jest z załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 1 dla Szpitala Nowowiejskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10483.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński
Email wykonawcy: przetargi@barlon.pl
Adres pocztowy: Miszewo Wielkie 3
Kod pocztowy: 09-120
Miejscowość: Nowe Miasto
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy s.c.
Email wykonawcy: przetargi@barlon.pl
Adres pocztowy: Nowe Miasto Folwark 53
Kod pocztowy: 09-120
Miejscowość: Nowe Miasto
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12894.71

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12894.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37915.98
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 2 dla Szpitala Nowowiejskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6622.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Olga Perlińska „Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G.”
Email wykonawcy: ceg.zam@op.pl
Adres pocztowy: ul. Pryzmaty 15
Kod pocztowy: 02-226
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8145.65

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8145.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8145.65
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 3 dla Szpitala Nowowiejskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58131.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Flesz Sp. z o.o.
Email wykonawcy: j.czyzewska@flesz.net.pl
Adres pocztowy: ul. Cieślewskich 25F
Kod pocztowy: 03-017
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 71501.13

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71501.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126651.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 4 dla Szpitala Nowowiejskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31333.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Olga Perlińska „Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G.”
Email wykonawcy: ceg.zam@op.pl
Adres pocztowy: ul. Pryzmaty 15
Kod pocztowy: 02-226
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 38539.59

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38539.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42760.34
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 5 dla Szpitala Nowowiejskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15133.70 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński
Email wykonawcy: przetargi@barlon.pl
Adres pocztowy: Miszewo Wielkie 3
Kod pocztowy: 09-120
Miejscowość: Nowe Miasto
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy s.c.
Email wykonawcy: przetargi@barlon.pl
Adres pocztowy: Nowe Miasto Folwark 53
Kod pocztowy: 09-120
Miejscowość: Nowe Miasto
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18558.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18558.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34478.13
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 6 dla Szpitala Nowowiejskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22670.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Helplast Hadasik i Wspólnicy Sp. J.
Email wykonawcy: biuro@helplast.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców Śląskich 11
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27884.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20393.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 46690.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 7 dla Szpitala Nowowiejskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy unieważnił ww. postępowanie w zakresie pakietu nr 7, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w ww. pakiecie.
Uzasadnienie:
W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 18 listopada 2020 r., do godz. 9:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu w zakresie pakietu nr 7.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Dostawa środków czystościowych w zakresie pakietu nr 8 dla Szpitala Nowowiejskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy unieważnił ww. postępowanie w zakresie pakietu nr 8, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w ww. pakiecie.
Uzasadnienie:
W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 18 listopada 2020 r., do godz. 9:30 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu w zakresie pakietu nr 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.