To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
"SUKCESYWNE DOSTAWY DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ FAKSÓW WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW (ZADANIE NR 2)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613631-N-2020
Numer ogłoszenia: 540237747-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: +48815315200
faks: +48817526464
e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl
www: www.powiatlecznski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"SUKCESYWNE DOSTAWY DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ FAKSÓW WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW (ZADANIE NR 2)"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IRP.272.4.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
3.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2.1. przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego, fabrycznie nowych art. biurowych (zadanie nr 1), eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy (zadanie nr 2),
Szczegółowe potrzeby materiałów uwzględniono w szczegółowych formularzach oferty --załącznikach do formularza ofertowego dla poszczególnych zadań, stanowiących załączniki nr 1A (art. biurowe) i nr 1B (art. eksploatacyjne do drukarek kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów);
3.2.2. podane w formularzach szczegółowych nr 1A i 1B - wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania ilości i wielkości opakowania do wymaganej przez Zamawiającego wielkości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji;
3.2.3. ilość i asortyment zakupu artykułów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów podana w formularzach szczegółowych stanowiących załączniki 1A i 1B do formularza ofertowego jest przybliżona
i może ulec zmianom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Przy czym zmiany te nie mogą przekroczyć łącznej kwoty zamówienia oferowanej przez Wykonawcę w zakresie danego zadania. Podane ilości artykułów stanowią wiec szacowane ilości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
3.2.4. dostawy do siedziby Zamawiającego odbywać się będą według potrzeb określanych w zapotrzebowaniu miesięcznym/dwumiesięcznym w formie pisemnej, dostarczonym do Wykonawcy osobiście, faxem lub drogą elektroniczną. Dostawa w/w artykułów odbywać się będzie w terminie nie później niż w ciągu 4 dni roboczych od dnia przekazania zapotrzebowania miesięcznego. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
3.2.5. płatność za dostarczone artykuły zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego dla zadań od 1 do 2 odbywać się będzie raz w miesiącu przez Zamawiającego. Termin płatności faktury stanowi kryterium oceny ofert.
3.2.6. Wykonawca ponosi koszty transportu do siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia oraz opakowania artykułów na czas trwania transportu;
3.2.7. zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w zadaniu nr 2 przewidział
w ofercie wymóg odbioru i utylizacji tonerów i tuszy, zgodnie z ustawą o odpadach
z dn. 14.12.2012r. (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 797) lub recykling na swój koszt
i potrzeby - wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek i faksów uznawanych jako niebezpieczne;
3.2.8. w przypadku urządzeń oznaczonych w załączniku nr 1B dla zadania nr 2 znakiem „oryginał lub oryg.” wymagane są wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne producenta danego urządzenia, tj. drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego itp. Przez oryginalne zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta sprzętu, do którego mają być zastosowane. Dla pozostałych urządzeń (nieoznaczonych lub oznaczonych: ”zamiennik lub zam.”) dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta sprzętu lub równoważnych. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku
i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element, umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem drukującym;
3.2.9. przez podanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów będących przedmiotem zamówienia, Zamawiający określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania;
3.2.10. zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) dla pozostałych materiałów (innych niż wymienione jako oryginalne) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów (zadanie nr 2) materiały eksploatacyjne oryginalnie wyprodukowane (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego) przez producenta urządzeń lub równoważne, musza być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich. Za równoważne uznaje się artykuły nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaką posiadane materiały oferowane przez producenta, temperatura topnienia tonera i czas schnięcia tuszu nie mogą być gorsze od parametrów materiałów oferowanych przez producenta urządzenia, lub powinny uwzględniać stopień tolerancji, którą producent wyznaczył do prawidłowego działania urządzenia. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń
i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Weryfikacja zgodności będzie odbywała się w trakcie każdej dostawy materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi, a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany, ani nie pochodzi z procesu recyklingu;
3.2.11. jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien artykuł oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na artykuł spełniający żądanie Zamawiającego (np. na pochodzący od producenta, do którego artykuł jest przeznaczony), bez zmiany ceny.
3.2.12. w przypadku uszkodzenia sprzętu, wynikłego z faktu użycia równoważnego materiału eksploatacyjnego, wszystkie awarie i usterki będą usuwane w autoryzowanym serwisie na koszt Wykonawcy;
3.2.13. w celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ;
3.2.14. dostarczone przez Wykonawcę artykuły eksploatacyjne na nie uszkodzonym opakowaniu będą posiadały : datę produkcji danego wyrobu, znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane);
3.2.15. zamawiający nie dopuszcza do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, refabrykowanych, uzupełnianych (tzw. Reffil) oraz materiałów, które ograniczają pełną współpracę z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Produkty takie nie zostaną uznane przez zamawiającego za równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, przepisów Wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej SIWZ o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 w/w ustawy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59772.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 73520.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 82977.62
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 56649.60 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61632.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 154740.31
Waluta:
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan techniczny wraz z montażem i dzierżawą zbiorników na gaz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.